Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elämäänsä elää niin, että tekee vain kaikkea hauskaa?

Vierailija
14.10.2023 |

Kysymys otsikossa. Voiko elää vain niin, että on kivaa ja hauskaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kun ei tarvitse käydä töissä. Olen todennut sen näiden viiden vuoden aikana.

Vierailija
2/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jos tykkää työstään ja työkavereista ja hankkii sellaisia ihmisiä ympärilleen joista pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ymmärtää muuttaa omaa asennoitumistaan asioihin ja tekemisiinsä, työnkin tekeminen alkaa olla hauskaa.

Vierailija
4/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvii vain pirun paljon rahaa. Ja sitten kun rahaa on, niistäkin on pakko huolehtia.

Vierailija
5/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä Seiska-lehden tyrkkyjulkkiksilta. Nehän elää kuin siat pellossa ja niiden velat on ulosotossa. Elämä on laiffii.

Vierailija
6/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, mutta oikeastaan ei. Esimerkiksi hammaskivenpoistossa käyminen ei ole hauskaa.

Vierailija
7/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi, jos on riittävän varakas.

Me tavalliset kuolevaiset joudutaan käymään töissäkin.  :)

Vierailija
8/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
9/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos kaikki tähdet sattuvat kohdilleen - rahaa on kuin roskaa, löytää täyttymystä omista jutuistaan, ei ole terveydellisiä ongelmia itsellään tai lähipiirissä jne.

Vierailija
10/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Totta kai voi, jos on riittävän varakas.

Me tavalliset kuolevaiset joudutaan käymään töissäkin.  :)

Rikaskin voi joutua vaikka käymään hammaslääkärillä juurihoidossa, menettää rakkaan ihmisen ja menemään hänen hautajaisiinsa, voi joutua tekemään joitakin ikäviä kotitöitä vaikka olisi palveluskuntaa, voi joutua sairaalaan jossa tehdään ikäviä toimenpiteitä… ihan turha kuvitella että elämää voisi elää ilman haasteita ja ikäviä asioita, vaikka olisi miten rikas.

Vierailija
11/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se on asennekysymys. Kaupassa ruuhka-aikaan käyminenkin voi olla hauskaa, kun seuraa ihmisiä, Tauno ämpyili tuoreosastolla; onkohan kaupan makkaramuusi parempaa kuin äiteen tekemä? Töissä käyminenkin voi olla hauskaa, kun ajattelee että näyttelet työntekijää komediasarjassa. Gynekologilla kun käyminen voi olla hauskaa kun ajattelet itseäsi ulkopuolelta Meikäläisen Maija istahti penkkiin haarat levällään ja sieltähän ne munarakkulat hymyilivät tohtorille.

Vierailija
12/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kait se on asennekysymys. Kaupassa ruuhka-aikaan käyminenkin voi olla hauskaa, kun seuraa ihmisiä, Tauno ämpyili tuoreosastolla; onkohan kaupan makkaramuusi parempaa kuin äiteen tekemä? Töissä käyminenkin voi olla hauskaa, kun ajattelee että näyttelet työntekijää komediasarjassa. Gynekologilla kun käyminen voi olla hauskaa kun ajattelet itseäsi ulkopuolelta Meikäläisen Maija istahti penkkiin haarat levällään ja sieltähän ne munarakkulat hymyilivät tohtorille.

Hyvä huumorintaju tekee tylsästäkin elämästä hauskaa.

Vierailija
13/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko tuota kovasti yrittää.

Vierailija
14/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Brad Pitt on tehnyt niin. Kunnes rupesivat riitelemään Angelinan kanssa.

Vierailija
15/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Aina on pakko sairastaa ja käydä lääkärissä jossain vaiheessa. Niiltä ei pelasta miljoonatkaan. Eikä kyllä siltäkään että joku ihminen on sulle ilkeä, tai että joku sun läheinen kuolee. Ikäviä asioita ja vastoinkäymisiä on jokaisen elämässä, vaikka niitä miten yrittäisi paeta. Se kuuluu elämään. 

Voit palkata jonkun pesemään perseesi ja hampaasi, mutta tehtävä ne on, ja paskalla käymiseen ei voi edes palkata ketään, vaikkei siinä mitään kivaa ole.

Vierailija
16/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!

Vierailija
17/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut pitämään hauskaa verrattain vähällä rahalla. Nyt seikkailen kolmatta vuotta ulkomailla reppureissaamassa ja tuloni ovat n.550e/kk. Saattaa olla, että osa sukulaisista ja perheestäni olisi sitä mieltä että minun pitäisi asettua ja perustaa perhe jne. En jaksa, sillä minulla on nimenomaan hauskaa ja hyvä olla juuri näin!

N33

Vierailija
18/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei voi. Aina on pakko sairastaa ja käydä lääkärissä jossain vaiheessa. Niiltä ei pelasta miljoonatkaan. Eikä kyllä siltäkään että joku ihminen on sulle ilkeä, tai että joku sun läheinen kuolee. Ikäviä asioita ja vastoinkäymisiä on jokaisen elämässä, vaikka niitä miten yrittäisi paeta. Se kuuluu elämään. 

Voit palkata jonkun pesemään perseesi ja hampaasi, mutta tehtävä ne on, ja paskalla käymiseen ei voi edes palkata ketään, vaikkei siinä mitään kivaa ole.

Paskalla käymisestä tulee lopulta hyvä olo, monesta hyvin alkaneesta asiasta voi taas tulla lopulta paska olo.

Vierailija
19/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen oppinut pitämään hauskaa verrattain vähällä rahalla. Nyt seikkailen kolmatta vuotta ulkomailla reppureissaamassa ja tuloni ovat n.550e/kk. Saattaa olla, että osa sukulaisista ja perheestäni olisi sitä mieltä että minun pitäisi asettua ja perustaa perhe jne. En jaksa, sillä minulla on nimenomaan hauskaa ja hyvä olla juuri näin!

N33

Voi vain kuvitella, miltä näyttää ulospäin tuommoinen reppureissaaja noin pienillä tuloilla: hipiltä kierrätyskledjuissa.

Vierailija
20/29 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämän pidä olla kiva ja hauskaa koko ajan. Ei se olisi elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi