Jos naiset haluaisivat yhtä paljon kuin miehet.
Maailmassa harrastettaisi paljon enemmän seksiä kuin nyt. Voi olla ettei aina ehtisi töihinkään ajoissa. Miten se vaikuttaisi kaikkeen kun seksin puute vähenisi valtavasti? Sitä ei saa kukaan tietää kun naisten halut ei kasva yhtä suuriksi kuin miesten halut ovat. Kunhan mietin huvikseni millaista se voisi olla.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Thaimaahan tai Vietnamiin niin saat seksiä. Suomalaiset naiset on seksinvastaisia eikä ne halua ellet ole rikas ja komea. Olen aasiassa käynyt varmaan 12 kertaa ja aina olen saanut naista.
Mieti peräti 12 kertaa olet saanut. Minä olen nainen ja saan suomessa miestä kuukaudessa tuon määrän. En lähtisi sinuna kehuskelemaan
No sinä oletkin nainen, niin saat koska tahansa. Näetkö tilanteessa mitään epäreilua miesten osalta?
En näe mitään epäreilua. Ja kelpuutan ehkä yhden miehen 500:sta. Pitää tuoksun, ulkonäön, pituuden, hiusten, ja ETENKIN persoonan ja kohtelun olla täysi kymppi minulle.
Etpä tietenkään, etuoikeutettu ei ikinä halua myöntää olevansa etuoikeutettu, ja varsinkaan luopua eduistaan.
Jokainen on aivan yhtä etuoikeutettu päättämään, harrastaako seksiä sitä tarjoavien ihmisten kanssa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Thaimaahan tai Vietnamiin niin saat seksiä. Suomalaiset naiset on seksinvastaisia eikä ne halua ellet ole rikas ja komea. Olen aasiassa käynyt varmaan 12 kertaa ja aina olen saanut naista.
Mieti peräti 12 kertaa olet saanut. Minä olen nainen ja saan suomessa miestä kuukaudessa tuon määrän. En lähtisi sinuna kehuskelemaan
No sinä oletkin nainen, niin saat koska tahansa. Näetkö tilanteessa mitään epäreilua miesten osalta?
En näe mitään epäreilua. Ja kelpuutan ehkä yhden miehen 500:sta. Pitää tuoksun, ulkonäön, pituuden, hiusten, ja ETENKIN persoonan ja kohtelun olla täysi kymppi minulle.
Etpä tietenkään, etuoikeutettu ei ikinä halua myöntää olevansa etuoikeutettu, ja varsinkaan luopua eduistaan.
Sinä harrastaisit seksiä sitä haluamattoman naisen kanssa eli raiskaisit, jos se lain mukaan olisi mahdollista?
Puhumme nyt vähän eri asioista, meillä miehillä on tosiaan se sisäsyntyinen DNA:han koodattu tarve säännölliselle sie#ensyöksylle johonkin kuuskymppiseksi - ellei sitten ole farkut ja tennarit - nyt kai oli kyse se#suaalisuudesta ja halun määreestä laajemminkin?