Mies on aika lailla arvoton jos sillä ei ole rahaa...Nainen taas
Voi olla haluttu vaikka ei ole rahaa.. näin tämä vain on
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Nainen taas on arvoton jos ei ole kaunis. Mies voi olla rumakin jos sitä rahaa on.
Raha on tärkeintä naisille miehille muut asiat
Kyllä rahattomallakin miehellä riittää vientiä, jos on nuori ja komea.
Jopa vanhemmillakin rahattomilla miehillä voi riittää vientiä, jos on jotain karismaa joidenkin naisten silmissä.
Eikös se ole miesten asia, jos kelpaa köyhä nainen
Nainen on lähtökohtaisesti arvokkaampi kuin mies rahattomana.
Sehän on ihan yksi oma miestyyppinsäkin ne rahattomat miehet, jotka loisii naisia.
Peter Pan -miehet ja noilla heitä hyysäävillä naisilla joku läheisriippuvuus?
Mulla ei ole rahaa enkä ole kiinnostunut mahdollisen partnerin varallisuudesta. Yhteen en kenenkään kanssa muuta, en maksa kenenkään aikuisen laskuja eikä mua enää kiinnosta matkailu kun koko Eurooppa on pilattu. Kaukomatkailu ei ole mun juttu ollut koskaan. Jos nyt reissuun haluaisin osaan lähteä itsekseni, miestä siihen en tarvitse.
Joten miehen varallisuus ei oikeassa elämässä merkkaa hevonhuttua. Paitsi jonkun vikinäinkkelin mielessä. On paljon kivaa yhteistä tekemistä mikä ei vaadi rahaa.
Sen sijaan nainen, jolla on rahaa enemmän kuin miehellä, ei kelpaa vaikka olisi kauniskin.
Nainen taas istuu pankin päällä. Varsinkin kaunis nainen.
Suomessa taitaa olla paljon yleisempää että nainen elättää saamatonta renttua kuin että mies elättää kokonaan naista.
"Sen sijaan nainen, jolla on rahaa enemmän kuin miehellä, ei kelpaa vaikka olisi kauniskin."
Minun vaimoni on huomattavasti minua varakkaampi ja myös ansaitsee selvästi enemmän. Silti kohta 30 vuotta tyytyväisinä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan nainen, jolla on rahaa enemmän kuin miehellä, ei kelpaa vaikka olisi kauniskin.
Tuo nyt on täyttä paskaa. Tienaan 2300€/kk nettona käteen ja todellakin kelpaa rikkaampi nainen elintasoani parantamaan. M40
No mutta, jos olet tuota mieltä, hanki nyt hyvä mies sitä rahaa äläkä täällä marise.
Mene vaikka kouluun.
Nainen on esine. Mies ei ole mitään.
Kumpikin voi rahalla nostaa arvoaan.
Miehille se on jopa välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on esine. Mies ei ole mitään.
Kumpikin voi rahalla nostaa arvoaan.
Miehille se on jopa välttämätöntä.
Kerropa, kuinka suuressa arvossa pidät vaikka kauramiljonääri Kukkosta, ja miksi?
Nainen taas on arvoton jos ei ole kaunis. Mies voi olla rumakin jos sitä rahaa on.