Jos naiset haluaisivat yhtä paljon kuin miehet.
Maailmassa harrastettaisi paljon enemmän seksiä kuin nyt. Voi olla ettei aina ehtisi töihinkään ajoissa. Miten se vaikuttaisi kaikkeen kun seksin puute vähenisi valtavasti? Sitä ei saa kukaan tietää kun naisten halut ei kasva yhtä suuriksi kuin miesten halut ovat. Kunhan mietin huvikseni millaista se voisi olla.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Thaimaahan tai Vietnamiin niin saat seksiä. Suomalaiset naiset on seksinvastaisia eikä ne halua ellet ole rikas ja komea. Olen aasiassa käynyt varmaan 12 kertaa ja aina olen saanut naista.
Mieti peräti 12 kertaa olet saanut. Minä olen nainen ja saan suomessa miestä kuukaudessa tuon määrän. En lähtisi sinuna kehuskelemaan
Hyi. Miksi haluat nylkytystä?
Jotkut meistä nauttii suuresti seksistä. Kaikki eivät ole frigidejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Thaimaahan tai Vietnamiin niin saat seksiä. Suomalaiset naiset on seksinvastaisia eikä ne halua ellet ole rikas ja komea. Olen aasiassa käynyt varmaan 12 kertaa ja aina olen saanut naista.
Mieti peräti 12 kertaa olet saanut. Minä olen nainen ja saan suomessa miestä kuukaudessa tuon määrän. En lähtisi sinuna kehuskelemaan
No sinä oletkin nainen, niin saat koska tahansa. Näetkö tilanteessa mitään epäreilua miesten osalta?
Jos miehet haluaisivat vähemmän kuin naiset, kuinkahan feministit syyllistäisivät (tai siis äärilaita, jota tyhmät lampaat seuraavat) tässä miehen?
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Ladyilla on ihan samanlainen libido kuin miehilläkin. Olen usein ollut jopa kateellinen/ihaillut naisten seksuaalisuutta. Ehkä vivahteekkaampaa ja tunnesidonnaisempaa- tietty ne hormonijutut ja ovulaatio? Miehillä se on usein vähän tylsää tarvetta saada siemensyöksy, ei kovin innostavaa.
Olet käsittänyt väärin. Asiasta ei tarvitse vängätä anekdoottien varassa, koska aihetta on tutkittu väestötasolla.
"Miehet kokevat seksuaalista halua keskimäärin useammin kuin naiset. Kun kaikkia ikäryhmiä tarkastellaan yhdessä, miehistä lähes 80 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, kun naisilla vastaava osuus on noin 40 prosenttia. Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä."
https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…
Jos naisilla olisi olematon libido, ei niillä Youtuben miesmalli-tinder testeillä olisi mitään pohjaa. Kuitenkin niistä näkee reaaliajassa että tuhannet ja tuhannet 18-50v naiset matchaavat näitä miehiä ja suoraan antavat puhelinnumeroita ja ehdottavat seksiä.
Eli se mitä tapahtuu melkein kaikille naisille, tapahtuu myös noin prosentille miehistä. 99% miehistä vaan ei tiedosta tätä koska eivät ole syntyneet tuon näköiseksi eivätkä tule ikinä kokemaan sitä.
Se on sama kun yrittäisit koko elämänsä Vietnamissa riisiä ja papua syöneelle kertoa että maailmassa on 3 Michelin tähden ravintoloita joissa saa kaviaaria, wagyu-pihviä, kampasimpukkaa ja talvitryffeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluavat, ja jotkut enemmänkin kuin perusmies. Etenkään nuorten naisten halu vain ei kohdistu sinuun vaan todella hyvännäköisiin miehiin, joita on hyvin pieni osa yhteiskunnasta.
No ei nuo katkerat peräkammarinpersutkaan niitä naapurin karjakkoja panisi, mallitason missukka pitäis tulla hakemaan peräkammarista, muuten nousee naisviha.
Kyllä muuten panisi! Suhteeseen todennäköisesti ei, mutta panoon riittää, että on nainen.
Siinä se ero juuri on. Naisille ei riitä että on mies.
Meillä minä haluan enemmän kuin mieheni, enkä ole ainoa tuttavapiirissä. Oma käsi auttaa ja katkeruudesta pääsee kyllä yli jos vain haluaa.
rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä oletkin nainen, niin saat koska tahansa. Näetkö tilanteessa mitään epäreilua miesten osalta?
En näe mitään epäreilua. Ja kelpuutan ehkä yhden miehen 500:sta. Pitää tuoksun, ulkonäön, pituuden, hiusten, ja ETENKIN persoonan ja kohtelun olla täysi kymppi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä olisi pelkkää nylkytystä. Onneksi ei ole.
Niinpä. Ei siitä nainen nauttisi pätkääkään ja limakalvot olisivat verillä. Onneksi naisten aivot sijaitsevat ylä- eikä alapäässä niin kuin miehillä.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
"18–24-vuotiaista naisista 38 prosentilla ja saman ikäisistä miehistä 19 prosentilla oli ollut uusi seksikumppani tai useampia seksikumppaneita viimeisen vuoden aikana. 25–34-vuotiailla vastaavat osuudet olivat suunnilleen samat. Nuorten ikäluokissa naiset siis solmivat ahkerammin uusia seksisuhteita kuin miehet."
Ihan samassa alapäässä ne sijaitsevat mutta nainen on paljon nirsompi kuin mies.
Kaikkia aikuisia tarkastellessa miehillä oli hieman useammin ollut viimeisen vuoden aikana seksikumppani kuin naisilla. Miehet toitottaa, että kaikki miehet haluavat sänkyyn juuri 18-24-vuotiaan naisen kanssa. Onko siis ihme, että seksiin kaikkein halutuimmalla ryhmällä on ollut useimmin uusi seksikumppani viimeisen vuoden aikana!
Jos miehen orgasmitodennäköisyys olisi heteroseksissä naisen luokkaa, kuinka paljon vähemmän miehet silloin haluaisivat seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ei siitä nainen nauttisi pätkääkään ja limakalvot olisivat verillä. Onneksi naisten aivot sijaitsevat ylä- eikä alapäässä niin kuin miehillä.
"18–24-vuotiaista naisista 38 prosentilla ja saman ikäisistä miehistä 19 prosentilla oli ollut uusi seksikumppani tai useampia seksikumppaneita viimeisen vuoden aikana. 25–34-vuotiailla vastaavat osuudet olivat suunnilleen samat. Nuorten ikäluokissa naiset siis solmivat ahkerammin uusia seksisuhteita kuin miehet."
Ihan samassa alapäässä ne sijaitsevat mutta nainen on paljon nirsompi kuin mies.
Kaikkia aikuisia tarkastellessa miehillä oli hieman useammin ollut viimeisen vuoden aikana seksikumppani kuin naisilla. Miehet toitottaa, että kaikki miehet haluavat sänkyyn juuri 18-24-vuotiaan naisen kanssa. Onko siis ihme, että seksiin kaikkein halutuimmalla ryhmällä on ollut useimmin uusi seksikumppani viimeisen vuoden aikana!
Kuinkakohan moni 18v lukiolainen rehellisesti sanottuna kelpuuttaa jonkun 60v papan irtoseksiin? Valtaosa tuonikäisistä panee itsensä ikäisiä tai max. 2-4v vanhempia miehiä joilla kertyy paljon niitä panokokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli hyvää faktaa. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään epäreilua. Ja kelpuutan ehkä yhden miehen 500:sta. Pitää tuoksun, ulkonäön, pituuden, hiusten, ja ETENKIN persoonan ja kohtelun olla täysi kymppi minulle.
Etpä tietenkään, etuoikeutettu ei ikinä halua myöntää olevansa etuoikeutettu, ja varsinkaan luopua eduistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Ladyilla on ihan samanlainen libido kuin miehilläkin. Olen usein ollut jopa kateellinen/ihaillut naisten seksuaalisuutta. Ehkä vivahteekkaampaa ja tunnesidonnaisempaa- tietty ne hormonijutut ja ovulaatio? Miehillä se on usein vähän tylsää tarvetta saada siemensyöksy, ei kovin innostavaa.
Olet käsittänyt väärin. Asiasta ei tarvitse vängätä anekdoottien varassa, koska aihetta on tutkittu väestötasolla.
"Miehet kokevat seksuaalista halua keskimäärin useammin kuin naiset. Kun kaikkia ikäryhmiä tarkastellaan yhdessä, miehistä lähes 80 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, kun naisilla vastaava osuus on noin 40 prosenttia. Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä."
Kerran viikossa keskimäärin seksuaalista halua miehillä? Tuo on aika vähän, yllättävää. Itse haluan lähes päivittäin, joskus monta kertaa päivässä, siis jos ei saa seksiä.
nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen orgasmitodennäköisyys olisi heteroseksissä naisen luokkaa, kuinka paljon vähemmän miehet silloin haluaisivat seksiä?
Tuskin ollenkaan. Miehet nauttivat seksistä ihan alusta asti eivätkä vain niistä muutamasta sekunnista orgasmin aikana. Onko naisilla toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa keskimäärin seksuaalista halua miehillä? Tuo on aika vähän, yllättävää. Itse haluan lähes päivittäin, joskus monta kertaa päivässä, siis jos ei saa seksiä.
nainen
Ymmärrätkö mitä sana "vähintään" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä narttuna koita ylentää itseäsi, noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan moni 18v lukiolainen rehellisesti sanottuna kelpuuttaa jonkun 60v papan irtoseksiin? Valtaosa tuonikäisistä panee itsensä ikäisiä tai max. 2-4v vanhempia miehiä joilla kertyy paljon niitä panokokemuksia.
No, eihän tuon ikäisillä naisilla muutenkaan ole kuin 38 %:lla uusi seksikumppani vuoden aikana eli aika harva heistä kenellekään on uudeksi panoksi tarjolla. Toki suosivat nuoria miehiä, sedät nuolee näppejään.
Sama se on kaikilla muillakin kädellislajeilla. Heimossa pari urosta panee läpi lukemattomia naaraita. Iso osa miehistä on "työläisiä" jotka lähinnä keräävät heimolle resursseja ja suojelevat sitä. Parittelevat korkeintaan kerran elämässään tai eivät koskaan.