Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
Kerran kesällä oltiin sovittu, että tavataan miehen kanssa sunnuntaina. Hän oli käymässä mun kotipaikkakunnalla omien vanhempiensa luona. Koko päiväksi oli luvattu vesisadetta ja silti mies ehdotti, että mennään kävelylle. Minä ehdotin, että mentäisiinkö mieluummin sushibuffaan ja että mä voin tarjota hänelle. Ajattelin, että hän varmaan kuitenkin maksaa omansa ja ehkä tarjoaa minullekin. Mies suostui tähän. Sitten kun mentiin sinne kiinalaiseen ravintolaan, niin mies todellakin antoi minun maksaa kummankin buffat! Se oli niin nöyryyttävää! Hän olisi halunnut tavata uudelleen, mutta enhän minä ketään hullua miesystävää halua.
Tarjoudut viemään toisen syömään omaan piikkiisi ja koet nöyryyttäväksi, kun joudut maksamaan laskun.
Niin makaa kuin petaa. Sitä en oikein ymmärtänyt, mikä oman lupauksen pitämisessä on nöyryyttävää.
Jos ikinä haluaisin treffeille, nuo olisivat minulle se sopivin muoto. Kävelen kyllä myös ehkä liian nopeasti ex-maratoonarina, hitaampi köpöttely ei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kesällä oltiin sovittu, että tavataan miehen kanssa sunnuntaina. Hän oli käymässä mun kotipaikkakunnalla omien vanhempiensa luona. Koko päiväksi oli luvattu vesisadetta ja silti mies ehdotti, että mennään kävelylle. Minä ehdotin, että mentäisiinkö mieluummin sushibuffaan ja että mä voin tarjota hänelle. Ajattelin, että hän varmaan kuitenkin maksaa omansa ja ehkä tarjoaa minullekin. Mies suostui tähän. Sitten kun mentiin sinne kiinalaiseen ravintolaan, niin mies todellakin antoi minun maksaa kummankin buffat! Se oli niin nöyryyttävää! Hän olisi halunnut tavata uudelleen, mutta enhän minä ketään hullua miesystävää halua.
Sushi kiinalaisessa ravintolassa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Vain suomimies on näin pihi, että kahvikuppiakaan ei voi tarjota tutustuttaessa.
Kyllä voi tarjota naisille jos saa reikää sen jälkeen.
Ap
Puheidesi perusteella sulle on tarjolla enintään oksannrei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Vain suomimies on näin pihi, että kahvikuppiakaan ei voi tarjota tutustuttaessa.
Kyllä voi tarjota naisille jos saa reikää sen jälkeen.
Ap
Puheidesi perusteella sulle on tarjolla enintään oksannrei
..oksanreikää joo. Tai jos ihan vain reikää kaipailet, mulla on isän antama hieno käsipora.
No siis, minä en 150cm pituisena kävele kovinkaan rivakasti, mutta jos mies haluaa lähteä kulkemaan etana vauhtia, niin ei haittaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoudut viemään toisen syömään omaan piikkiisi ja koet nöyryyttäväksi, kun joudut maksamaan laskun.
Niin makaa kuin petaa. Sitä en oikein ymmärtänyt, mikä oman lupauksen pitämisessä on nöyryyttävää.
Mun mielestä oli kohteliasta tarjoutua maksamaan miehenkin buffa, koska hän itse ehdotti maksutonta aktiviteettia ja minä ehdotin maksullista. Mutta miehen olisi kuulunut vastata, että kiitos, mutta maksan oman ostokseni
Kunto pettää kilometrin jälkeen -tosin minullakin ja tuntuu että pumppu sanoo poks , joten loikoilu kevyessä hieronnassa, kylpylässä ja kosmetologilla tuollaisen rääkin jälkeen on todellakin kummallekin tarpeen - sekä tietysti intiimi loistelias viini-illallinen ja hitaita tanssiessa loppuilta -siinä sitä uni maittaa taas sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä (mies) oon ollu muutaman päivän deitti sivuilla ja kaikki naiset,jotka ottavat yhteyttä ehdottavat heti paneskelua.
Kurjaa tietysti, jos kävelemään haluaisit.😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin makaa kuin petaa. Sitä en oikein ymmärtänyt, mikä oman lupauksen pitämisessä on nöyryyttävää.Mun mielestä oli kohteliasta tarjoutua maksamaan miehenkin buffa, koska hän itse ehdotti maksutonta aktiviteettia ja minä ehdotin maksullista. Mutta miehen olisi kuulunut vastata, että kiitos, mutta maksan oman ostokseni
Miksi? Tapana on, että kutsuja maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushi kiinalaisessa ravintolassa??
Kyllä sellaissia fuusio-ravintoloita on. Meilläkin täällä Wu Kong Sushi, sushia ja wokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä (mies) oon ollu muutaman päivän deitti sivuilla ja kaikki naiset,jotka ottavat yhteyttä ehdottavat heti paneskelua.
Kurjaa tietysti, jos kävelemään haluaisit.😣
Oikea syy on se, että heillä on mennyt parasta ennen päiväys umpeen.
Mitä v.ttua siellä tekee?