Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?

Vierailija
05.08.2026 |

Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!

Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...

Kommentit (1406)

Vierailija
1381/1406 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyttä. Entiseen aikaan ei jääty kotiin makoilemaan työttöminä vuosikausiksi. Jokainen sukupolvi elää toki niin kuin parhaaksi näkee ja rakentaa sellaisen yhteiskunnan missä viihtyy.

Kyllä jäätiin. Kun Suomessa oli se oikea lama 90-luvun alussa, työttömyys oli huippulukemissa. Tutkimukset on todistaneet, että ne jotka silloin menetti työn, jäivät syrjään pitkäksi aikaa. Kukaan nuori vastavalmistunut ei saanut töitä, ja tilanne kesti vuosia.

Vierailija
1382/1406 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuasta valittamista. Ennen syötiin mitä sattui olemaan. Kelpasi hernekeitto ja pannukakku. Silakkaöaatikkoa oli meilläkin kotona 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa kerran viikossa syksyisin. Kaalilaatikkoa myös. 

Nyt se on niin, että mikään ei kelpaa kenellekään. Minun omat lapset on ollut ihan mahdottomia. Tyttö on kohta täysi-ikäinen ja edelleen vaan marisee ruuasta. Kaiken maailman nuudelit ja wingsit kelpaa, mutta kunnon ruoka, jossa on ravintoaineita, se ei kelpaa. Tänään tein keitetyt perunat ja porkkanat, höyrytettyä parsakaalia  ja pannulla paistetut pienet kuhafileet, ja hän söi parsakaalia ja kuhafileen, jonka päälle lorautti soijaa. Miten sekin soija kuhan kanssa sopii. Perunat ja porkkanat ei kelvanneet. 

Mieheni on samanlainen nykyisin, että pitsat ja hampurilaiset ja muu vähäravinteinen ruoka houkuttaa ja normaalista ruuasta marisee,. Nuorempana söi monipuolisemmin. Minä otin iltapalaksi maustamatonta jukurttia, banaanin pilkottuna ja tuoreita puolukoita. Nämä kaksi muuta meillä syö proteiinipatukkaa ja kuivattuja mangoja. En pysty käsittämään. 

Tuo on varmaan totta. Ystäväni on ollut pitkän linjan ravintolayrittäjä pohjoisessa. Hän kertoi, että suomalainen turisti haluaa kanakoria, pitsaa ja hampurilaista. Listalla voi olla mitä vaan, mutta näitä aina kysytään ja halutaan. Jos ei löydy kanakori eikä edes hampurilaisateria, marssitaan ulos. Kun olisi niin paljon terveellisempiäkin vaihtoehtoja ja eri makuja, niin ei kelpaa. Keski- ja Etelä-Euroopan väelle kelpaa vielä hyvälaatuinen ruoka, jossa on kasviksia monipuolisesti, eri menetelmillä valmistettua ja eri makuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1406 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woke.

Sinusta siis ihmisiä tulisi voida esim. ahdistella seksuaalisesti aivan vapaasti?

Miten ihmeessä muut kuin häiriintyneet tekisivät tuollaista ja näitä ei voi mitenkään olla niin paljon kuin woke koettaa esittää: miehet totaalisen holtittomina petoina joita joudut naisena pelkäämään joka hetki. VMP!! Miksi kukaan saadaan uskomaan tuollaiseen pötyyn?

Vierailija
1384/1406 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun äänestetään kokoomusta ja perus-suomalaisia. Ei ymmärrä.

Sitä se demokratia teettää. Ainakin nimellisesti eri puolueita.

Vierailija
1385/1406 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 65 ja olen mielestäni suht kartalla. Ainoa mikä surettaa että nasseaatteet viehättää heikkolahjaisimpia nuoria. Minun nuoruudessani sota ja nassejen kauhut oli vielä aika lähihistoriaa eikä nasseja olisi dallityu. Myöhemmin kun uskallettiin puhua myös neukkulan kauhuista niin SKP häipyi taka-alalle. Mutta äärioikeisto on jopa hallituksessa. 

Onneksi nuorista vain osa - se huonoiten pärjäävä - viehättyy ääriaatteista. Useimmat tuntemani nuoret on fiksuja ja mukavia.

Vierailija
1386/1406 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 65 ja olen mielestäni suht kartalla. Ainoa mikä surettaa että nasseaatteet viehättää heikkolahjaisimpia nuoria. Minun nuoruudessani sota ja nassejen kauhut oli vielä aika lähihistoriaa eikä nasseja olisi dallityu. Myöhemmin kun uskallettiin puhua myös neukkulan kauhuista niin SKP häipyi taka-alalle. Mutta äärioikeisto on jopa hallituksessa. 

Onneksi nuorista vain osa - se huonoiten pärjäävä - viehättyy ääriaatteista. Useimmat tuntemani nuoret on fiksuja ja mukavia.

Minun tuntemat nuoret taas ovat skeptisiä, mukaan lukien omat lapseni. Kun on epävarmaa työ, moni muukaan asia ei huvita. Kun poika oli armeijassa, hän vaikutti voivan jopa hyvin. Armeijan jälkeen alkoi taas se haahuilu, että mille alalle lähtisi opiskelemaan ja onko mitään alaa, missä on töitä. Mielipiteet hänellä myös vaihtuvat, ei mitään aatteita, vaan pikemminkin täyttä aatteettomuutta. Mikään ei kiinnosta tarpeeksi. 
Tulevaisuudessa meillä on työntekijät, joita ei huvita mennä lakkoon. Ei ne osaa puolustaa omia etujaan mutta ei myöskään sitoudu mihinkään. Tytär on sanonut suoraan, että hän voi tehdä mitä tahansa työtä, kunhan siinä on kunnon lomat. Ensimmäiseksi mietitään omia lomia, eikä sitä mikä minua kiinnostaa. Hyvin samaa hällä väliä- suuntausta on minunkin jälkikasvun ajattelu kuin mitä työssä näen. Eräs nuori sairaanhoitaja ei saanut vapaaksi festariviikonloppua ja otti siksi lopputilin koeajalla. Toinen tekee pelkkää keikkaa. Hän ei halua sitoutua, koska vapaa-aika on niin tärkeää. En väitä, että se ei olisi tärkeää minullekin, mutta onhan se työkin tärkeää ja yhteiskunnallisesti merkittävää, 

Vierailija
1387/1406 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset salilla ohuissa pepputrikoissa. Näyttää härskimmältä ne päällä kuin ilman.

Jäädään kotiin, eikä mennä töihin, koska yhteiskunta elättää joka tapauksessa.

Onlyfanssin hehkutus. Tätä ennen sugardaddy-hehkutus. Samaa huoraamista molemmat. Ei sitä hieno nimi muuksi muuta.

Kaiken epänormaalin nostaminen jalustalle.

Itsekeskeisyys. "Minulla on oikeus".

Velaksi eläminen. Ostellaan kaikenlaista vaikkei ole varaa.

Median suoltama propaganda. Sitten ihmetellään kuinka ihmiset voi huonosti...Daa.

Suomalaisten yritysten myynti ulkomaille.

Kaikki muut uskonnot ovat eksoottisen hienoja, paitsi kristinusko. Kristittyjä saa myös vapaasti mollata.

Ruualla hifistely. Voisi pikemminkin puhua rajoitteisuudesta tai ortoreksiasta.

Vierailija
1388/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella paljastavasti pukeutuminen, kaula-ja naamatatuoinnit

No, tämä.

Mitä se tatuointi nenään tai sen viereen tuo lähiöyksiön sohvaperunaan?

Ja kenelle sitä pers- tai tissivakoa pitää tyrkyttää?

Tulee vain mieleen sisältä tyhjät ja heikot ihmiset, jotka täyttävät tyhjyyttä muiden huomiosta.

Vierailija
1389/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat isomahaiset tytöt ja naiset 

Käyttää napapaitoja

Vierailija
1390/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvatan puljussa koiranruokakaupasta jätteenkäsittelylaitokseen pitäisi liittyä kanta-asiakkaaksi. Oletko kanta asiakas? En. Haluatko liittyä? En. Sama virsi joka ikinen kerta kun asioi.

Vierailija
1391/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten persepakaroiden ihailua. Vilkkuu shortsien alta, kun lahkeet leikataan lyhyiksi. Kuntosaleilla näkee housuissa lisätyt impalantit housujentakaosiin. Napapaitoja salilla juhlissa. 

Salivaatteiden, alusvaatteiden käyttöä kadulla bubeissa ihan missä vain. 

Energiajuomien suosio ihmetyttää kovasti. Pahanmakuista ylihintaista sotkua. Ei sisällä mitään ihmiselle tärkeää ravinnetta. Irtokarkkien suosiota. Ostetaan kilo ja popsitaan pussi tyhjäksi. Hyi hirvitys mikä lisä ja väriaineita sisältävä sokeri myrkky. Silläkin rahalla saisi vaikka marjoja herkuksi. 

Vierailija
1392/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojen tuunausta. Eiköhän esim. matalilla renkailla tavoitella vain räyhäkkäämpää ajotyyliä eli vaarallista leikkiä.

Vierailija
1393/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä pesee kaikki pyykit sekaisin. Vauvan, aikuisten vaatteet, keittiönrätit ja pyyhkeet sekä kylpypyyhkeet. Pesuohjelma 40 astetta. Pyyhkeet haisevat pahalle ja vaatteet inhon värisiä pesunjälkeen. Hän ei myöskään viikkaa pyykkejä, jolloin on vuoteen alla laatikoita. Niitä myös makuuhuoneen lattialla. Kaapit kaikki ihan mylläkkänä. Kaikki vaatteet näyttää rievuilta. 

Äiti jo opetti pesemään keittiön ja kylpyhuoneen tekstiilit 60 asteessa jolloin Bakteerit kuolee eikä pyykki haise lainkaan. Ei tarvitse allergisoivaa huuhteluainettakaan. En kyllä laittaisi sitä muutoinkaan kuin villalle. 

Ei kyllä tarvitse Konmaritustakaan, jos viikkaisi pyykit, jolloin tilaa säästyisi ja vaatteet olisivat kauniimpia. 

Vierailija
1394/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdissä jaetaan seksivinkkejä.

Vierailija
1395/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä on oikein päässyt lentoon rintavien ja runsasmuotoisten 40+ vuotiaiden  naisten ig ja TikTok videot, joissa henkilö todella pienissä bikineissä kiemurtelee, heiluttaa rintojaan, flirttailee kameralle ja kysyy että kelpaisiko tällainen tavallinen nelikymppinen nainen sulle.  Ja kommenteissa on satoja ukkoja sanomassa että joo, tuu tänne, hoitelen sut jne.  Siis mikä idea? Tuskin kuitenkaan kukaan kommentoijista tissivideon tekijälle kelpaisi, joten onko pointti riisua vain että saisi edes jotain huomiota tai kokisi hyväksyntää? Näin sinkkuna ajattelen että en ainakaan haluaisi sellaista miestä, jonka mielestä naisystävän julkiset itsensäpaljastelut on hyvä juttu.  Karsee trendi, joka vielä tulevina vuosina lyö tekijäänsä otsaan joko treffeillä tai työhaastatteluissa. 

Vierailija
1396/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan sitä, että joka hemmetin palvelukokemus pitäisi arvioida netissä. Käyn ostamassa purkin jogurttia ja kohta kilahtaa meiliin viesti, ”kiitos kun kävit kaupassamme, miten arvioisit meidät” jne. Pahin oli viime viikolla,  kun poistin yhden meilitilauksen ja kun olin lähettänyt ja saanut vahvistuksen siihen unsubscribe viestiini, tuli kysely: miten arvioisit unsubscribe kokemuksen! Hermo menee. Suoraan roskikikseen laitan kaikki kirosanojen kera. Näähön vaikuttaa jo ihmisen mielenterveyteen veetutuskäyrän kohoamisen kautta.

Vierailija
1397/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut joista kamelinvarvas loistaa kilometrin päähän ja sitten valitetaan kovaan ääneen kun toiset tuijottaa. 

Vierailija
1398/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisistä asioista pahin on eläinten halveksinta, joka pahimmillaan ilmenee niiden hänittelynä.

Vierailija
1399/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän urheilukisoja katsellessa miettinyt, että miksi moni kisoihin osallistuva nainen nykyään meikkaa itsensä kuin yökerhoon.. Eikö vähempikin riittäisi? Ja ylipäätään luonnollisempi ja raikkaampi meikki ennemmin kuin raskas teatterimaski luonnottomine tekoripsineen

Vierailija
1400/1406 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilta leikkaaminen joista suurin osa on aloittanut sitten aivan tyhjästä ja nuoret sitten tarvitsisi sitten kaiken sitten valmiina käteen ajatuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi