Kyllähän se on täysin totta, että valkoinen nainen on kateellinen valkoiselle miehelle
Valkoinen mies on keksinyt tietokoneen, tekoälyn, internetin, TV:n, auton, lentokoneen, kännykän, kvanttitietokoneen, fuusioenergian jne. Ei siis ole mikään ihme, että valkoinen nainen kärsii kroonisesta peniskateudesta suhteessa valkoiseen mieheen.
Kommentit (31)
Peräti 97% tieteen Nobeleista on mennyt miehille, vaikka yliopistolla on naisenemmistö.
Nainen on keksinyt vain radio aktiivisuuden, joka aiheuttaa syöpää. Siinä on naisten panos tieteeseen.
AIOTKO VIELÄ MONTAKIN KERTAA TEHDÄ SAMAN ALOITUKSEN?
Keskustelu | Aihe vapaa | 7:22 | 4.8.2026 | 1
Kyllähän valkoinen mies on harvinaisen älykäs olento.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on keksinyt valituksen
Naiset ovat sorrettu sukupuoli joten heillä on oikeus valittaa joutuessaan patriarkaatin uhreiksi.
Ap, kerrotko mitä sinä itse olet keksinyt?
Sulle tuntuu olevan täysin totta noi sun päänsisäiset ajatusvääristymät.
Vielä kun miehet osais synnyttää uutta elämää niin voisit julistaa naiset tarpeettomiksi.
Ei olis yhtäkään ap-miesjunttia tällä telluksella pullistelemassa ellei nainen sitä mieslasta 9kk kanna ja synnytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt myydä lasihelmiä ali-ihmisille, jonka vuoksi olen miljonääri.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei olis yhtäkään ap-miesjunttia tällä telluksella pullistelemassa ellei nainen sitä mieslasta 9kk kanna ja synnytä.
Nykyään voidaan kasvattaa mies koneellisessa kohdussa.
Vierailija kirjoitti:
AIOTKO VIELÄ MONTAKIN KERTAA TEHDÄ SAMAN ALOITUKSEN?
Keskustelu | Aihe vapaa | 7:22 | 4.8.2026 | 1
Kyllähän valkoinen mies on harvinaisen älykäs olento.
Odotan vastaustasi.
Valkoinen nainen on myös kateellinen mustalle naiselle. Musta nainen on kaunis ja älykäs.
Kyllä, välillä sitä on kateellinen siitä, kuinka paljon oikeuksia valkoisella miehellä on naisiin verrattuna.
Mutta muista ap, että toisten saavutuksilla elvistely on noloa. Sinä tuskin olet keksinyt elämässäsi mitään kovin erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt myydä lasihelmiä ali-ihmisille, jonka vuoksi olen miljonääri.
Ap
Lasihelmi on aivojesi paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, välillä sitä on kateellinen siitä, kuinka paljon oikeuksia valkoisella miehellä on naisiin verrattuna.
Mutta muista ap, että toisten saavutuksilla elvistely on noloa. Sinä tuskin olet keksinyt elämässäsi mitään kovin erikoista.
Olet vain mielisairas narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on keksinyt vain radio aktiivisuuden, joka aiheuttaa syöpää. Siinä on naisten panos tieteeseen.
Ja senkin keksi miehensä kanssa 🤭
En mä ole. Elän elämääni mieluummin naisena näin ajatuksen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain mielisairas narsisti.
Ei vaan sinä itse olet. -eri
Höpsö😚