Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE kertoo, että laihuudestaan kritiikkiä saanut laulaja Ariana Grande vetäytyy julkisuudesta

Vierailija
03.08.2026 |

Granden ympärillä ovat jo pitkään velloneet huhut niin syömishäiriöstä, Ozempicin käytöstä kuin terveysongelmista. Nyt YLE kertoo, että uusimman musiikkivideon aikaansaamat huhut ovat saaneet laulajan vetäytymään julkisuudesta. Alla kuvia musiikkivideolta, jolla luut paistaa Granden rintakehän läpi: 

https://www.yahoo.com/entertainment/music/articles/ariana-grande-sparks…

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosi myös vähän aikaa sitten, varmasti kaikki vaikuttaa nyt kaikkeen hänellä.

Vierailija
102/104 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia on tappavin mielisairaus. Masennustakin vaarallisempi. Vauriot ovat pysyviä jos selviää hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet kuvat kertovat että on niin laiha että häviää kohta näkyvistä.

No ei kukaan ole luonnostaan noin laiha, että luut tuolla lailla näkyy. Joskus ysärillä oli kuvia Afrikan nälänhädästä ja niissä ihmiset näytti tuolta. 

Jotain häikkää täytyy olla, joko vakava sairaus loppuvaiheessa, tai syömishäiriö. 

Mulla rintakehän kohdalla kylkiluut paistavat selvästi, jos olen normaalipainon alapäässä. Nyt ylipainoisena rintakehä näyttää ns. normaalilta, kun luut eivät enää näy niin selvästi. Mulla tosin syy lie rintakehän kuperuus juuri tuolla kohtaa.

Vierailija
104/104 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nätimpi, jos olisi pelkkä luuranko. Toivottavasti saavuttaa tavoittelemansa laihuustason, jotta voi olla onnellinen kuollessaan. Ihan hyvät sisäelinvauriot on jo varmaan saavuttanut.