Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis Harkimo naimisiin lauantaina

Vierailija
06.08.2026 |

Iltalehden tietojen mukaan Liike Nytin puheenjohtajan ja Jasmine Pajarin häitä vietetään lauantaina Sipoossa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/75f29d32-6355-4145-bd16-22bd32ad4…

Harkimolle, 72, avioliitto on kolmas, Pajarille, 38, toinen.

Kommentit (391)

Vierailija
181/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminella on mm. useita SM-mitaleita räpyläuinnista. Hän on toiminut juontajana, tuottajana, mitä kaikkea onkaan tehnyt.

Onnittelen läpimästi.

Vierailija
182/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavatko he kohta yhteisiä lapsia?

Iän puolusta hyvin mahdollista. Nainen on 38v joten ehtii vielä monta lasta synnyttää.

Tilastollisesti vanha isä on riski, esim.  kehitysvammalle.

Ja kun se vielä on hjallis…

Voi kumpa joku olisi tämän kertonut Jenni Haukiolle.

Voi kunpa osaisit kirjoittaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Hjallis aikamoinen sonni.

Ei vaan naiset idiootteja.Raha ratkaisee, kuka tuollaistä rumilusta muuten huolisi.Naisena tekisin vaan oloni mukavaksi , köllis maksaisi ja minä vaan juhlisin, kerran kuukaudessa antaisin pikapanon, kai tuo ukko tajuaa että hän elää mennyttä aikaa ja purjeet on revenneet.

Vierailija
184/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kuin Sauli Niinistökin.

Juu, meinasin jo kommentoida, kun näiden ikäeroa kauhistellaan, ettei se sen enempää ole kuin edellisen presidenttiparin. 

Kyllä heitäkin osa kauhisteli. 

Mutta Hjalliksen ja Jasminen suhde on erikoinen, pikavauhtia etenevä suhde, jossa Jasminesta tehtiin välittömästi turha julkkis, sekä morsian on rikkaan vanhan miehen leski, niin totta Mooses lähtökohdat ja puheen syy muu kuin pelkkä ikäero. Itse suunnilleen valahdin valkoiseksi ja tein ristinmerkin, kun kuulin suhteesta ensimmäisen kerran. 

Vierailija
185/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmin luultavasti etsii jotain isää ja Hjallis tytärtä mitä ei koskaan saanut. Joskus psykologi selitettänyt ilmiön miksi nuori nainen etsii vanhan miehen, tämä mies korvaa isän, jolta tyttö on janonnut kaiken huomion, ilman että on tämä toteutunut, kun ei voi mennä isän kanssa naimisiin niin korvaa tämän kompleksin. Tällainen nainen oli myös seksuaalisesti hyvin ripustautuva ja vaativa.

Harvoin vain näkee ton ikäeron suhteita, jos mies ei ole rikas ja/tai julkkis. Toki joskus on myös homosuhteita tai joku rikas perijätär/julkkisnainen ja nuori puoliso. Mutta yleensä aina siihen joku hyötynäkökulma liittyy.

Jasminilla on myös ei-suomalainen tausta, joten lähestymistapa parisuhteeseen avioliittoon myös hivenen epäsuomalainen. 

Vierailija
186/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomi-naisen maku ei petä koskaan! Suomalaisista kelpaa varakas vanha ukko. nuorempaa jos meinaa niin sit pitää olla vessanharjatukka ja väriä pinnassa, tai kaulaa myöten tatuoitu.

Vierailija
187/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavatko he kohta yhteisiä lapsia?

Pajarilla lapsonen mahassa.

Vierailija
188/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten jalliksen pumppu kestää nuoremman naisen kyydit

Eiköhän tuleva rouva nimenomaan toivo ettei kestä. 

Vierailija
189/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voitti suurajotkin

Vierailija
190/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että mies tuossa iässä saa vielä puolta nuoremman vaimon.

Ei vaan itse 59v ja mulla 25v tyttöystävä, olen onnellinen. En silti naimisiin menoa mieti.

Oletko itse naimisissa?

Vierailija
191/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme Afrikassa ja olimme safarilla jumalan selän takana. Ja siellä mä sain sydänkohtauksen. Kyllä sä Antsa (Antero Mertaranta) tiedät, mistä suurin osa suomalaisista miehistä saa sydänkohtauksen. Ne saa sen rakastelun yhteydessä, ja niin mullakin kävi, Harkimo kertoi Radio Novan Seitsemän oikein -ohjelmassa.

Vierailija
192/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille. En vaan ymmärrä nuoria naisia joiden mielestä pappa peppu ei haittaa. Itselläni ainakin halut menisi. Toki paksu lompakko kompensoi paljon. Onhan sellaisiakin nuoria miehiä jotka fantasioivat mummoista.

Vierailija
193/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Jasmine ole vain vanhan miehen rahojen perässä vai onko tärkeämpää se komea ulkonäkö? Lähinnä säälittävää että vanha ukko juoksee nuorten naisten perässä.

Jasmine ei ole nuori nainen, vaan lähes keski-ikäinen.

ON jo tukevasti keski-ikäinen, muttei niin vanhaa miestä oteta miehen takia vaan koska €€€

Vierailija
194/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei leski peri mitään jos puoliso kuollut. Lapset perii kaiken ellei testamenttiä ole.

Lopeta saivartelu. Jos ei ole avioehtoa niin kuoleman jälkeen tehdään ositus, ja oletettavasti Harkimo on kuitenkin se varakkaampi osapuoli tässä rakkaustarinassa. Reissusta jää siis Jassulle todennäköisesti muutakin kuin rupia perseeseen. 

Mahtaa Joelia viiksettää kun 2 vuotta itseä vanhempi äitipuoli ilmaantuu apajille. 

Vierailija
195/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea heille. En vaan ymmärrä nuoria naisia joiden mielestä pappa peppu ei haittaa. Itselläni ainakin halut menisi. Toki paksu lompakko kompensoi paljon. Onhan sellaisiakin nuoria miehiä jotka fantasioivat mummoista.

Se pitää silmät kiinni ja ajattelee tulevaa ositusta. 

Vierailija
196/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2023 Harkimo tienasi huikeat 160 663 euroa ansiotuloja. Pääomatuloja hän tienasi 66 471 euroa. Yhteensä Harkimon tulot olivat siis 227 134 euroa.

Pajari puolestaan kerrytti tilipussiaan ansiotulojen osalta 32 079 euroa. Pääomatuloja hän tienasi 32 euroa. Yhteensä hän tienasi siis 32 111 euroa.

Vierailija
197/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa nuoren naisen tulevaan suruun !

Eikös hänen edellinenkin aviomiehensä kuollut, oli joku vanha gubbe sekin

Ja sen kanssa suhde oli alkanut, kun äijä oli 53 ja Jassu 19. 🤢 

Vierailija
198/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasminella on mm. useita SM-mitaleita räpyläuinnista. Hän on toiminut juontajana, tuottajana, mitä kaikkea onkaan tehnyt.

Onnittelen läpimästi.

Voi vitsi mitkä meriitit! Kyllähän noilla nyt kelpaa lähteä vähintään ehdokkaaksi tulevissa vaaleissa! (Itse asiassa olen melko varma, että näin tapahtuu.) 

Vierailija
199/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestikohan tuo akka leskeytyy elämänsä aikana 😵

Vielä ehtii ainakin kahdeksan kertaa. 

Vierailija
200/391 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan naiset idiootteja.Raha ratkaisee, kuka tuollaistä rumilusta muuten huolisi.Naisena tekisin vaan oloni mukavaksi , köllis maksaisi ja minä vaan juhlisin, kerran kuukaudessa antaisin pikapanon, kai tuo ukko tajuaa että hän elää mennyttä aikaa ja purjeet on revenneet.

Ai, itse naisena en edes katsoisi tuollaista äijää. Kerran täällä vaan eletään, joten en arvokasta aikaani tuhlais noin vanhaan mieheen. Toisten rahat ei minua kiinnosta, enkä suostuisi edes vaikka maksettaisiin miljoona. Sen verran itsekunnioitusta minulta vielä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi