Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~MARRASMURUT LOPPUVIIKKOON~~

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Vielä ehtii kirjoitella, ennen kuin vuorokausi vaihtuu...

Mitäs täällä on ollut. Äitiyspähkäilyä ainakin. Ei kai meistä kukaan ole täydellinen? Minusta ainakin tuntuu, että olen ihan erilainen äiti kaikille lapsilleni ja se toisaalta riepoo minua, sillä koen, että se johtuu ihan täysin kemioista minun ja lasten välillä sekä lasten luonteenpiirteistä. Helppoa lasta on helppo rakastaa, vaikeata lasta taas vaikeampaa...meillä on niitä kaikkia. Esikoinen on melkoisen vaikea luonteeltaan, kaikki on ihan kamalaa säätämistä, enkä siedä sellaista yhtään. Keskimmäinen on sopuisa luonne ja tämä pienin nyt ainakin tällä hetkellä tuntuu kaikista helpoimmalta. Kun olen saanut nukkua ja latautua ja mieskin osallistuu vauvan hoitoon, voin sanoa, että olen itsekin ihmisenä paljon siedettävämpi kuin se äiti joka olin, kun nuo kaksi ensimmäistä olivat pieniä ja öisin piti nousta ylös juuri kun oli saanut pään takaisin tyynyyn.

Eipä ole minullekaan tullut vastaan ketään sellaista äitiä, joka olisi jollakin tavalla kyseenalaistanut minun äitiyteni tai sanonut suoraan, että teen jotakin väärin. Toki, selän takanahan on tosi helppo tietenkin puhua, muttei sekään minulta yöunia vie, jos joku sellaista tekee. -Korkeintaan hetken aikaa harmittaa. Miten voisinkaan olla täydellinen äiti, kun en ole täydellinen ihminenkään?

Itse pyrin olemaan reilu ja ymmärtämään kaikkia ihmisiä, myös heitä, joilla on hirveästi pahaa sanottavaa muista, sillä eipä taida heilläkään olla hyvä olo itsensä kanssa. Tuota selkäänpuukottamista ja arvostelua on varmasti paljon, mutta se pitää jättää omaan arvoonsa ja ajatella, että tämä on minun elämäni ja minähän se elän omien tekojeni kanssa jne.

Voi, minäkin olen totta vieköön kade teille kaikille plussan saaneille! Haluaisin jo niin kovasti olla uudestaan raskaana. Raskauskilotkin ovat jo sulaneet paria kiloa vaille pois, vaikka ylipainoa on toki vieläkin, mutta enpä tosiaan pahastuisi, jos plussa pamahtaisi.

Minulla on nyt ollut viikon verran hirveän kipeä jomotteleva alavatsa. Mitä sekin sitten tarkoittaa? Menkkoja varmaan enteilee. Tulisivat nyt sitten jos kerran ovat tullakseen...

Onpas kiva nähdä muruja tiistaina. Lapset olivat hieman katkeria kun ilmoitin, että menen kaksin Ainon kanssa. Pääsevät koulusta vasta klo 12 ja 13, joten saavat olla ip-kerhossa sitten sen ajan.

Nyt pitää lopettaa. Kello meni jo sunnuntain puolelle...

Kanelisokeri

Vierailija
42/44 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että Niklaskin sitten lopulta alkoi juomaan.

Olettekos huomenna menossa perhekahvilaan?

Mä yritän kanssa päästä sinne huomenna joko omalla autolla tai sitten anopin autolla.

Nyt anoppi lupas että vois joskus lainata sitä mulle kerran osaan sillä ajaa.

Meillä mennään huomenna ilta klo.18.00 tutustuun tallille hevosiin sekä poneihin kun tytöt ja vanhempi poika haluavat aloittaa ratsastus harrastuksen.

Muuten kiva harrastus mutta tulee kolmen kanssa melko kalliiksi...

Harrastaako muilla kukaan ratsastusta?

Eli onko tietoa paljonko yleensä ratsastus tunnit maksavat?

Mutta nyt katseleen että mitä sitä ruoaksi laittaisi...

toivoovauvaa ja koko poppoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tosin paistaakin,mutta liian usein ropsauttaa mun mielestäni tota vettäkin...tai hyväähän se tollanen pikkunen sadekin vaan tekee=)!

Toivoovauvaa: Meilläpäin ratsastustunnit maksaa n.17¿ mun mielestäni lähes joka tallilla. Mä oon mukulana ratsastanu (toivon herätteleväni sen harrastuksen joskus uudelleen henkiin) ja mun pikkusisko on ratsastanu jo varmaan 15 vuotta ihan säännöllisesti (on siis 24-vuotias). Mä tykkään hirmusesti isoista hevosista ja olishan se kiva päästä tallille...voih...=)!

Äitiydestä...Mä poden varmaan 22h/vrk olevani huono äiti... Anoppi koittaa aina tasasin väliajoin syyllistää mua jostain (kuten parin vkon päästä olevasta risteilystä...),eikä se ainakaan paranna mitenkään mun fiiliksiä. Välillä sitä tuntuu ettei jaksa tarpeex,kun tämä ja tuo asia tarvis just nyt tehdä ja tulee ihan kökkö-fiilis...mutta sitte taas ne hyvät hetket ja päivät korjaa aikas lailla hyvin tilanteen=)!

Mä en oikeesti malttais oottaa tiistaita=)! Niiiiiiiiin kauan jo odottanu näkeväni teitä=)!

Mutta nyt täytyy mennä=)!

Tiitiäinen78

Vierailija
44/44 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin toivoovauvaa: Olisin muuten ollu tulossakin sinne perhekahvilaan, mut ehdin tossa sopia anopin kanssa, et lähdetään vähän käymään kaupoilla, kun sillä on vapaapäivä. Sillon kun sovin, niin en kyllä muistanu yhtään et huomenna on se pk! :) Ja sovittiin vielä et lähdetään joskus 11 jälkeen... Hitsin vitsi, kun en siinä muistanu. Noh, onhan niitä vielä tässä muutamana maanantaina, enneku sekin homma jää kesälomille.

Tänään on taas tissilakkoiltu tää päivä, mut ei niin pahasti mitä eilen. Eilen illalla se sit tosiaan suostu ottaan tissiä, kun ei uni muuten ehtiny tulla, ja nukahti siihen. Yöllä söi kerran ja sit aamusella taas ennenku noustiin ylös. Mut sitten taas vaikeeta... Väsyneenä on syöny tänään pari kertaa. Muuten en oo oikeestaan koittanukaan, kun kerran, ja sillon ei kelvannu. Rupes vaan huutaan ja tahto sitten mummon syliin... :) Että mä en kyllä tajua miksei se enää voi päivällä syödä. Eikö se sitten malta, vai mikä on? Mukista on hörpitty vettä aterioiden yhteydessä. Aika hyvin osaa siitä jo juodakin. Niin ja ruoka on tänäänkin maistunu ihan normaalisti. Puuron sekaan oon nyt laittanu sitten joko korviketta tai omaa pumpattua maitoo. Mut tarvisko kokeilla päivälläkin juottaa korviketta, ei taida saada tarpeeksi, jos syö vain pari kertaa vuorokaudessa tissiä? Täytynee huomenna soitella neuvolaan, et mitä sieltä sanotaan, et pitäskö käydä lekurilla vai onko siitä mitään hyötyä...

Isukki on pojan kanssa pesulla. Ollu jo pian puol tuntia.. Leikkivät siellä ammeessa ja välillä suihkuttelevat. :) Saa isikin vähän laatuaikaa pojan kanssa. Mutta nytpä kutsu kuului, pitää mennä hakeen Niklas suihkusta pois!! Heippa.