Nainen, mistä tiedät onko sinulla tiukka vai löysä kun mitään vertailupohjaa muihin ei ole?
Tätä mietin. Miesten puheisiin ei kannata luottaa.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Tää olis kiva tietää. Miehet, antakaa jotain vinkkejä, mistä nainen voi tätä arvioida.
Mitä väliä sillä on kun kaikki on kuitenkin miesten syytä? Toiseksi naiset on niin herkkiä että sanoit sen miten tahansa niin piparin saanti kärsii siitä. Onhan niissä pipareissakin eroja. Varma keino suututtaa nainen on kehua jonkun muun piparia.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sanonu että oon ihanan löysä ja en epäile sitä kun se on koko kämmenen saanut mun sisään. Mies myös painotti että tykkää just että mun reikä on aika avon niin en koe että olisi huono asia.
Minun mies sanonut samaa. Että oon ihanan löysä ja se on kiihottavaa. Ehkä niin. 3 lasta synnyttäneenä ja nyrkkinainnista tykkään paljon. Ei ihme että paikat löysänä mut ei haittaa. Pääasia et mies on tyytyväinen.
Tiukka puristaa jo yhteen sormeen. Väljään menee helposti kaksi eikä silti tunnu kummoista puristusta.
Ja miehenä tiedän, että käyttö vaikuttaa kovastikin. Jos vaimo ei ole saanut munaa pariin päivään tuntuu paljon tiukemmalta, kuin eilen saaneena.
Jos ei ole pitkään aikaan saanut, niin lienee tosiaan murhaava puristus.
Tyttönä / naisena sitä on kyllä vaikea sanoa, onko itsellä tiukka tai löysä. Jos kokemuksiakaan ei ole kovin paljon.
Löysät pillut minun kokemuksen mukaan on suuaukolta vähän tiukkoja, mutta kun syvemmälle menee, niin siellä on tyhjää. Sanoisinko n. 2-4cm jälkeen on vain tyhjää ja tarkoitan ympäriinsä tyhjää. Tästä ilmeisesti on sanonta messuhalli tai ilmapallopillu. Se miten nainen sen saa itseltänsä testattua, en osaa sanoa.
Siis tiukka on, jos meisselin ulos vetäessä alipaine imee lakanat perseeseen. Siitä sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olis kiva tietää. Miehet, antakaa jotain vinkkejä, mistä nainen voi tätä arvioida.
Mitä väliä sillä on kun kaikki on kuitenkin miesten syytä? Toiseksi naiset on niin herkkiä että sanoit sen miten tahansa niin piparin saanti kärsii siitä. Onhan niissä pipareissakin eroja. Varma keino suututtaa nainen on kehua jonkun muun piparia.
Aika varma keino se on satuttaa miehenkin tunteita jos hän on yksiavioista heterosorttia, että alat huokailemaan ja hekumoimaan jonkun muun munaa. Siitä innostuu vaan homo tai aisuri. Eivät nimittäin lähes kaikki poly/avoinsuhteilijatkaan sentään halua muiden kulleista kuulla vertailukehuja kesken hommien.
Meillä vaimo ei ymmärrä että on löysä. Juuri tuo aikaisempi kuvailtu, suulta vähän tuntumaa ja tämän jälkeen en mitään. Saa orgasmin kyllä joka kerta kun hinkaa klitoristaan samalla. Itse poljen vielä n 30min tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo ei ymmärrä että on löysä. Juuri tuo aikaisempi kuvailtu, suulta vähän tuntumaa ja tämän jälkeen en mitään. Saa orgasmin kyllä joka kerta kun hinkaa klitoristaan samalla. Itse poljen vielä n 30min tämän jälkeen.
Ootko vihjannut pillujumpasta?
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo joten voin vertailla muiden värkkeihin.
sä oot rekka lesbo
Miehet pystyy panemaan pitkään ja sehän on mulle kiva juttu. En tiedä sitten, että enkö ole tiukka vai olenko vaan niin märkä. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tenslaite on hommattu ja myös kuulia useat. Voiko sitä enää suoremmin "sanoa". Tosin eipä nuo laatikossa tai kaapin perällä paljoa auta. Laiskuutta siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tenslaite on hommattu ja myös kuulia useat. Voiko sitä enää suoremmin "sanoa". Tosin eipä nuo laatikossa tai kaapin perällä paljoa auta. Laiskuutta siis
Okei, sä hommasit, mut hän ei käytä? Ymmärsinkö oikein. No eipä oikein suoremmin voi enää vihjata…
Paikat tehty lapsentekoon ei tiukkuuden arviointiin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimon pitäisi se ymmärtää? Ehkä hän on onnellisen tietämätön siitä, että hänen miehensä arvostelee hänen pilluaan. Parempi niin.
Vai kertooko hän sinulle, että sinulla on liian pieni?
Vierailija kirjoitti:
Asia on helppo testata: Ota tyhjä kolmenvartin viinipullo ja työnnä sen suu ja kaula kostuneeseen pilluusi. Purista pullonkaulaa pillullasi ja nouse seisomaan jalat harallaan. Jos pullo putoaa niin pillusi on väljä ja pillulihaksesi heikot - mutta ei hätää: Asia on korjattavissa kahden viikon treenijaksolla!
Googlaa "Kegelin harjoitus".
Vierailija kirjoitti:
Miehet pystyy panemaan pitkään ja sehän on mulle kiva juttu. En tiedä sitten, että enkö ole tiukka vai olenko vaan niin märkä. N28
Märkyys voi vähän vaikuttaa, sen olen huomannut, kun vaimolle olen erikokoisia dildoja tarjonnut, mitä isompi / paksumpi dildo sen enemmän pillu alkaa laittamaan voiteluainetta. Aikaisempi kumppani oli aika paljon valkovuotoa ja tästä tuleva liukkausliisteri ei ole kivaa, menee tuntumat ihan täysin. Jos sinulla on useammasta miehestä kokemusta ja kaikilla kestää tulla niin ehkä se on löysän puoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimon pitäisi se ymmärtää? Ehkä hän on onnellisen tietämätön siitä, että hänen miehensä arvostelee hänen pilluaan. Parempi niin.
Vaimon se pitää ymmärtää, koska hän voi asialle tehdä jotain tollo.
Mitä minä, nainen, sillä tiedolla tekisinkään. Ei se mieskään voi kaluaan muuttaa vaikka mitä sille sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon se pitää ymmärtää, koska hän voi asialle tehdä jotain tollo.
Ai vaihtaa miehen parempaan? Ehkä hän tykkää pienimunaisesta. Ehkä se on muuten kiva tyyppi.
Sehän on hyvä laittaa ensin käsi pilluu ja nussia pyllyyn voi pillusta puristaa kämmenellä tiukemmaksi.