Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mistä tiedät onko sinulla tiukka vai löysä kun mitään vertailupohjaa muihin ei ole?

Vierailija
07.08.2026 |

Tätä mietin. Miesten puheisiin ei kannata luottaa.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olis kiva tietää. Miehet, antakaa jotain vinkkejä, mistä nainen voi tätä arvioida.

Mitä väliä sillä on kun kaikki on kuitenkin miesten syytä? Toiseksi naiset on niin herkkiä että sanoit sen miten tahansa niin piparin saanti kärsii siitä. Onhan niissä pipareissakin eroja. Varma keino suututtaa nainen on kehua jonkun muun piparia. 

No miksi menisitkään kehumaan jonkun muun naisen piparia naiselle? :D

Ei tulisi mieleenkään kehua miehelle jonkun toisen miehen penistä. Tietenkin siinä kaivaa verta nenästä ja haluaa loukata, jos niin tekee! 

Vierailija
42/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pillun tiukkuutta käsittelevä ketju ei ole vielä tullut poistatetuksi, sehän on kielletty aihe? Onko ammattiloukkaantujille tapahtunut jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pillun tiukkuutta käsittelevä ketju ei ole vielä tullut poistatetuksi, sehän on kielletty aihe? Onko ammattiloukkaantujille tapahtunut jotain?

No on mittailemassa pillujaan. Sitten kun huomaavat, että väljää on, ne suuttuvat ja liputtavat ketjun ulos.

Vierailija
44/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten puheisiin? Ei mulle miehet ole siitä mitään puhuneet.

Arvioisin, että mulla on ihan peruspillu. Vuosien seksittömyyden ja ahkeran pilatesharrastuksen myötä on mennyt sellaiseksi, että tuntuu sormellekin vähän ahtaalta, ja ensimmäinen seksikerta tuon vuosien seksittömyyden jälkeen oli myös ahtaanlainen ja mies kyseli olenko neitsyt. Olin siis kyllä kiihottunut ja näin, mutta jotenkin piti totutella siihen seksiin.

Eli pillu kasvaa umpeen jos ei sitä käytetä. Aivan.

Ei se umpeen ole kasvanut, eihän tuossa niin lukenut :D Mutta ahtaammaksi muuttunut. Pilateksella voinut olla siihen enemmänkin vaikutusta, eli tuskin pelkkä vuosien käyttämättömyys yksinään. 
Olen kyllä masturboinut yleensä päivittäin, mutta en työnnä ikinä mitään sisään kun masturboin. 

Masturbaatio on kyllä hyvä kun hoidat pillussasi mutta voisitko kuitenkin ajatella hankkivani ihan keskikokoisen dildon käyttöösi niin se auttaisi pillusi hyvinvointiin ja pitäisi muutenkin hyvinvointiasi yllä.

Täytyy kyllä myöntää et tää on eka kerta kun kuulet et dildo pitää yllä pimpin ja muun? hyvinvoinnista. Miksi dildo? Tähän tarvitaan nyt jotain kovaa julkaistua dataa todisteeksi et putoo maaliin. 

Jep, siemennestettä se pimppi tarvii eikä dildoa😄

Varmaan sekin tekee ihan hyvää, mutta itse passaan mielellään molemmat - sekä siemennesteen pillussa, että dildon pillussa. Plluun mielellään vain miehen sormia tai penistä, ja siemennesteet muualle kuin sisään.

Vierailija
45/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣 Sun huumori!!!

Vierailija
46/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä, nainen, sillä tiedolla tekisinkään. Ei se mieskään voi kaluaan muuttaa vaikka mitä sille sanoisin.

Menet pilluleikkaukseen tai yrität jumppaamalla saada sitä tiukemmaksi. Maailmassa ei ole niin isoa ihmisen munaa, että se sinut täyttäisi. Kokeile hevosen tai norsun kanssa.

Vierailija
47/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo ei ymmärrä että on löysä. Juuri tuo aikaisempi kuvailtu, suulta vähän tuntumaa ja tämän jälkeen en mitään. Saa orgasmin kyllä joka kerta kun hinkaa klitoristaan samalla. Itse poljen vielä n 30min tämän jälkeen. 

Miksi vaimon pitäisi se ymmärtää? Ehkä hän on onnellisen tietämätön siitä, että hänen miehensä arvostelee hänen pilluaan. Parempi niin.

Vai kertooko hän sinulle, että sinulla on liian pieni?

Vaimon se pitää ymmärtää, koska hän voi asialle tehdä jotain tollo.

Ai vaihtaa miehen parempaan? Ehkä hän tykkää pienimunaisesta. Ehkä se on muuten kiva tyyppi.

Tollot eivät tajua, niin väännetään rautalangasta. Naiset voivat "ehkä" jumpata sitä väljää pilluansa tiukemmaksi tai mennä tiukennus leikkaukseen.

Vierailija
48/78 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo ei ymmärrä että on löysä. Juuri tuo aikaisempi kuvailtu, suulta vähän tuntumaa ja tämän jälkeen en mitään. Saa orgasmin kyllä joka kerta kun hinkaa klitoristaan samalla. Itse poljen vielä n 30min tämän jälkeen. 

Miksi vaimon pitäisi se ymmärtää? Ehkä hän on onnellisen tietämätön siitä, että hänen miehensä arvostelee hänen pilluaan. Parempi niin.

Ai vaihtaa miehen parempaan? Ehkä hän tykkää pienimunaisesta. Ehkä se on muuten kiva tyyppi.

Tollot eivät tajua, niin väännetään rautalangasta. Naiset voivat "ehkä" jumpata sitä väljää pilluansa tiukemmaksi tai mennä tiukennus leikkaukseen.

Tai ottaa itselleen sopivamman miehen. Joko sellaisen, jolla on kunnon jööti tai sellaisen, jolle naisen koko on just hyvä sellaisena kuin se on.

Vierailija
49/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ottaa itselleen sopivamman miehen. Joko sellaisen, jolla on kunnon jööti tai sellaisen, jolle naisen koko on just hyvä sellaisena kuin se on.

Ainahan sitä voi elää toivemaassa, jos omistaa ison värkin.

Vierailija
50/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PULSKALLA  NAISELLA AIN TIUKENPI  FITVETS TYTÖILLÄ KUIN SAAPAAN VARTEEN VETELIS. KOKEMUSTA ON.

Pulskalla pojalla on paksumpi heppi?

Vierailija
51/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PULSKALLA  NAISELLA AIN TIUKENPI  FITVETS TYTÖILLÄ KUIN SAAPAAN VARTEEN VETELIS. KOKEMUSTA ON.

Mä oon kuullut ton pulska tyttö korrelaation. Pitääkö oikeesti paikkansa ja mistä voi johtua.

Vierailija
52/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Pulskan pojan hormonieritys on erilaista kuin hoikalla.

Menen itse saunaan. Ison mahan alla on yleensä pieni katkarapu.

Vierailija
53/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullut ton pulska tyttö korrelaation. Pitääkö oikeesti paikkansa ja mistä voi johtua.

Kai sitä läskiä kertyy vähän joka paikkaan.

Vierailija
54/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä olen hankkinut.

Vierailija
55/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulskan tytön pimppi on tiukempi. 

Vanhemmilla naisilla on myös löysempi, lihakset menettävät jäntevyytensä.  Samoin palautuminen panosta hitaampaa.  Edellisenä päivänä käytetty iso dildo tuntuu löysyytenä seuraavana päivänä   +50v naisilla.  Nuorilla naisilla ei huomaa välttämättä mitään eroa seuraavana päivänä. 

Vierailija
56/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla oli normaalia pienempi varustus, tykkäsi kovasti mitoistani . Toisaalta myös mies, jolla on normaalia suurempi, vaikuttaa tyytyväiseltä. Tiedä sitten…

Vierailija
58/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa omastaan, kun kiihottuneena vagina antaa enemmän myöden kuin kuivana. Useampi sormi menee kiihottuneena sisään, mutta ei rystyset. Ehkä voisi olla parempi puristusvoima oman nautinnon takia. Miehelläni on iso varustus, niin hän on tyytyväinen. 

Vierailija
59/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se kuitenkin tuntuu hyvältä? Vai muuten vaan poljet puoli tuntia? Välillä en ymmärrä kommentteja, joita porukka tänne kirjoittaa.

Vierailija
60/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olis kiva tietää. Miehet, antakaa jotain vinkkejä, mistä nainen voi tätä arvioida.

Asia on helppo testata: Ota tyhjä kolmenvartin viinipullo ja työnnä sen suu ja kaula kostuneeseen pilluusi. Purista pullonkaulaa pillullasi ja nouse seisomaan jalat harallaan. Jos pullo putoaa niin pillusi on väljä ja pillulihaksesi heikot - mutta ei hätää: Asia on korjattavissa kahden viikon treenijaksolla!

Googlaa "Kegelin harjoitus".

https://www.kaypahoito.fi/nix00565

https://www.terve.fi/artikkelit/lantionpohjalihasten-jumppa

Kiitos, treenaminen on aloitettu jo tänään!