Hjallis Harkimo naimisiin lauantaina
Iltalehden tietojen mukaan Liike Nytin puheenjohtajan ja Jasmine Pajarin häitä vietetään lauantaina Sipoossa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/75f29d32-6355-4145-bd16-22bd32ad4…
Harkimolle, 72, avioliitto on kolmas, Pajarille, 38, toinen.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Todella sympaattinen ja yhteensopiva pari, onnea heille! Hjallis on yksi fiksuimmista kansanedustajistamme.
Hjallis on fiksu.
Äänestän ensi vuonna häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se Hjallis aikamoinen sonni.
Ei vaan naiset idiootteja.Raha ratkaisee, kuka tuollaistä rumilusta muuten huolisi.Naisena tekisin vaan oloni mukavaksi , köllis maksaisi ja minä vaan juhlisin, kerran kuukaudessa antaisin pikapanon, kai tuo ukko tajuaa että hän elää mennyttä aikaa ja purjeet on revenneet.
Minä huolisin ja olen 61-vuotias. Mielenkiintoista keskustelua ja herkkä luonne. No olenkin ollut oman mieheni kanssa jo 31 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Oudosti kirjoitettu juttu oli jossain lehdessä, tai siis että tapasivat vuonna 2017, mutta Jasmin jäi leskeksi 2023 kesällä ja Hjalliksen kanssa muuttivat yhteen joulukuussa 2023. Että mitenkä? Mitä väliä koska tapasivat ensi kerran, ja miten leskeys liittyy aiheeseen, ellei sitten ole rivien välissä tulkittavissa, että sutinaa oli kumpaisennin ollessa naimisissa.
Mitä kummallista on siinä, että ovat tavanneet työn merkeissä monta vuotta ennen kuin alkoivat seurustella+
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tapaus, hyvin surullinen !
Mun mielestä hyvä pari. Viihtyvät yhdessä ja selvästi kunnioittavat toisiaan. Hyvä liitto tuosta tulee. Onnea vaan heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kuin Sauli Niinistökin.
Juu, meinasin jo kommentoida, kun näiden ikäeroa kauhistellaan, ettei se sen enempää ole kuin edellisen presidenttiparin.
Kyllä heitäkin osa kauhisteli.
Mutta Hjalliksen ja Jasminen suhde on erikoinen, pikavauhtia etenevä suhde, jossa Jasminesta tehtiin välittömästi turha julkkis, sekä morsian on rikkaan vanhan miehen leski, niin totta Mooses lähtökohdat ja puheen syy muu kuin pelkkä ikäero. Itse suunnilleen valahdin valkoiseksi ja tein ristinmerkin, kun kuulin suhteesta ensimmäisen kerran.Pikavauhtia etenevä, ovat seurustelleet yli 2,5 vuotta? Jasminesta ei ole tehty mitään turhaa julkkista, hänellä on ollut oma työnsä.
Asuivat yhdessä vain joitain kuukausia sen jälkeen kun Pajarin edellinen puoliso oli kuollut.
Suurin osa naisista haluaisi olla tuon naisen tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole gold diggereitä.
Vierailija kirjoitti:
Monestikohan tuo akka leskeytyy elämänsä aikana 😵
Ikävästi puhut muista ihmisistä. Tuskin tuo sinun elämään mitenkään vaikuttaa vaikka olisikin naimisissa useamman kanssa ja jäisi sitten leskeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Jasmine Hjalliksen kanssa, jos tämä olisi köyhä duunari tai eläkeläinen?
No ei olisi. Tuskin olisi näkevinään.koko ukkoa.
Tämän ymmärtää myös Hjallis. Se nainen on hänen elämässään vain siksi, koska hän on julkkis, jolla on rahaa ja omaisuutta.
Niin onko se sitten oikeaa rakkautta???
Siinä vaiheessa jos ja kun Hjalliksella alkaa muisti huononemaan, Donna ottaa rahat ja juhlii...
Ainakin Hjallis saa säännöllisesti seksiä naiselta. Eli saa jotain vastinetta sille, että on naisen kanssa.
Mistä sinä tiedät, kuinka säännöllisesti Hjallis saa? Ei hän leventele niillä asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, meinasin jo kommentoida, kun näiden ikäeroa kauhistellaan, ettei se sen enempää ole kuin edellisen presidenttiparin.
Mutta Hjalliksen ja Jasminen suhde on erikoinen, pikavauhtia etenevä suhde, jossa Jasminesta tehtiin välittömästi turha julkkis, sekä morsian on rikkaan vanhan miehen leski, niin totta Mooses lähtökohdat ja puheen syy muu kuin pelkkä ikäero. Itse suunnilleen valahdin valkoiseksi ja tein ristinmerkin, kun kuulin suhteesta ensimmäisen kerran.Pikavauhtia etenevä, ovat seurustelleet yli 2,5 vuotta? Jasminesta ei ole tehty mitään turhaa julkkista, hänellä on ollut oma työnsä.
Asuivat yhdessä vain joitain kuukausia sen jälkeen kun Pajarin edellinen puoliso oli kuollut.
Jasmine muutti Hjalliksen taloon Vappuna 2024, eli ei "vain joitain kuukausia" miehensä kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole gold diggereitä.
Harkimohan on fiksu mies, vaikka ei ole ulkonäöllä siunattu. Mutta oikeasti ihmisen ulkokuori on vain kuorta ja sen pitäisi merkitä, millainen ihminen on sisäisesti. Harkimo kohtelee muita ihmisiä hienosti ja se on hyvän ihmisen merkki.
Katoin viime vaaleissa niitä puoluejohtaja tenttejä ja huomasin, että välillä Harkimo oli ainoa jolla oli järki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmine muutti Hjalliksen taloon Vappuna 2024, eli ei "vain joitain kuukausia" miehensä kuoleman jälkeen.
toipuminen 15 v avioliitosta vaatii aikaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan vuosisadan idari.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin luultavasti etsii jotain isää ja Hjallis tytärtä mitä ei koskaan saanut. Joskus psykologi selitettänyt ilmiön miksi nuori nainen etsii vanhan miehen, tämä mies korvaa isän, jolta tyttö on janonnut kaiken huomion, ilman että on tämä toteutunut, kun ei voi mennä isän kanssa naimisiin niin korvaa tämän kompleksin. Tällainen nainen oli myös seksuaalisesti hyvin ripustautuva ja vaativa.
Tuo on taas keittiöpsykologiaa. Minä olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, heillä on elämänkokemusta. Olen aina viihtynyt muutenkin kaikkien ihmisten kanssa, jotka ovat minua iäkkäämpiä. Ja tässä se tärkein: oma isäni oli ihana, ymmärtäväinen ja viisas, sain häneltä ylenpalttisesti tukea ja huomiota kuten myös äidiltäni. Jotkut naiset vain pitävät luonnostaan vanhemmista kumppaneista, turha viisastella ja etsiä syitä onnettomasta lapsuudesta ja huonosta isäsuhteesta.
Suomen EM-joukkueen johtaja Jasmine Pajari kertoo, että heidän urheilijallaan Laura Lähteenkorvalla 50 metriä taittuu helposti alta kahdenkymmenen sekunnin.
– Monoräpylällä uiminen vaatii paljon voimaa. Meillä Tampereen urheilusukeltajissa uidaan lähinnä monoräpylällä, Pajari kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan naiset idiootteja.Raha ratkaisee, kuka tuollaistä rumilusta muuten huolisi.Naisena tekisin vaan oloni mukavaksi , köllis maksaisi ja minä vaan juhlisin, kerran kuukaudessa antaisin pikapanon, kai tuo ukko tajuaa että hän elää mennyttä aikaa ja purjeet on revenneet.
Tuskin sinulla olisi Hjallikseen mitään saumoja.
Puheet onnenonkimisesta loukkaavat Jasmine Pajaria, 35, joka kertoo Helsingin Sanomissa, että on puhdasta sattumaa, että hän on päätynyt kahdesti parisuhteeseen itseään merkittävästi vanhemman, yli 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Lehdet tiesivät nopeasti kertoa, että Jasmine Pajari on tuore leski, jonka entinen avioliitto päättyi kesäkuussa 2023 hänen puolisonsa kuolemaan. Avioliitto kesti liki 13 vuotta. Pajarin entinen puoliso oli Pajaria yli 30 vuotta vanhempi.
Monet pohtivat sosiaalisessa mediassa rumaan sävyyn sitä, onko Pajari päätynyt suhteisiin vanhempien miesten kanssa dollarin kuvat silmissä. Pajari kertoo HS:lle, ettei asetelma pidä lainkaan paikkaansa.
– Edellinen puolisoni ehti sairastella vakavasti yli vuosikymmenen. Tein useampaa työtä, jotta sain kannateltua meitä taloudellisesti. Kuvio oli siis täysin päinvastainen. Siksi ventovieraiden teoriat ja syytökset tuntuvat uskomattoman loukkaavilta, Pajari kertoo haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin luultavasti etsii jotain isää ja Hjallis tytärtä mitä ei koskaan saanut. Joskus psykologi selitettänyt ilmiön miksi nuori nainen etsii vanhan miehen, tämä mies korvaa isän, jolta tyttö on janonnut kaiken huomion, ilman että on tämä toteutunut, kun ei voi mennä isän kanssa naimisiin niin korvaa tämän kompleksin. Tällainen nainen oli myös seksuaalisesti hyvin ripustautuva ja vaativa.
Tuo on taas keittiöpsykologiaa. Minä olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, heillä on elämänkokemusta. Olen aina viihtynyt muutenkin kaikkien ihmisten kanssa, jotka ovat minua iäkkäämpiä. Ja tässä se tärkein: oma isäni oli ihana, ymmärtäväinen ja viisas, sain häneltä ylenpalttisesti tukea ja huomiota kuten myös äidiltäni. Jotkut naiset vain pitävät luonnostaan vanhemmista kumppaneista, turha viisastella ja etsiä syitä onnettomasta lapsuudesta ja huonosta isäsuhteesta.
Taidat vaan tykätä niiden vanhempien liikemiesten paksusta lompakosta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinulla olisi Hjallikseen mitään saumoja.
Tuskin suurin osa häntä edes huolisi.
Pikavauhtia etenevä, ovat seurustelleet yli 2,5 vuotta? Jasminesta ei ole tehty mitään turhaa julkkista, hänellä on ollut oma työnsä.