Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?

Vierailija
05.08.2026 |

Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!

Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...

Kommentit (1406)

Vierailija
1401/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuasta valittamista. Ennen syötiin mitä sattui olemaan. Kelpasi hernekeitto ja pannukakku. Silakkaöaatikkoa oli meilläkin kotona 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa kerran viikossa syksyisin. Kaalilaatikkoa myös. 

Nyt se on niin, että mikään ei kelpaa kenellekään. Minun omat lapset on ollut ihan mahdottomia. Tyttö on kohta täysi-ikäinen ja edelleen vaan marisee ruuasta. Kaiken maailman nuudelit ja wingsit kelpaa, mutta kunnon ruoka, jossa on ravintoaineita, se ei kelpaa. Tänään tein keitetyt perunat ja porkkanat, höyrytettyä parsakaalia  ja pannulla paistetut pienet kuhafileet, ja hän söi parsakaalia ja kuhafileen, jonka päälle lorautti soijaa. Miten sekin soija kuhan kanssa sopii. Perunat ja porkkanat ei kelvanneet. 

Mieheni on samanlainen nykyisin, että pitsat ja hampurilaiset ja muu vähäravinteinen ruoka houkuttaa ja normaalista ruuasta marisee,. Nuorempana söi monipuolisemmin. Minä otin iltapalaksi maustamatonta jukurttia, banaanin pilkottuna ja tuoreita puolukoita. Nämä kaksi muuta meillä syö proteiinipatukkaa ja kuivattuja mangoja. En pysty käsittämään. 

Ennen syötiin, mitä sattui olemaan, koska muuten tuli selkäsauna, ei siksi, että olisi tykätty läskisoosista tai hernekeitosta yhtään sen enempää kuin nykyään.

Vierailija
1402/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköasiat ovat aivan överiksi menneet nykyään. Joka nainen yrittää olla niin kuin hänkin olisi joku malli tai julkkis tai vastaava, vaikka ei ole. Aivan sairasta ja naurettavaa. Ennen tällaiset erottuivat tavallisista ihmisistä, eikä heidän kaltaisikseen yritettykään tulla samalla tavalla kuin nykyään. Ei riitä kyllä ymmärrys tämmöiseen ulkonäön palvontaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lähes kaikki varsinkin ns uudet suomalaiset naislaulajat laulavat pikkutytön äänellä.

Mikä juttu tää on? Kyllähän naisääni aina kuitenkin erottuu miehen äänestä, esim. Jonna Tervomaa mun mielestä laulaa todella upealla aikuisen naisen äänellä ja kuulostaa paljon paremmalta kuin näiden monien muiden piipitykset. 

Vierailija
1404/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä että roskat heitetään auton ikkunasta ulos, puistot on vapun ja muiden juhlien jälkeen  kuin kaatopaikkoja, paikkoja rikotaan ja töhrätään, kaupoista varastetaan, polkupyörät varastetaan jne. Kielenkäyttö on moukkamaista ja v-sanaa hoetaan koko ajan.

Vierailija
1405/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tatuointeja. Sitä, että koko kroppa on niitä täynnä.

Vierailija
1406/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei teinit ymmärrä/välitä minkälaista häiriötä aiheuttavat kun huudattavat viritettyjä autoja ja mopoja keskustassa ja asuinalueilla.

Ja varsinkin se, miksi poliisi ei tee mitään vaikka ne kaikki ajaa viritetyillä mopoilla.

Miksi yhden ihmisryhmän ei tarvitse noudattaa lakia? Eivät muutenkaan tee mitään hyödyllistä. Kiduttavat vain sairaita ja työssäkäyviä ihmisiä meluavilla moponromuillaan yöt läpeensä. 

Vierailija
1407/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi muuten ihan normaaleilta vaikuttavat naiset ottavat kuvia itsestään huulet tötteröllä, hirveän näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi