Äidille ulkoilupuku kevääksi
Työt alkaa ja haluaisin itselle jonkun ulkoilupuvun pyörämatkaa varten. Mietinnässä on Reimatec. Onko reilua kokoa vai vastaako koot ilmoitettua? Miten hengittävyys?
Kommentit (2)
Mä olen suht standardimittainen pituudeltani, mut silloin kun olin hoikempi (bmi oli jotain 20, nyt tietty enemmän ja raskaana), niin en mistään löytänyt mulle sopivia kosteussuojattuja housuja. Kiersin kaikki mahdolliset urheiluliikkeet ja kaikki housut vaan tippu päältä, vaikka takapuolta on taatusti. Lopulta päädyin ostamaan Reimatecin lasten housut!
Mut muuten olen kyllä sitä mieltä, että aikuisille löytyy takkiosaan kyllä paljon muitakin vaihtoehtoja kuin Reimatec ja itse olen tykännyt niistä enemmän. Meiltä löytyy varmaan 5 Columbian kosteussuojattua aikuisten takkia ja ovat ihan huippuja. Niissä saumat on teipattu. Lisäksi on vielä ollut Ice Peakin ja H2O:n takkeja myös. Eli jos ei ole pakko olla kokopuku, niin varsin kivan näköisiä takkeja löytyy minusta muiltaki merkeiltä ja niitä takkeja on ehkä kivempi pitää sitten farkkujenkin kanssa.
Ennen kaikkea tuo Reimatecin koko kiinnostaa! Jos käyttää vaatetta, joka henkkamaukan mitoituksella on jopa 42 housuissa (mallista riippuen), niin hukkuuko tällainen alle 160 cm kokoon 42?