Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyntää miehillä jotka osaa miesten töitä

Vierailija
08.08.2026 |

Onni jos onnistuu löytämään miehen joka osaa miesten töitä ja jolla on käytännön järkeä.

Tarkoitan näillä töillä sitä että mies osaa remontoida, tehdä pihatöitä. Mies on liikunnallinen, osallistuu lasten liikuntaharrastuksiin, veneilee, metsästää, kalastaa.

Muutamalla kaverilla on mies joka osaa ja myös tekee. Taitaa vaan tällaset miehet olla vähissä nykyään ja tulevaisuudessa niitä ei oo.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, teillä kun on nuo meta-työt hallussa niin sanojaapa milloin öljykattila pitää taas täyttää.

Öljykattila? Leivotko munkkeja vai lämmitetäänkö teillä öljyllä? Jos tilaat lämmitysöljyä, niin kai sinulla on tiedossa miten paljon sitä vuosittain menee.

Hän taisi kysyä, että milloin se pitäisi hoksata täyttää. 

Vierailija
22/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, mutta usein ovat tekemässä sitä remonttia, autohuoltoa tai mitä vain muuta kuin tapahtumissa ja baareissa kiertelyä. Eikä moni someta että et todennäköisesti sieltäkään bongaa.

Esim. minulla onnistuu remontit, elektroniikkatyöt, ompelu, auton huollot ja korjaukset, ruoanlaitto, pihatyöt, kevyesti ohjelmointi, ja soitan kahta instrumenttia, laajat mielenkiinnon kohteet. Liikuntaa harrastan 2-4x viikossa. Jotain maalausta en pidä edes remonttina, remontilla tarkoitan esimerkiksi talon alajuoksujen vaihdon tai joku kosteusvaurion korjaus. Luvanvaraiset sähkötyöt ym. jää ostopalveluiksi, vaikka monet niistä sinänsä osaankin.

Täyspäivätyö siistiä sisähommaa tietokoneella, paljon teen etänä. Vanha okt missä tekemistä aina riittää, +yh alakouluikäiselle lapselle (kokoajan, ei viikko/ viikonloppuvuorotteluja). Deittailu vähän hankalaa aikataulullisesti, pitäisi olla suht lähellä että järkevästi onnistuisi. Aikaa on lähinnä iltaisin pari tuntia päivässä ja sitten yöaikaan, muuten arki vie ajan hyvin tehokkaasti kun kaiken hoitaa itse. En ole kyllä koskaan sillain huomannut että nuo ominaisuudet/ osaamiset erityisesti viehättäisi ketään itsessään. Kavereita löytää kyllä aina, kun voi jutella vähän mistä vaan.

Tällainen monen alan osaaminen ja tekeminen vaatii sen, että viihtyy paljon kotona. Mieluummin vietän viikonlopun vaikka diy-projektin parissa kuin matkustellessa tai tapahtumissa, noin niin kuin yleensä. Poikkeuksia toki on. En ole lihava, mutta en toisaalta mikään lihaskimppu, jos sitä puolta miettii vielä. Kalastus/ metsästys tosin ei kuulu mielenkiinnon kohteisiin, eikä urheilun vahtaaminen mikä on sellainen yleinen "miehisenä" pidetty asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on maa täynnä, ei sellaista ole vaikea löytää.

Vierailija
24/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu onnistuu paitsi lapsen synnyttäminen

T:tosimies

Vierailija
25/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on ollu kysyntää miehille näin "naisten töissäkin" viimeiset 30 vuotta. Aina olen saanu työpaikkani käytännössä valita.

- sosionomi mies laitosohjaajana

Vierailija
26/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kotikasvatuksen tuloksena tehdä useimmat perushommat, mitä mökin, omakotitalon, auton jne. omistaminen vaatii. Ei vain ole tippaakaan kiinnostanut tehdä moisia sen jälkeen kun 18-vuotiaana omilleni muutin. Siksi asun kerrostalossa ja jäljellä jäävät "miesten hommat" annan ammattihenkilöiden tehtäväksi. Mulla on omalle ajalleni parempaakin käyttöä kuin maalata seiniä tai vaihtaa renkaita. 

Vierailija
27/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, teillä kun on nuo meta-työt hallussa niin sanojaapa milloin öljykattila pitää taas täyttää.

Öljykattila? Leivotko munkkeja vai lämmitetäänkö teillä öljyllä? Jos tilaat lämmitysöljyä, niin kai sinulla on tiedossa miten paljon sitä vuosittain menee.

Tuo tieto ja samoin se tilaaminen kuuluu meta-töihin. Miksi siis tietäisin?

Vierailija
28/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on maakunnat täynnä. Menkää vaikka Suomussalmelta ottamaan omanne.

Vierailija
29/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaa yksin, kuten minä, niin ei tarvitse miettiä kuka tekee mitäkin, vaan saa tehdä kaikken itse.

Vierailija
30/30 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lapset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän