50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?
Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!
Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...
Kommentit (1406)
Ulkonäköasiat ovat aivan överiksi menneet nykyään. Joka nainen yrittää olla niin kuin hänkin olisi joku malli tai julkkis tai vastaava, vaikka ei ole. Aivan sairasta ja naurettavaa. Ennen tällaiset erottuivat tavallisista ihmisistä, eikä heidän kaltaisikseen yritettykään tulla samalla tavalla kuin nykyään. Ei riitä kyllä ymmärrys tämmöiseen ulkonäön palvontaan.
En ymmärrä miksi lähes kaikki varsinkin ns uudet suomalaiset naislaulajat laulavat pikkutytön äänellä.
Mikä juttu tää on? Kyllähän naisääni aina kuitenkin erottuu miehen äänestä, esim. Jonna Tervomaa mun mielestä laulaa todella upealla aikuisen naisen äänellä ja kuulostaa paljon paremmalta kuin näiden monien muiden piipitykset.
En ymmärrä että roskat heitetään auton ikkunasta ulos, puistot on vapun ja muiden juhlien jälkeen kuin kaatopaikkoja, paikkoja rikotaan ja töhrätään, kaupoista varastetaan, polkupyörät varastetaan jne. Kielenkäyttö on moukkamaista ja v-sanaa hoetaan koko ajan.
En tajua tatuointeja. Sitä, että koko kroppa on niitä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ettei teinit ymmärrä/välitä minkälaista häiriötä aiheuttavat kun huudattavat viritettyjä autoja ja mopoja keskustassa ja asuinalueilla.
Ja varsinkin se, miksi poliisi ei tee mitään vaikka ne kaikki ajaa viritetyillä mopoilla.
Miksi yhden ihmisryhmän ei tarvitse noudattaa lakia? Eivät muutenkaan tee mitään hyödyllistä. Kiduttavat vain sairaita ja työssäkäyviä ihmisiä meluavilla moponromuillaan yöt läpeensä.
En ymmärrä miksi muuten ihan normaaleilta vaikuttavat naiset ottavat kuvia itsestään huulet tötteröllä, hirveän näköistä.
Ennen syötiin, mitä sattui olemaan, koska muuten tuli selkäsauna, ei siksi, että olisi tykätty läskisoosista tai hernekeitosta yhtään sen enempää kuin nykyään.