Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestien tarkistaminen illalla ennen nukkumaan menoa

Vierailija
04.08.2026 |

Kertokaa mulle, millainen ihminen menee kahtena iltana peräkkäin nukkumaan tsekkaamatta viestejään puhelimesta kertaakaan siinä välissä, ei edes sinä ensimmäisenä päivänä. Teettekö te niin, onko se yleistäkin? Mulla on ollut matkapuhelin yli 25 vuotta, enkä muista kertaakaan menneeni nukkumaan tsekkaamatta sitä. On ollut vanhenevat vanhemmat, sitten oma kasvava lapsi, kumppaneita…Kyllä mä olen sen verran kiinnostunut muista ihmisistä, että haluan tietää, onko niillä mulle jotakin asiaa, tai tarvitsevatko mua. Valaiskaa ymmärrystäni, en kerta kaikkiaan pysty samaistumaan!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on teillä ongelmat. Pompsahtelevat viestit?

Vierailija
22/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea ymmärtää sitä, jos jollain on vaikka tapailusuhde, eikä se illalla mieti, että onkohan siltä toiselta osapuolelta tullut viestiä tänään (jos ei vaikka itse ole tullut sinä päivänä laittaneeksi viestiä). 

Arvasin, että kyse on tällaisesta. Miksi sitä miettisi, jos ei asialla ole juurikaan väliä.

Siis jos tapailet jotakuta, niin sua ei kiinnosta, onko hänellä asiaa vai ei😳? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni tarkistaa, mutta eivät näe aiheelliseksi vastata. Itse käyn miesystäväni kanssa jatkuvasti vääntöä tästä. Laitan hänelle vietin eikä hän vastaa mitään. Soitellaan joka päivä, muta esim kerran viikkoon laitan hänelle kivan kuvan tai toivotan hyvää yötä. Miehen mielestä vastaaminen on turhaa. Minulla on myös muita tuttuja, jotka eivät vastaa. Minusta huonoa käytöstä ja varsinkin, kun todella harvoin viestittelen. 

Vierailija
24/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on sellainen, että ei juurikaan lue tekstiviestejä, sillä on niistä lukemattomista varmaan 50 ilmoituspompulaa sovelluksesta. Suurin osa on jotain h&m, Posti, rusta ym automaattitxtareita, mutta silti. Itse poistan samantien kaiken turhan

Vierailija
25/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä sovellusta käyttää. Mulla ainakin wa ja signal tekee sitä että vaikka viesti on tullut perille, äppi ei ilmoita siitä. En mä käy sovelluksissa erikseen katsomassa onko tullut jotain uutta, jos kuvakkeessa ei ole sitä ilmoitusta. M43

Vierailija
26/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotan tärkeää visåestiä niin tarkistan... muuten jo viivästyy niin soittakoot. 🤣

Vierailija
27/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ollut kännykkä 30 vuotta, mutta osaan jättää sen vaikka pöydälle viikonlopuksi ja katsoa vasta sunnuntai-iltana. Ei aina tarvi olla tavoitettavissa. M44

Vierailija
28/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän mitä sovellusta käyttää. Mulla ainakin wa ja signal tekee sitä että vaikka viesti on tullut perille, äppi ei ilmoita siitä. En mä käy sovelluksissa erikseen katsomassa onko tullut jotain uutta, jos kuvakkeessa ei ole sitä ilmoitusta. M43

Tämä olikin mulle ihan uutta tietoa, hyvä tietää! 
Ap

Vierailija
29/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wa:ssa voi valita, pompsahtaako arkistosta viestketju esiin, kun siihen tulee uusi viesti vai säilyykö piilossa arkistossa. 

Mistä sen saa? En halua nähdä lomalla työviestejä vaikka ovat arkistossa. Siellä näkyy jos viestejä tullut 

Vierailija
30/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee noin yksi viesti kuukaudessa. Joskus iltapäivällä aina vilkaisen, onko yllättäen tullut toinenkin viesti.

Vierailija
31/31 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wa:ssa voi valita, pompsahtaako arkistosta viestketju esiin, kun siihen tulee uusi viesti vai säilyykö piilossa arkistossa. 

Mistä sen saa? En halua nähdä lomalla työviestejä vaikka ovat arkistossa. Siellä näkyy jos viestejä tullut 

Mene arkistoituihin viesteihin —> Muokkaa —> Pidä keskustelut arkistoituna.

Tätä ei tosiaan voi kohdistaa yksittäisiin keskusteluihin, vaan koskee koko arkista kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme