Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?

Vierailija
05.08.2026 |

Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!

Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...

Kommentit (844)

Vierailija
721/844 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Eppu Normaalin suosiota. Soitannollisesti varsin keskikertainen yhtye, jopa Suomen skaalalla. Olisiko se sitten se alkoholismiin yllyttäminen? "Ryyppäämään, ryyppäämään".

No, se on kansantajuista meininkiä ollut. Ei mene keneltäkään n.s. yli hilseen.

Vierailija
722/844 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että Suomen presidentti ei ole Kekkonen.

Tämäkö on nykyajan ilmiö? Kappas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/844 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.  Ja aivan haarovälissä roikkuvat ylisuuret housut. Varmasti epämukavat liikkuessakin. Rumat!

Vierailija
724/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nuoret lähettää niitä digpigs. Aika turhaa. Ei ollut mahdollista ennen.

Vierailija
725/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyyttä. Sitä, ettei enää osata ajatella yhteistä etua vaan kokoajan kuulostellaan, miltä itsestä tuntuu.

Vierailija
726/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ihmisestä luodaan aina negatiivinen viholliskuva jostakin pienestä vihjeestä. Jos pyöräilee, on vihervassu, jos moottoripyöräilee, on persu, jne. Raskasta. Pyöräilen paljon, mutta ajan myös moottoripyörää. Ihmisillä hirveä kognitiivinen dissonanssi, että mikä se on. Minua pidetään yhtaikaa kommunistina ja äärioikeistolaisena, ihmisestä riippuen. Aina olen kaikille jotain äärtä, toista kun arvioija itse.

Vierailija
727/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöasoiden jatkuva vatvominen, ennen kunnioitettiin luontoa ja sopuduttiin, nyt on keksitty ilmastonmuuotosta , vihreää siirtymää yms. , ihminen on täysin vieraantunut luonnosta, harmi.

Vierailija
728/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, ettei täällä moni ymmärrä edes tehtävänantoa. Eikä taida olla yli 50-vuotias tai sitten on tosi huonomuistinen yli 50-vuotias.

Eppu Normaali ei ole mikään nykyajan ilmiö, fanikunta on peräisin juuri siitä yli 50-vuotiaiden joukosta, jotka oppi nuorena kuuntelemaan sitä.

Asunnottomuus jne ei ole vain nykyajan ilmiöitä. Se, ettei yhteiskunnan ilmiöitä ja ongelmia saisi käsitellä mediassa on kyllä Pohjois-Korean vaatimista Suomeen.

Vierailija
729/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä että potkupallon potkija tai mustan kumilätkän perässä luistelija tienaa enemmän  kuin päivystävä neurokirurgi. 

Enkä ymmärrä turhia julkkiksia.

Enkä sitä että nuoret lukevat uutiset tiktokista... joo, näitä on paljon.

Ensimmäisestä olen samaa mieltä.

Mutta mikä on turha julkkis?

Turha julkkis on esim. juuri täällä mainitut toimittajat, tubettajat jne jotka ovat vain hyvin pienen piirin tuntemia mutta joita nostetaan keinotekoisesti esille. Tai esim sellainen jonkun kuuluisan henkilön exän nyxä joka ei todella kiinnosta kauheasti muita mutta joita ilmeisesti nostetaan esille kun muuta kirjoitettavaa ei ole. En nyt viitsi ottaa kenenkään nimiä tähän esille.

Miten turhat julkkikset on muka uusi ilmiö? Ennen oli ihan samalla tavalla turhia julkkiksia. Somen sijaan heitä seurattiin iltapäivä- ja naistenlehdistä.

Vierailija
730/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 ja muita typeriä hokemia. 

Vierailija
731/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädentaitojen puute. On jotenkin niin mageeta kikattaa "en mä osaa".

Minäpä osaan ja selviän mistä vain poikkeustilanteesta, kun sinä yrität sammuneella puhelimella woltata safkaa.

Vierailija
732/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa perseen esittelyä. Ei tarvitse osata mitään, olla lahjakas missään, kunhan on ns. hyvä perse. Ja nyt kun tarkemmin mietin, niin vielä vähemmän ymmärrän sitä, miten paljon meitä muita se perse kiinnostaa.

Vierailija
733/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että Suomen presidentti ei ole Kekkonen.

Tämäkö on nykyajan ilmiö? Kappas.

Ennen Kekkosen aikaan oli tapana kysyä kenestä tulee Suomen seuraava Kekkonen.

Vierailija
734/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa perseen esittelyä. Ei tarvitse osata mitään, olla lahjakas missään, kunhan on ns. hyvä perse. Ja nyt kun tarkemmin mietin, niin vielä vähemmän ymmärrän sitä, miten paljon meitä muita se perse kiinnostaa.

Parempi se kuin 80-luvun tissien esittely. 

Vierailija
735/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristöasoiden jatkuva vatvominen, ennen kunnioitettiin luontoa ja sopuduttiin, nyt on keksitty ilmastonmuuotosta , vihreää siirtymää yms. , ihminen on täysin vieraantunut luonnosta, harmi.

Luonnon tuhoaminen ei ole luonnon kunnioitusta. Ja muisti on lyhyt, jos ei muista, miten ennen ympäristöasiat oli tärkeitä. 
Muuten meillä olisi edelleen käytössä DDT ja otsonikerrosta tuhoavat ponnekkaasut, jos oltaisiin vaan hiljaa ”sopeuduttu”. Mutta oli rohkeita ihmisiä, jotka halusi muutosta. Olisipa nykyäänkin enemmän ihmisiä, jotka ei halveksuisi tiedettä ja haluaisi jättää lapsilleen paremman maailman sen sijaan että kiistää saastuttamisen haitat mm. ilmastolle.

Vierailija
736/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Eppu Normaalin suosiota. Soitannollisesti varsin keskikertainen yhtye, jopa Suomen skaalalla. Olisiko se sitten se alkoholismiin yllyttäminen? "Ryyppäämään, ryyppäämään".

En minäkään! Koko Tampereen keskusta oli ihan tukossa. Onhan se kiva, että suomenkielelllä riimitellään, ei siinä mitään. Mutta ne ovat jo aika kuluneita biisejä.

Vierailija
737/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ihmisestä luodaan aina negatiivinen viholliskuva jostakin pienestä vihjeestä. Jos pyöräilee, on vihervassu, jos moottoripyöräilee, on persu, jne. Raskasta. Pyöräilen paljon, mutta ajan myös moottoripyörää. Ihmisillä hirveä kognitiivinen dissonanssi, että mikä se on. Minua pidetään yhtaikaa kommunistina ja äärioikeistolaisena, ihmisestä riippuen. Aina olen kaikille jotain äärtä, toista kun arvioija itse.

Väittäisin ettei nyt ihan noin ole. Työmatkapyöräily on kuitenkin niin yleistä pk-seudulla. se miten pyöräilee saattaa olla se mikä ärsyttää joskus.

Vierailija
738/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan joku taho pilkkaa selvästi sekä takalistonsa esittelijöitä että katsojia. Ei sillä ole merkitystä ketä kiinnostaa, vaan sillä miksi tämä typeryyden naamaan hierominen on niin iso osa nykymediaa.

Vierailija
739/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nykyään läskejä ja mielenterveys ongelmallisia

Vierailija
740/844 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi se kuin 80-luvun tissien esittely. 

80-luvulla ei esitelty tissejä. No, -89 Samantha Fox ja Sabrina Salerno.

Topless tuli hetkeksi muotiin 90-luvun alun laman myötä. Oli tissibaareja, tissikaraokea, tissi autonpesua... Kikka lauloi eroottissävyisiä biisejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi