###TORSTAITA ELOISAT###
Kommentit (17)
Calathean ja Tuulin lapsukaisille parantumista toivottelee täältä tämä jengi. Harmittaa aina kun lapset sairastaa. Jaakollakin neuvolassa toinen korva hieman punoitti, mutta ei ole vielä tarvinnut lääkäriin mennä, toivottavasti ei tarvinnekaan.
Tuuli, ei se ihan noin näppärästi mennyt se teatterireissu...sinne pääseminen oli kyllä tuskan takana. Lähtöhetkellä toisella kakat housussa, paita pukalttuna, äitillä tukka pystyssä ja hermot pinkeenä. Parkkipaikaa ei missään lähimaillakaan teatteria, pienempi kainalossa ja isompaa kädestä roikottaen kipitimme näytäntöön. Sitten olin vika ovella lasten kanssa, käsivarret muussina ja hirveä pissahätä äidillä, itku pääsi...mutta itse näytelmä onneksi sitten sujui kauniisti :)
Kohta lähdemme testaamaan kuninka paljon pieneen mieheen mahtuu hiekkaa, isä kun sai rakentamaansa hiekkalaatikkoon eilen hiekat haettua :) Voipi olla, että vaipat on tästä lähtien täynnänsä soraa ;)
Aurinkoista päivää kaikille!
Eria & gängi
Pitkästä aikaa, 3,5 viikon nettipimento ohi...ei sitten adsl asennus mennyt ihan niinkuin suunniteltiin ja etukäteen sovittiin...eli ulkona oon kaikesta kun lumiukko, ja näillä keleillä lumiukko pitkälle pötki :)
Elikkäs omaa napaa:
Täällä asustellaan Tampesterin kupeessa (ihan vaan varuiks muutin tänne jotta pääsen sitten kinkereille, 20 km päässä tapaamispaikasta jo nyt :) Upeat KINKERIT taitaa olla luvassa, iso KIITOS kaikille järkkääjille!
TYTÖT kasvaa ja RYÖMII joka paikkaan, istumassakin nökötetään pitkiäkin aikoja, ite ei vielä pääse istumaan. Kontata ei, yritystä jo löytyy. Ja HAMPAITA tehdään urakalla. viimisen viikon saldo yhteensä 5 uutta hammasta...eli toisella tytöllä 4 hammasta ja toisella 5 ja tän päivän laskenta vielä suorittamatta, päättivät tehä sit kaik hampaat kerralla ja melkosella kitinällä...
MUUTTO meni kivasti, ja kämppä vieläkin levällään, vaan jospa tää tästä joskus muotoutuisi..anoppi tulee viikon päästä, siinä kimmoketta loppujen verhojen yms hankintaan...ALUE näyttää kivalta, paljon lapsiperheitä naapureissa.
PINOT lukematta 3 viikon ajalta, ja voipi olla että kaikkea ei kerkiä kahlata läpi, mutta yrittelen.
EUROVIISUT oli ja meni, päästiin sinne harjotuksia katteleen, oli upea show.
IMETYS mietityttää, meillä enää aamu- ja iltaimetys, vaan niistä eroon pääseminen tuntuu mahottomalta. Etenkin aamuimetys on vaikea. Tytöt tottuneet saamaan tissin suuhun heti herättyään, mitenhän siitä pääsisi nätisti eroon..Hampaita alkaa olla nimittäin riittävästi ja niitä käytetään myös miuhun eli alkais riittää.
Mutta nyt lopettelen omanapaisen viestini ja palailen joskus kun on jotain kommentoitavaa.
Babybel ja tytöt kohta 10 kk.
Minulla on jo tässä pian kiire pikkuhiljaa lähteä miehen kanssa lounaalle jotta saan hänet vauvaa kaitsemaan hetkeksi kun käyn tarkistuttamassa omaa terveyttä.
tuuli: Hui kun kuulostaa rankalta tuo sinun arkesi. Tsemppiä kovasti ja ihan hirveetä että sellaiset ötökätkin on iskeneet. Mun siskolla oli joskus kaupunkikämpässään jotain villavaatteita syöviä riiviöitä ja vitsit kun me myrkytettiin ja myrkytettiin ja pestiin niiden vaatteita.
Babybel: Ihana kuulla että muutto on sujunut hyvin ja tunnutte viihtyvän uudessa ympäristössä. Se on aina kuitenkin jonkinlainen iso muutos elämässä tuollainen muutto kun ei muuta ihan saman paikan sisällä kuitenkaan.
Kiva että kinkereihinkään ei ole enää pitkä aika ja pääsee sitten näkemään teitä kaikkia kesäiseen Tampesteriin. Tampere on muuten mun mielestä ihan OK paikka ajaa autolla kun olen joskus siellä keskustassa ajanut. Helpompi ainakin kuin Helsinki, jossa mä yleensä ajelen mun perusreittejä ja lähinnä niillä kulmilla jotka on tuttuja jos ei pakko ole. Katsotaan että tulenko minä tällä kertaa kinkereille pohjoisesta vai etelästä päin. Jos kotoa niin junalla tulen mutta jos lähden suoraan mökiltä sinne teitä moikkaamaan niin sitten tulen hiukset rasvaisena ja savulle haisten mökkeilemästä ja auto on täynnä kamaa ja kotieläimiä yms ;)
Pia ja Neiti 9.5 kk
Tulinpahan minäkin täällä pistäytymään vaikkei tässä kyllä mitään raportoitavaa ole... Jotenkin tylsistyttää kaikki.
Lähinnä ottaa kupoliin tuo ukkoarmas.... Se on jo yli kuukauden päivät tossa kotona notkunut kun irtisanoutui vanhasta työpaikastaan eikä ole vieläkään löytänyt uutta....:S Yksi paikka piti olla jo ihan varma mutta sitten tuli jotain ja nyt rupee kyllä olemaan jo pelko persiissä että miten tässä kohta selvitään....:S Itsekin olen töitä katellut mutta heikkoa on tarjonta tällä hetkellä..... Ei kyllä tee hyvää parisuhteelle tämmönen 24 h yhdessäolo. Hetken aikaa sitä jaksaa mutta kyllä aika pian rupee kaipaamaan sitä että saa rauhassa hoitaa hommat niin kuin on tottunut tekemään. Ärsyttää kun toinen sählää siinä vieressä koko ajan....:((( No joo, vali vali... Koskaan ei oo hyvin; jos on mies liikaa poissa, silloinkin valitetaan mutta se kultainen keskitie kun löytyisi tässäkin asiassa.....
MUTTA jo riittää valitus. Ei minun alunperinkään pitänyt tästä asiasta avautua mutta tulipahan tehtyä.
Kovasti paranemisia kaikille sairastaville ja muuten vaaan nuutuneille! Meillä on vaihteeksi oltu terveinä (mitä nyt esikoisella jo pari viikkoa ollut yskä ja tänään menee astmakontrolliin) ja yötkin sujuneet aika kivasti. En lähde enempää kehumaan koska sen tietää mitä sitten taas tapahtuu.....;)
KINKEREILLE osallistuminen ei sitten olekaan täysin varmaa.... En oikein tiedä mitä tuo mies voisi tuon esikoisen kanssa sen aikaa tehdä siellä Tampesterissa ja suostuuko mies edes koko hommaan. Eikös se ollut niin että siellä särkkiksellä oli joku ryysis juuri tuona viikonloppuna?
Mutta kun ei nyt minusta mitään positiivista tunnu tänään irtoavan niin menenpä tästä pois.....
oinasmamma *vali vali*
( Meni tämä väärää pinoo ensiks :O )
Huiskuttelee huhuilleelle Erialle ja muillekin kaksin käpälin!
Täällä ollaan juu kotona taas kun molempien ANOPPIEN luona oltu viime aikoina ja muuta reissun tynkää ja menoa on riittänyt.
(tämä viimonen elokuinen) Poikakin kävi sitten maanantaina 8kk neuvolassa ja mittoja oli tullut jonkin verran. Yllätys oli, että pituutta oli vain 72,5 (6kk 70,9) ja painoa kuitenkin paljon eli 9600, viimeeks tais olla 8260. Käsittämätöntä, että lääkäri alkoi heti selostamaan että tutkimuksii pitäs mennä ku pituutta tullut niin huolestuttavan vähän. Onhan tuota pituutta tullut vähemmän ku edellisillä kerroilla, mutta eiköhän niitä hidastuksia saa tullakin puolen vuoden tienoilla rintamaitovauvoille normaalistikin?!? Vai mitä ootte mieltä kanssasisaret?? Lääkäri mulkoilee vain pituuskäyrää, kun on ollut syntymäpituus 2plussalla, ku oli niin kovin pitkä. Nyt meni pituuskäyrä tasan nollaan. Jos kerran painoa tulee reilusti niin miks ihmeessä pitäs huolestua?! Puhui jopa tutkimuksiin menosta! Olin ihan huuli pyöreenä!
Taidoista; Poju osannut reilun viikon kontata, ja SEISOA tukea vasten :S ... valitettavasti nousee ja kupsahtelee.. Puheisiin tullut TÄTÄTÄN lisäks mm.BABBABBAAA ja PÖRRRRinäää! Pinsettiote tehtiin neuvolassa hienosti, tosin se tuli jo 6kk iässä. Nyt on in se, et osotetaa kaikkea sormella ja näprätää. Etusormi ojossa koko ajan...! Hassu pieni mies.
Calathealle; joo tölkit tiskipöydällä raivostuttaa toisinaan täälläkin...! :S Muuten saitko mailia ku laitoin, et oo vastannu?!
LILLI76, kiva kuulla susta, olenkin sua huhuillut kauan aikaa sitten! :)
Huhuilua kun tääl kerta pitäs laitella niin pistämpä mie täältä huhuilut vaikkapa TEIPILLE ja PEEVELILLE ja MYRYLLE ja K.H.P:lle ja sekä ELLERGISILLE!!! En oo ihan tarkkaa pinoja seuraillu, että en tiedä ketkä kaikki on kirjoitellu?!
Nyt pitää juosta.. taas tuolla seistään ja huojutaan!
Villa ja poitsu 100906
Lääkäristä kotiuduttu, heti sanoi lääkäri että kovin on ärhäkänpunaiset korvat. Enkä ihmettele, niin on ollu tyttökin ärhäkkä.. Lääkekuurin sai ja lähetteen korvaklinikalle. Saas nähdä kauanko menee ennen ku sinne pääsee. Kuulemma saattaa olla pitkätkin jonot sinne. Siis jopa kuukausia. Onko kellään kokemusta tuosta HYKSIN korvaklinikasta?
VILLA, sain kyllä sun meilin, ja luulin et vastasinkin.. :O Ainakin oli tarkoitus.. Mut on sit tainnu hässäkässä jäähä, sorry!
Sit KINKERILÄISILLE jotka ei vielä oo NIMILAPPU-tietojaan mulle meilannu, hopi, hopi..!!! :) Ekat " mallikappaleet" mies jo teki mulle, ja varmaan ens viikolla tekee sit loput. Joten reippaasti kaikki uudet ja vanhan kinkeriläiset mukaan!
Calathea
Poitsu vetelee päiväunia pihalla ja mulla on pieni hetki hengähtää. Ja mihinkäs muuhun sen ajan käyttäisi kuin surffailuun :)
Villa: Meidän pojulla oli tullut pituutta 6 kk:n ja 8 kk:n välillä 2,5 cm ja pituus oli 8 kk:n kohdalla 73 cm. Ihmettelin vähäistä pituuden kasvua neuvolatätille silloin ja hän sanoi, että mitataanpas uudelleen. Toisella mittauksella sai vähemmän pituutta kuin ekalla ja totesi, että jätetään se eka mittaus voimaan, kun hän ehti sen jo neuvolakorttiin kirjoittaa. Eli ei ne mittaukset aina kovin tarkkoja ole. Lääkäri kuitenkin halusi allergian takia, että käymme 10 kk:n iässä ottamassa th:n luona painon ja pituuden. Eilen sitten yritin tunnin soittaa neuvolaan soittoaikana, mutta iloisesti puhelin vaan tuuttasi varattua. Täytyy tänään yrittää uudelleen varata sitä aikaa.
Tuuli: Toivottavasti pääsette pian eroon niistä kamalanihottavista pääasukeista.
Calathea: Harmi, että korvasta löytyi taas tulehdus. Toivottavasti pääsette pian sinne korvapolille.
Pikkumies on alkanut puhumaan vihdoinkin tavuilla, eilen hoki koko päivän mämmämmää, mämmämmää. Konttaamalla etenee koko ajan enemmän ja seisoa pitäisi jatkuvasti. Onneksi osaa jo laskeutua itse takaisin maan kamaralle.
Nyt laitan itseni makuulle sohvalle ja luen jotain lehteä vähän aikaa rauhassa :)
Eloeppu
Ps. Villa, kävin piipahtamassa myös ellergisten puolella
hokee meidänkin typy koko ajan, tahtoiskohan se mämmiä ;)
Meillä uusi juttu nyt polvilleen nouseminen kaikkea vasten ja sängyssään nousee seisomaan. Sitten nauretaan niin polleana.
Yöt alkaneet mennä huomattavasti paremmin, aamuyön syöttö jäänyt pois. Kannatti pitää unikoulua, vaikka ekana yönä meinasin luovuttaa samantien, kun ei siihen huutoon mikään käpälä auttanut. Mutta ihmeen nopeasti sitten kuitenkin tottui, ettei yöllä enää syö. Nyt kun yöllä nukutaan paremmin, niin toiset päiväunet on jääneet pois. Uusi rytmi on nyt hakusessa vielä.
Häät meillä on elokuussa ja puvun löysin tosi helposti, kun suunnilleen tiesin, mitä haluan/en halua. Ihanaa! Äitini hieman pettyi, kun en ota hänen vanhaa pukuaan. Se ei vaan mun mielestä näyttänyt hyvältä päälläni, vaikka kaunis puku onkin ja tunnearvo olisi ollut mahtava.
Jospa sitten kotihommia välillä, tämä päiväuniaika menee niin äkkiä ohi! Mantse
Kaippa se tämä on oikea pino mihin kirjoitellaan...? Ku tossa toisessakin oli tän päivän tekstejä. Hyvää kuuluu, kiitos vaan kysymästä KERTTUKASPERI ja kiitos huhuilusta ;) Itse voisin huhuilla vaikkapa KARMIINIA, PEPPERIÄ, PUMPULIA ja NEEUSKAA, tulkaahan sieltä auringonpaisteesta välillä kirjuuttaan.
OINASMAMMALLE tsemppiä ukon kahtelemiseen. Sama homma täällä, nyt kun mäkin jään kotia kesälomalle, niin ollaan varmaan koko ajan toistemme kurkussa kiinni. Mies onneksi menee töihin jo heinäkuun lopussa, että sinne asti ku sinnitellään.. Ja sitten valitellaan siitä, ku se ei oo ikkään kotona. Kukapa meitä naisia voisi ikinä miellyttää.. =)
TUULILLE myös jaksamista toivottelen täältä.
PUBU: Kiitosta vaan onnisteluista,=D mutta ei se tuolla mun masussa pikkuinen kasva, kun tässä meidän perhepiirissä yhellä toisella. Taisin huonosti ilmasita itseäni silloin ku siitä laitoin.
Ja sitten galluppeihin, eli VAUVA-AIKA vs. TAAPEROAIKA: no en vielä tiedä minkälaista on taaperon kanssa, mutta tähän saakka kaikki vaiheet on ollut ihania seurata ja aina paranee, kun pystyy entistä paremmin kommunikoimaan ja saa vastakaikuakin poitsulta. Tää " minä melkein kävelen" vaihe on kyllä ollut rasittavaa, kun ei pysty hetkeksikään kääntään katsetta pois, ja niin nopeesti mennään, ettei paljon kerkee lehteä lukea kahvitellessa. Mutta ihan mukavaa siirtyä taaperovaiheeseen =)
KASVATUSKESKUSTELUT: Ollaan jotakin puhuttu, mutta ei kovin tarkasti. Olettaisin kuitenkin että meillä mies on se tiukempi kasvattaja kun minä.
Mutta siinäpä kaikki tällä erää. Niin ja OPEMAMMALLEKIN piti muistaa vielä lähettää piristyssäteitä!!!
Ikarus
PUMPELSSONILLA ja KK:lla oli tainnu eiliseen pinoon tärähtää viestit... Käykääs te lukemassa tääkin pino, ja tähän kirjoittaneet tuo keskiviikon pino.
Kiva että MANTSE oli löytäny sopivan ja mieleisen puvun. Mäkin aluksi mietin tuota mun äidin vanhaa pukua, mut ostin kuitenkin turhamaisuuksissani uuden. Onhan se kuitenkin ainutlaatuinen päivä, ja sinähän siinä naimisiin menet, ja tärkeintähän on että sulla on hyvä ja mukava olo valitsemassa puvussa tärkeänä päivänä.
Kun nyt kaikki huhuilee jotakin, minä huhuilen PANTTERIA!! Onko Pantterista edes kuulunut mitään nyt vauva puolella???
Calathea
En ehdi muuta kommentoimaan leikkaaliimaamisiltani kuin:
* BABYBEListä oli kiva kuulla pitkän tauon jälkeen! Voi kuinka olet satsannut kinkereihin, että ihan nurkille muutit ihan niiden takia =)
* Aavalle parantumishalitukset ja pikaista kontrolliaikaa!
* Oinakselle: laitahan se miehes töihin, taloa siivoamaan jne. hyödyllistä tekemään =) Eiköhän ala kohta löytymään " mielenkiintoisempia" hommia kodin ulkopuolelta. Tsemiä työnhakuun!
Ja sitten tämä väärään pinoon mennyt pätkä:
Etsintäkuulutus: Missä on se povattu lämmin kesäpäivä?
Normaalia hiljaisempaa on ollut elokuisten pinossa, mutta voin myös katsoa omaankin peiliin, aikaa ei vain ole riittänyt. Eelin karttuneet liikkumistaidot, hartaat ylösnousemukset ja karkailu on pitäneet silmät poissa tietokoneelta. Nyt lämpimällä kun takaovea on pidetty auki, poika yrittää kerta toisensa jälkeen karata maailmalle. Musta hän on vielä liian pieni. Toinen himopaikka on kylpyhuone, ja vanha hitti vessa myös edelleen kelpaa, jos joku vaan on vahingossa jättänyt oven rakosalleen. Jääkapin ovi kun käy niin se ei jää kolmelta tyypiltä huomaamatta, kahdelta koiralta ja yhdeltä nelivetoiselta pojalta. Jääkaapin ovenrakoon on kiva mennä seisomaan ja vetää alahyllyltä tavaroita alas, jos vaan ehtii.
Keskarilla on rahahuolia. Aikaisin ne alkaa, kun ikää kuitenkin tulee vasta 2 ja ½ kohta mittariin. Ollaan puhuttu, että ensi kuussa mennään katsomaan Muumeja. Yhtenä päivänä pojat näki telkkarissa Mikki Hiiren, ja keksivät heti, että mennään kattomaa myös Mikkiä. Me Miähen kanssa selitimme, että ei tänä kesänä, Mikki asuu kaukana eikä meillä ole rahaa lentolippuihin kaikille 5:lle perheenjäsenelle. On meillä, pojat toteaa yhteen ääneen. Poikanen osoittaa keittiössä olevaa hilukippoa, johon olemme heittäneet kolikoita. Myönnän kyllä ruokkivani kolikoillani Helsingin pysäköintilippuautomaattia useammin kuin tuota kippoa. Hilut ei riitä Mikin luo matkaan, pitää saada lisää. Isi painelee nappeja kaupalla, sieltä saadaan rahaa, Keskari keksii. Pankkiautomaatista siis. Lopulta pojat jäivät mielikuvaan, että meillä ei ole rahaa, pitää saada lisää. Tätä lausetta Keskari nyt on sitten hokenut päivät pitkät, rahahuolet painaa. Toissailtana nukkumaan mennessä kyseli, mistä saadaan lisää rahaa ja aamulla ensimmäinen kysymys oli, onko meillä lisää rahaa. Äitinikin jo luuli meillä olevan jonkun kamalan rahahuolen, kun Keskarin juttuja kuunteli.
Tuulille vielä voimia taistella kahta inhoäklökkiä vastaan, sekä täitä että oksuja. Noista täistä tiedän työvuosiltani muutaman nyrkkisäännön, kun epidemioita kuitenkin silloin tällöin tuli.
- kaikki perheenjäsenet hoidetaan samalla kertaa. Muuten tartutatte toinen toisianne koko ajan, kuten varmaan nyt kävi. Saivarit " itää" pari vkoa, joten yksikin saivari (jota ei ole löydetty) kuoriutuu täiksi pesemättömässä päässä. Siksi kaikki yhtaikaa pestävä.
- täit ja saivarit ei kuole pesukoneessa. Kaikki tekstiilit, pehmolelut jne. joko saunaan tai pakastimeen.
- elävät täit kuolevat ravinnon puutteeseen, eli jos pystyy olemaan pois kotoa viikonlopun yli, on sohvatekstiilien jne. pinnat " puhdistuneet" . Kamalaahan täiden kanssa on se, missä kaikkialla niitä voikaan olla, ei siis ainoastaan hiuksissa, vaatteissa ja petivaatteissa, vaan myös muissa kodintekstiileissä, joihin hiukset kulkeutuu / pää nojaa.
Minä olen kopkop aina välttynyt tartunnalta töissä, mutta hillittömän luulotaudinhan nuo aina saavat aikaan ja kyllä kerrankin löytyy meikälälisestä siivousintoa. En ole sitten vuoden 1997, jolloin eka täiapidemia tuli vastaan, nojannut julkisissa junissa tms. päätyynyihin =) Mutta vielä tsemiä Tuulille!!
PITUUSKASVUSTA: En kyllä ole ollut huolissani minäkään, vaikka jotain pituusnotkahduksia on meilläkin ollut. Eelikin oli jossain, muistaakseni 5kk:n paikkeilla, kasvanut vain 1cm/kk ja ukaasi oli, että tutkimuksiin, mikäli ei tule lisää pituutta suhteessa painoon (jota riitti). No olihan se kasvanut.
OPELLE toivon pikaisia tutkimuksia tuohon painonputoamiseen ja väsymykseen!
Nyt pitää lopettaa, palaan jos ehdin.
Pumpuli
Vielä perään tämä jokamiehenkurssitarjonta. Minä ilmoitin Miähen tuonne kukkakurssille, vaikka pojat ovatkin sitä mieltä, että isi osti äitille kukkia aina kun näkevät ruokakassien päällä salaattiruukun.
KANSALAISOPISTON KURSSEJA MIEHILLE:
Kevään 2007 kansalaisopiston uudet kurssit miehille, vielä muutama paikka jäljellä, älä jätä tilaisuutta käyttämättä!
*Kurssi 1
Kuinka jääpalakotelo täytetään.
Kurssilla käydään lävitse jokainen työvaihe diakuvien avulla.
*Kurssi 2
WC-paperi. Onko totta että wc-paperi ei kasva wc-paperitelineessä?
Keskusteluryhmä.
*Kurssi 3
Onko mahdollista nostaa wc:n istuinrengas ennen virtsaamisen aloittamista?
Paljon käytännön harjoituksia.
*Kurssi 4
Päivällisen jälkeen: Lentävätkö likaiset astiat itsestään tiskikoneeseen tai tiskialtaaseen?
Ratkaisuja ja esimerkkejä videolta.
*Kurssi 5
Opi löytämään tavaroita, aloita asettamalla niitä oikeisiin paikkoihin, sen sijaan että karjut ja sekoitat koko huushollin ylösalaisin.
Avoin foorumi.
*Kurssi 6
Kukkien antaminen vaimolle/tyttöystävälle ei vahingoita terveyttäsi.
Kuvia ja äänitteitä
*Kurssi 7
Oikeat miehet kysyvät tietä, kun ovat eksyksissä.
Tarinoita tosielämästä.
*Kurssi 8
Onko geneettisesti mahdotonta istua hiljaa, kun vaimo ajaa autoa?
Ajosimulaatio.
*Kurssi 9
Äidin ja vaimon eroavaisuudet
Roolipeli.
*Kurssi 10
Kuinka tullaan täydelliseksi shoppailuystäväksi?
Hengitysharjoituksia, meditaatiota ja mielikuvaharjoituksia
Calathea: Me ollaan rampattu HYKS:issa noista kaksostytön korvista. Eli tytöllä laitettu putket siellä joulukuussa. Nyt siellä on megajonot, kun pitäis pojallekin saada ne, joten menemme yksityiselle laitattamaan ne. Meillä ei ole syöty yhtään lääkekuuria, vaan suoraan määrätty putkitukseen.
SAIRASTELU: On niin tuttua tässä osoitteessa. Siitä saakka kun kaksoset syntyivät, tämä perhe ei ole tervettä päivää nähnyt. Tällä hetkellä mulla kuumetta ja järkky flunssa, oliskohan jo kymmenes tänä vuonna. Syy löytyy kyllä peilistä, mulla ei oo kovin kummoinen vastustuskyky, ja saan lapsilta kaikki taudit. Myös kaksoset kovin räkäisiä, nenut ihan punaisina ja yskivät ja köhivät. miehellä on polvi kipeä, mutta se tuskin tarttuu...
Kovasti tekisi mieli Tampereen tapaamiseen, mutta kahden kanssa lähteminen on vaan niin iso urakka. Pelkään hermoriekaleitteni kestokykyä.
missä käytte ne putket laitattamassa ja muistatko paljonko maksaa? Voi olla et mekin käännytään yksityisen kannalle, jo siinä tosiaan menee noin kauan.
ELO, kuinka pitkälle teille ois menny ennen ku oisitte päässy sinne HYKSiin? Ja VIETERI, kauanko teillä meni että pääsitte? Vai kävittekö yksityisellä?
No nyt mää näköjään mesoon ihan ittekseni täällä.. :)
Soitin tuonne Itiksen Pikku Jättiin, ja siellä maksaa putkitus 660e. Täytyy varmaan vielä soitella muuallekkin et onko saman hintaisia ennen ku alkaa varailemaan aikaa.
Nyt mäkin lähen tästä...
Calathea
Cala:
Ruusulassa hinta on noin 800-900 ¿, näin muistelen. Eli tuo Pikkujätti oisi edullisempi. Ja tosiaan HYKS:in jonoilla vasta syysmyöhällä saisi aikoja. On nääs suosittua nuo putkitukset. Itse olen pitänyt tosi hyvänä vaihtoehtona, ettei tytön ole tarvinnut lääkekuureja syödä. Joulukuusta asti olleet korvat ihan terveet.
Jopas on eilen ollut pinossa hiljaista..
Tuulilla kuulostaa hurjalta tuo meno, ei voi muuta sanoo ku et kyllä sen on tuosta pakko parempaan suuntaan mennä seuraavaksi.. :) Tsemppiä!
Me ollaan lähössä lääkäriin kans tän pikku känkkäilijän kanssa. Yö meni valvoessa ja tyttö torkkui mun sylissä ja sängyssäänkin jopa muutaman tunnin. Taitaa olla taas korvatulehdus, epäilen. :(
Palailen, kunhan lääkäristä kotiudutaan..
Calathea ja Aava