Tavalliselle miehelle ei enää nykypäivänä kelpaa tavallinen nainen
Mä en ymmärrä tätä, kun kaikkialla jankutetaan, kuinka miehillä on niin vaikeaa deittisovelluksissa, kun ei tule matcheja ja jos pääsee edes treffeille niin sen jälkeen nainen ei halua tavata uudelleen jne jne.
Minun kokemukseni on ihan erilainen. Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten oli pitkä välimatka tai muuten ei vaan synkannut riittävästi (=tarkoitan tällä, että treffeillä ei ollut erityisen kivaa).
Jos sä olet mies, ja sulla on vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, niin luulisi, että sä edes yrität tutustua kunnolla, vaikka heti 1-2 tapaamisella ei tulisikaan sellaista fiilistä, että "jalat menevät alta" ja tunne vahvaa kemiaa. Mä ymmärrän, jos vaikkka on pari kuukautta tapailtu viikoittain, ja sen jälkeen toteaa, ettei nainen kiinnosta parisuhteeseen, mutta minulle suurin osa miehistä on antanut pakit jo 1-3 treffien jälkeen. Silloinkin kun on mielestäni ollut ihan kivaa ja mies on vaikuttanut viihtyvän seurassani, niin tulee aina yllätyksenä, että mies ei halua jatkaa tutustumista.
Näin ollen minulle tulee mieleen, että nykyajan miehillä on vaan niin mielettömän korkeat kriteerit naiselle ja toiseksi ei malteta edes tutustua kunnolla, ennen kuin todetaan, että ei kiinnosta.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai miehilläkin saa olla joitain kriteereitä, eikä voi olettaa, eikä siinä mitään järkeäkään olisi, että mies kelpuuttaa jokaisen eteen osuvan naisen kumppaniksi. Eihän siinä enää ehtisi edellisistä erota kun olisi jo uusi kumppani edessä.
Eihän tässä topikissa siitä ole kyse. perusta tuolle oma ketju.
Heh. Eli tässä ketjussa vain itseään "normaaleina" pitävät naiset saavat rypeä itsesäälissä, vaikka ap avaukesssa puhutteli juuri miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan treffaillut liian komeita miehiä? Tavallinen mies ei tuolla tavalla käyttäydy.
Tavalliset tai hieman tavallista huonommat (=lyhyet, hieman lihavat) ovat just pahimpia naisten dissaajia, koska naiset ovat olleet heille niin töykeitä, että hekin kokevat oikeudekseen huomauttaa joka asiasta, joka ei heidän silmäänsä miellytä.
Yhärit ihmettelee miksi miehet eivät halua elättää muiden siittämiä lapsia. Sitten on tämä ongelmajäte epänaisia jotka eivät halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Miesten vaatimukset on ihan uskomattomia ja jopa mallitason naiset on heidän silmissään kauheita ja lihavia.
Itse olen lopettanut deittailun kokonaan ja elän ihan tyytyväisenä ilman miehiä.
Normaalipainoinen on ihan ok. Naiset vaan ei itse tunnusta mikä on normaali painoinen.
Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita.
Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä, mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä.
Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa?
Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva.
Kun naiset hankkii itse taloudellisen turvan he eivät halua miestä kunnes tajuaa että pelkät irtopanot ei tuo seuraa ja kumppanuutta tai saati lapselle tervettä kehitystä eli isähahmoa.
Tässä vaiheessa he tajuavat että heille jää se kuuluisa pekkakortti käteen. Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.
Ennen naiset hankki taloudellisen turvan menemällä naimisiin. Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri.
Nyt naiset menee töihin luoden uuden riippuvuus suhteen työnantajaan väittäen että he ovat vahvoja. Tosiasiassa kukaan ei ole vahva eikä kukaan halua olla vahva. Työnteko oli miehille pakollinen paha. Naiset luulee sen olevan jonkinlainen etuoikeus vaikka kotiäityis oli etuoikeus.
Luopumalla avioliitto käsitteestä naiset ovat huomanneet kuluttavansa parhaat vuotensa työssä ja lopulta jäävät yksin. Tätä heidän egonsa ei riitä tunnustamaan.
Miehet voi tehdä 20 vuotta töitä kasvattaa varallisuutta ja siten olla haluttu naisten keskuudessa.
Nainen joka tekee 20 vuotta töitä ja kasvattaa varallisuutta ei vetoa millään tavoin miehiin. Naiset valehtelee itselleen että tämä on parasta heille vaikka eivät voi tunnustaa jääneensä paitsi parisuhteesta, lapsista ja kaikesta mikä täyttää heidän alkukantaiset tarpeet.
He kiistävät ja syyttävät miehiä ja tyydyttävät katkerina hoitoviettinssä kissoihin ja koiriin.
”Nautinto, jota on pakko saada lisää
Moni nainen hylkää deittailun ja parisuhteet samalla, kun tietynlainen erotiikka kasvattaa suosiotaan. Villitys kertoo paljon siitä, millaista seksuaalista nautintoa erityisesti 20–40-vuotiaat naiset todella kaipaavat.”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011736311.html
Avioliitosta tuli vähemmistön elämäntapa
Väestöliiton asiantuntijat ovat huolissaan siitä, että naisilla ei tunnu olevan todellista vapautta tehdä lapsia jo silloin, kun siihen on hedelmällisyyden kannalta paras aika. Samalla hetkellä pitäisi tehdä uraa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804102200851996
Vierailija kirjoitti:
Kai miehilläkin saa olla joitain kriteereitä, eikä voi olettaa, eikä siinä mitään järkeäkään olisi, että mies kelpuuttaa jokaisen eteen osuvan naisen kumppaniksi. Eihän siinä enää ehtisi edellisistä erota kun olisi jo uusi kumppani edessä.
Miesten kriteerit:
-nuori
-laiha
-neitsyt
Näistä voidaan joustaa.
Naisten pyhä 6
1. status
2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. miehen kattava kokemus seksistä.
Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Näkevät liikaa hyvännäköisiä naisia netissä ja luulevat, että se on mitä tulevat saamaan.
Miehet ovat erittäin ulkonäkökeskeisiä ja sitten vinkuvat etteivät saa ketään.
Niin ei saa koska nuoret naiset haluaa keskittyä opiskeluun ja uraan ja "voimaantumiseen"
Vierailija kirjoitti:
Niillä taitaa olla vähän standardit itselle ja naisille. Työtön, ylipainoinen, fyysisesti raihanainen ja sairas ja kaiken lisäksi vielä mt-ongelmainenkin mies saattaa pitää itseään oikeana super saaliina, jolle kuuluu missitason nainen, joka on miestä mieluiten vielä 20 vuotta nuorempi. Naisten ulkonäköä saatetaan arvostella kovaan ääneen ja mies voi olla väkivaltainen, juoppo huutelija, persuja kannattava folihattu, joka ei vaan tajua sitä, miten surkuhupaisalta näyttää kaikista muista.
Jännä miten naiset aiemmin ylistää että miehen ulkonäöllä tai lompakon paksuudella ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä taitaa olla vähän standardit itselle ja naisille. Työtön, ylipainoinen, fyysisesti raihanainen ja sairas ja kaiken lisäksi vielä mt-ongelmainenkin mies saattaa pitää itseään oikeana super saaliina, jolle kuuluu missitason nainen, joka on miestä mieluiten vielä 20 vuotta nuorempi. Naisten ulkonäköä saatetaan arvostella kovaan ääneen ja mies voi olla väkivaltainen, juoppo huutelija, persuja kannattava folihattu, joka ei vaan tajua sitä, miten surkuhupaisalta näyttää kaikista muista.
naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status
2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. miehen kattava kokemus seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eihän kukaan ole niin väittänytkään. Mutta on eri asia, onko ne kriteerit realistisia ja sellaisia, jotka vaikuttavat siihen, onko se sulle sopiva kumppani. Esim- jos nelikymppinen mies haluaa, että nainen on hoikka, lapseton, hyväpalkkaisessa työssä, sporttinen, ei tee vuorotyötä, ja asuu samalla paikkakunnalla, niin voi itse miettiä, kuin realistista on läytää kaikki kriteerit täyttävä nainen? Tai miten se naisen hoikkuus tai päivätyössä käyminen tekee siitä naisesta paremman kumppanin kuin jos nainen on pullukka ja tekee vuorotyötä?
"hyvä palkkainen työ"??? miksi naiset aina kuvittelee että naisen koulutuksella/uralla on väliä? Miehelle käy hyvin työtön nuori nainen.
Tavallisen naisen taso on miesten käyttämällä arviointiasteikolla surkea (esim. ne kotityöt).
Naiset on keksineet itselleen ihan omat asteikot, jossa jokaiselle on joku hai valjuus lohdutuspalkinto, ettei laiskan heikkolahjaisen rupikonnannkaan tarvitse hyväksyä mitään itsestä johtuvaa.
Naiset ovat menneet rikki, joten ei ihme ettei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan treffaillut liian komeita miehiä? Tavallinen mies ei tuolla tavalla käyttäydy.
ainakin minulle suurin osa näistä miehistä on sanonut, että heillä on ollut vaikeuksia löytää edes treffiseuraa Tinderistä. Näin ollen oletan, että he ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Moni ei edes ole ollut viehättävän näköinen mies.
ap
Hölyä JA pölyä, erittäin suuri enemmistö kaksilahkeisista halajaa huomattavan tavallista sirpakkaa sussua, tai pirtsakkaa Irmaa, jolle lahjoittaa rinnassa riipivä rakkaus, ja avata sielun salaisimmat sopukat.
Vaatimukset yleensä hyvin vaatimattomia, muiden herrasmiesten seurassa pitäisi voida satunnaisesti nauttia olutta - painottuen viikonloppuihin - ja katsella joka neljäs kesä jalkapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten naiset aiemmin ylistää että miehen ulkonäöllä tai lompakon paksuudella ei ole väliä.
Kelpaisko sulle sit ruma ja köyhä nainen? Kyllä ulkonäöllä on väliä, sen pitää olla vähintään siedettävä. Nuorta ei toisen nuoren köyhyys haittaa, koska oletuksena on, että jotain tehdään lähitulevaisuudessa sen eteen, ettei pysytä köyhinä (opiskelut ja työ). Mutta yritäpä mt-syistä eläkkeellä olevana, peruskoulun käyneenä päihdeongelmaisena pokata 50v. jotain nuorta ja koulutettua naista lastesi äidiksi. Ei onnistu, vaikka luonne olisi puhdasta kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhärit ihmettelee miksi miehet eivät halua elättää muiden siittämiä lapsia. Sitten on tämä ongelmajäte epänaisia jotka eivät halua lapsia.
mitä tarkoitat? Valtaosa uusperheessä elävistä miehistä on erittäin tyytyväisiä tilanteeseensa ja mielellään elättävät ja hoitavat toisten miesten lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Miesten vaatimukset on ihan uskomattomia ja jopa mallitason naiset on heidän silmissään kauheita ja lihavia.
Itse olen lopettanut deittailun kokonaan ja elän ihan tyytyväisenä ilman miehiä.
Toi on ehkä paras: jos vastaan tulee joku mielenkiintoinen henkilö niin sitten treffeille, mutta pakonomainen deittailu on aika turhaa ja tyhmää.
""hyvä palkkainen työ"??? miksi naiset aina kuvittelee että naisen koulutuksella/uralla on väliä? Miehelle käy hyvin työtön nuori nainen."
ei pidä paikkaansa. Yleensä miehet toivovat, että nainen elättäisi itsensä ja että naisen kanssa voisi yhdesä harrastaa (maksullisia) juttuja. Sitten jos mies valitsee itselleen pienituloisen naisen, niin kuitenkin jossain vaiheessa sitä miestä alkaa kyrsiä se, kun nainen ei maksa puolia yhteisistä kustannuksista ja jos haluaa jonnekinmennä, niin ikinä ei naisella ole varaa maksaa omaa ja lastensa osuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoitat? Valtaosa uusperheessä elävistä miehistä on erittäin tyytyväisiä tilanteeseensa ja mielellään elättävät ja hoitavat toisten miesten lapsia.
Ettei tässä olisi kyseessä sen yhärin älykkyydestä.
Eli kun miehelle antaa pimppiä ja tekee ne kotityöt mukisematta, taloudessa on mies ja silloin ei ole joka toinen päivä ovi rikki, teinin räkää naamassa ja wilmassa ilmoitus käydystä kakesta.
Muistathan toki mainostaa tätä tyytyväisyyttäsi netissä joka päivä, että kaikki tietää sen?