Tavalliselle miehelle ei enää nykypäivänä kelpaa tavallinen nainen
Mä en ymmärrä tätä, kun kaikkialla jankutetaan, kuinka miehillä on niin vaikeaa deittisovelluksissa, kun ei tule matcheja ja jos pääsee edes treffeille niin sen jälkeen nainen ei halua tavata uudelleen jne jne.
Minun kokemukseni on ihan erilainen. Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten oli pitkä välimatka tai muuten ei vaan synkannut riittävästi (=tarkoitan tällä, että treffeillä ei ollut erityisen kivaa).
Jos sä olet mies, ja sulla on vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, niin luulisi, että sä edes yrität tutustua kunnolla, vaikka heti 1-2 tapaamisella ei tulisikaan sellaista fiilistä, että "jalat menevät alta" ja tunne vahvaa kemiaa. Mä ymmärrän, jos vaikkka on pari kuukautta tapailtu viikoittain, ja sen jälkeen toteaa, ettei nainen kiinnosta parisuhteeseen, mutta minulle suurin osa miehistä on antanut pakit jo 1-3 treffien jälkeen. Silloinkin kun on mielestäni ollut ihan kivaa ja mies on vaikuttanut viihtyvän seurassani, niin tulee aina yllätyksenä, että mies ei halua jatkaa tutustumista.
Näin ollen minulle tulee mieleen, että nykyajan miehillä on vaan niin mielettömän korkeat kriteerit naiselle ja toiseksi ei malteta edes tutustua kunnolla, ennen kuin todetaan, että ei kiinnosta.
Kommentit (65)
Ja toisin päin. Tavan naiselle ei mies kelpaa, koska erinäiset syyt.
Naiset menee treffeille jännienpanomiesten kanssa ja ihmettelee miksi ei tule parisuhdetta kun panomies haluaa vain seksiä. naiset ei edes pidä miehinä näitä normaaleja kilttejäpikeepaita miehiä joilla ei ole tatuointeja. Nämä nimen omaan haluaa parisuhteen ja perheen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset menee treffeille jännienpanomiesten kanssa ja ihmettelee miksi ei tule parisuhdetta kun panomies haluaa vain seksiä. naiset ei edes pidä miehinä näitä normaaleja kilttejäpikeepaita miehiä joilla ei ole tatuointeja. Nämä nimen omaan haluaa parisuhteen ja perheen.
Näinhän se menee. Miesten vaatimukset on ihan uskomattomia ja jopa mallitason naiset on heidän silmissään kauheita ja lihavia.
Itse olen lopettanut deittailun kokonaan ja elän ihan tyytyväisenä ilman miehiä.
Kai miehilläkin saa olla joitain kriteereitä, eikä voi olettaa, eikä siinä mitään järkeäkään olisi, että mies kelpuuttaa jokaisen eteen osuvan naisen kumppaniksi. Eihän siinä enää ehtisi edellisistä erota kun olisi jo uusi kumppani edessä.
Näkevät liikaa hyvännäköisiä naisia netissä ja luulevat, että se on mitä tulevat saamaan.
Miehet ovat erittäin ulkonäkökeskeisiä ja sitten vinkuvat etteivät saa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pyyhin Tinderissä vasemmalle kaikki miehet, joilla on isoja tatuointeja ja varsinkin kaula/kasvotatuoinnit on ehdoton ei.
Niillä taitaa olla vähän standardit itselle ja naisille. Työtön, ylipainoinen, fyysisesti raihanainen ja sairas ja kaiken lisäksi vielä mt-ongelmainenkin mies saattaa pitää itseään oikeana super saaliina, jolle kuuluu missitason nainen, joka on miestä mieluiten vielä 20 vuotta nuorempi. Naisten ulkonäköä saatetaan arvostella kovaan ääneen ja mies voi olla väkivaltainen, juoppo huutelija, persuja kannattava folihattu, joka ei vaan tajua sitä, miten surkuhupaisalta näyttää kaikista muista.
Vierailija kirjoitti:
Kai miehilläkin saa olla joitain kriteereitä, eikä voi olettaa, eikä siinä mitään järkeäkään olisi, että mies kelpuuttaa jokaisen eteen osuvan naisen kumppaniksi. Eihän siinä enää ehtisi edellisistä erota kun olisi jo uusi kumppani edessä.
no eihän kukaan ole niin väittänytkään. Mutta on eri asia, onko ne kriteerit realistisia ja sellaisia, jotka vaikuttavat siihen, onko se sulle sopiva kumppani. Esim- jos nelikymppinen mies haluaa, että nainen on hoikka, lapseton, hyväpalkkaisessa työssä, sporttinen, ei tee vuorotyötä, ja asuu samalla paikkakunnalla, niin voi itse miettiä, kuin realistista on läytää kaikki kriteerit täyttävä nainen? Tai miten se naisen hoikkuus tai päivätyössä käyminen tekee siitä naisesta paremman kumppanin kuin jos nainen on pullukka ja tekee vuorotyötä?
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sinä et pidä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä topikissa siitä ole kyse. perusta tuolle oma ketju.
Jos kaljamaha vaatii melkein lautamaista naista omanlaatuisensa sijaan, niin saa mennä omia menojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa tradvaimon, joka kuitenkin käy täyspäivätöissä.
Av mammat alkaa mennä uhriutumisessa ohi palsta inceleiden. Ei ihme, etteivät nämä valioyksilöt kelpaa. Ajattele, kun saisi kuulla tätä länkytystä 24/7.
Mitä eroa on panomiehellä ja jännämiehellä?
Olet varmaan treffaillut liian komeita miehiä? Tavallinen mies ei tuolla tavalla käyttäydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä topikissa siitä ole kyse. perusta tuolle oma ketju.
No just tässä topikissa on kyse. Naiset poraavat kun eivät voi poimia ketä tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eihän kukaan ole niin väittänytkään. Mutta on eri asia, onko ne kriteerit realistisia ja sellaisia, jotka vaikuttavat siihen, onko se sulle sopiva kumppani. Esim- jos nelikymppinen mies haluaa, että nainen on hoikka, lapseton, hyväpalkkaisessa työssä, sporttinen, ei tee vuorotyötä, ja asuu samalla paikkakunnalla, niin voi itse miettiä, kuin realistista on läytää kaikki kriteerit täyttävä nainen? Tai miten se naisen hoikkuus tai päivätyössä käyminen tekee siitä naisesta paremman kumppanin kuin jos nainen on pullukka ja tekee vuorotyötä?
jos, jos, jos
Mutta jos sekoboltsi, joka spämää samaa shittiä palstan täyteen päivästä toiseen ei löydä miestä, ei kysymys ole mistään ihme kriteereistä. Normaalikäsite vaan alkaa karata palsta mammoilta aika kauaksi.
Myös naiset nirsoilee niin että juuri ne miehet jotka olisi sitoutumishaluisia ja kykyisiä ei kelpaa naisille.
Naiset yrittää päästä treffeille vain komeimpien ja pisimpien lääkärijuristien kanssa jotka pyörittää karusellia.
Onpas typeriä vaatimuksia. Ihan kuin naisen korkein taso olisi jokin bimbomainen missitaso.
Höpö höpö.
Arvostan enemmän naista, joka osaa keskustella, tietää maailmasta ja on panostanut koulutukseensa ja työelämään, on toiset huomioonottava ja lämmin, virkeä älyltään.
Miehet haluaa tradvaimon, joka kuitenkin käy täyspäivätöissä.