Olenko tyhmä kun häviän aina kaikki lautapelit?!
Paitsi puhtaasti tuuriin perustuvia pelejä.
Korkeakoulututkinto löytyy, työpaikka ja kokemustakin lautapeleistä jonkin verran.
Kuitenkin olen aina se joka häviää. Nuoret aikuiset lapset eivät edes jaksa pelata kanssani kun omaksuvat kaikki säännöt itse supernopeasti, usein englanniksi. Mutta häviän kyllä ihan vaikka pelaisin minkä imäisten kanssa tahansa.
Kommentit (31)
Ehkä muut ovat pelanneet peliä enemmän ja tietävät miten voi voittaa. Niissä kannattaa miettiä pari kolmekin siirtoa eteenpäin ja ennakoida muitten siirtoja. Tuurikin auttaa.
Mä en taas jaksa lukea sääntöjä ja jos luen niin en jaksa ymmärtää ja sisäistää niin paljoa. Uusien pelien opettelu on todella raskasta. Useimmiten pelataan lasten kanssa sovelletuilla tai omilla säännöillä.
Kannattaa googlata lautapelin nimi ja vinkit voittoon. Esim. Root lautapeli vinkit voittoon, tai Nemesis lautapeli vinkit voittoon, Afrikan tähti vinkit voittoon jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nyt pelattu Rootia ja Nemesistä. En ole voittanut kertaakaan.
No eipä ole helppoja pelejä.
Erityisestituo Rooton alussa melko sekava ja hankala omaksua kenen vaan. Nuorten aivot ovat nokkelampia ja vanhemmiten sitä hidastuu. Ei tarkoita tyhmyyttä.
Minusta lautapelit on niin tylsiä, etten ikinä saa painettua niiden sääntöjä kallooni.
Ethän kuitenkaan sano sitä ? Älä sano..sitä ei ole tarpeellista sanoa ääneen, kaikki kyllä tietää. Et ole pärjännyt peleissä, harmillistahan se on, mutta antaa nyt olla.
En voi pidätellä.....sanon itse. Onko kyse AFRIKAN TÄHDESTÄ
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole strategian tajua niin ei ole strategian tajua. Ei se automaattisesti korreloi muun älyn kanssa.
Miten ihminen voi oppia strategiataitoja, jos niitä ei ole? Esimerkiksi shakki on minulle aivan hepreaa, en vaan tajua sitä siirtojen ennakointia ja häviän aina kun kaikki tulee puskista.En ole tyhmä. Pystyn keskustelemaan kirjallisuudesta, filosofiasta ym, mutta shakissa en pärjää.
Eri
Ennen kuin jatkat pidemmälle, niin muistutan, että tätä palstaa voi käyttää myös todisteena.. Ethän ole pelannut mitään rasistisia pelejä ? ethän ole.
Yliopiston varadekaani oli televisiossa kertomassa 2021, että pelissä on kolonialismia, kun siinä haetaan timantteja afrikasta.
Vieläkö niitä pelejä on olemassa. Eikö ne pitänyt määrätä tuhottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin jatkat pidemmälle, niin muistutan, että tätä palstaa voi käyttää myös todisteena.. Ethän ole pelannut mitään rasistisia pelejä ? ethän ole.
Yliopiston varadekaani oli televisiossa kertomassa 2021, että pelissä on kolonialismia, kun siinä haetaan timantteja afrikasta.
Vieläkö niitä pelejä on olemassa. Eikö ne pitänyt määrätä tuhottavaksi.
Afrikan tähtikö on strategiapeli? Tuskinpa.
Olet tyhmä jos häviät kaikki lautapelit, muttet tajua että voisit hävittää kaikkilautapelit, ennen kuin ehdit hävitä niitä silloin et häviäisi niitä!