YLE kertoo, että laihuudestaan kritiikkiä saanut laulaja Ariana Grande vetäytyy julkisuudesta
Granden ympärillä ovat jo pitkään velloneet huhut niin syömishäiriöstä, Ozempicin käytöstä kuin terveysongelmista. Nyt YLE kertoo, että uusimman musiikkivideon aikaansaamat huhut ovat saaneet laulajan vetäytymään julkisuudesta. Alla kuvia musiikkivideolta, jolla luut paistaa Granden rintakehän läpi:
https://www.yahoo.com/entertainment/music/articles/ariana-grande-sparks…
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran vain länkytetään laihuudesta. Niin, hän on kuoleman partaalla. Mutta entä tuo sairas musavideo? Se kertoo omaa tarinaansa siitä, miten sairas hänen mielensä on.
En ole katsonut sitä, ainoastaan kuvia hänestä. Mitä videossa tapahtuu?
Grande käyttää moottorisahaa ihmisiin ja verta on kaikkialla.
Monesti se esiintyjä itse ei ole kuitenkaan se, joka päättää videon sisällöstä, tuossa vaikuttaa mm managerit, ohjaajat, levy-yhtiö, tuottajat. Toki artistillakin varmaan sananvaltaa on sopparista riippuen, mutta moni artisti on kyllä ihan levy-yhtiön pelinappula.
Luulisi noin suurella tähdellä olevan jotain sananvaltaa, tai perustavan oma levy-yhtiön, jossa tehdä mieleisiään videoita.
Taylor Swiftillä oli valtava levysopparikiista, joka liittyi siihen, että hänen kuuden ensimmäisen albuminsa master-äänitteet kuuluivat levy-yhtiölle. Kun levy-yhtiö myytiin Scooter Braunille vuonna 2019, myös masterit siirtyivät hänelle eikä Taylorille jäänyt minkäänlaisia oikeuksia alkuperäisiin äänitteisiin. Taylor kertoi, ettei saanut mahdollisuutta ostaa niitä itse, joten hän päätti äänittää albumit uudelleen (Taylor's Version), jotta omistaisi uudet versiot. Viime vuonna onnistui viimein ostamaan takaisin myös alkuperäiset masterinsa.
Onko nyt palsta miehille kelvollinen vai vieläkö määrätään pois sohvalta ja liikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran vain länkytetään laihuudesta. Niin, hän on kuoleman partaalla. Mutta entä tuo sairas musavideo? Se kertoo omaa tarinaansa siitä, miten sairas hänen mielensä on.
Monesti se esiintyjä itse ei ole kuitenkaan se, joka päättää videon sisällöstä, tuossa vaikuttaa mm managerit, ohjaajat, levy-yhtiö, tuottajat. Toki artistillakin varmaan sananvaltaa on sopparista riippuen, mutta moni artisti on kyllä ihan levy-yhtiön pelinappula.
Luulisi noin suurella tähdellä olevan jotain sananvaltaa, tai perustavan oma levy-yhtiön, jossa tehdä mieleisiään videoita.
Luulisi, mutta todellisuudessa moni on allekirjoittanut sellaisia sopimuksia että joutuvat tekemään mitä käsketään.
Sen suosio on kestänyt sen verran pitkään että vaikka joskus aiemmin allekirjoitti surkean sopimuksen niin ei se ikuisuuksia voimassa ole, ja kun on jo todistanut tähteytensä niin on varmasti osannut kirjoittaa paljon paremmat sopimukset. Ei Grande enää ole niiden sopimuksien vanki jotka hän teininä allekirjoitti.
Toki. Ja kyllä varmasti joku Taylor Swiftin kaltainen pystyy itse päättämään. Pointtina vain se että suoraan ei voi kenenkään artistin musiikkivideosta päätellä mitä juuri artistin päässä liikkuu. Voi olla että on ollut mukana päättämässä ja voi olla että ei. Karsea tuo video on joka tapauksessa.
No puhe ei ollutkaan siitä että osaako yleisö päätellä videoiden merkitykset ja toisen ajatukset oikein, vaan siitä onko hänellä päätäntävaltaa mitä tulee hänen musiikkivideoihinsa, vastaus on; kyllä, hänellä on valtaa. Ja jo 7 vuotta sitten hän jätti Grammyihin menemisen kokonaan väliin, ihan vain siksi koska hänellä oli erimielisyyksiä tuottajiensa kanssa siellä esiintymisestä, joten hän on myös kiinnostunut käyttämään sitä valtaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swiftillä oli valtava levysopparikiista, joka liittyi siihen, että hänen kuuden ensimmäisen albuminsa master-äänitteet kuuluivat levy-yhtiölle. Kun levy-yhtiö myytiin Scooter Braunille vuonna 2019, myös masterit siirtyivät hänelle eikä Taylorille jäänyt minkäänlaisia oikeuksia alkuperäisiin äänitteisiin. Taylor kertoi, ettei saanut mahdollisuutta ostaa niitä itse, joten hän päätti äänittää albumit uudelleen (Taylor's Version), jotta omistaisi uudet versiot. Viime vuonna onnistui viimein ostamaan takaisin myös alkuperäiset masterinsa.
Totta, mutta hiiiiukan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuviulu. Hakee huomiota ja säälipisteitä nyt kun "ahdistui" julkisuudesta. Aina ollut julkisuudekipeä mutta nyt hän sai vääränlaista huomiota (sairaalloisen laiha, vaarallinen roolimalli nuorille) ja teki "katemiddletonit". Siis pako julkisuudesta ja uhriutuminen.
"Katemiddletonit"? Eikö se edellyttäisi syöpädiagnoosia?
Tarkoitat siis, että uhriutua voi vain syöpädiagnoosilla? Outo ajatus. Kate Middleton poti syömishäiriötä, katosi julkisuudesta ja keräsi säälipisteitä "vatsaleikkauksella" (abdominal surgery) ennen kuin joku lääkäri arpoi hänelle syöpädiagnoosin. Tyhmä kansa uskoo vieläkin tuohon brittihovin nyyhkytarinaan syövästä.
On, meghanistihan se on.
Tälle ei kannata sitten yhtään enempää uhrata huomiota kuin mitä minä nyt teen. Se on sairaalloisen katkera brittihovin mustamaalaaja. Riekkunut useissa ketjuissa.
Yksi MT potilas täällä joukossa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, mutta todellisuudessa moni on allekirjoittanut sellaisia sopimuksia että joutuvat tekemään mitä käsketään.
Sen suosio on kestänyt sen verran pitkään että vaikka joskus aiemmin allekirjoitti surkean sopimuksen niin ei se ikuisuuksia voimassa ole, ja kun on jo todistanut tähteytensä niin on varmasti osannut kirjoittaa paljon paremmat sopimukset. Ei Grande enää ole niiden sopimuksien vanki jotka hän teininä allekirjoitti.
Toki. Ja kyllä varmasti joku Taylor Swiftin kaltainen pystyy itse päättämään. Pointtina vain se että suoraan ei voi kenenkään artistin musiikkivideosta päätellä mitä juuri artistin päässä liikkuu. Voi olla että on ollut mukana päättämässä ja voi olla että ei. Karsea tuo video on joka tapauksessa.
No puhe ei ollutkaan siitä että osaako yleisö päätellä videoiden merkitykset ja toisen ajatukset oikein, vaan siitä onko hänellä päätäntävaltaa mitä tulee hänen musiikkivideoihinsa, vastaus on; kyllä, hänellä on valtaa. Ja jo 7 vuotta sitten hän jätti Grammyihin menemisen kokonaan väliin, ihan vain siksi koska hänellä oli erimielisyyksiä tuottajiensa kanssa siellä esiintymisestä, joten hän on myös kiinnostunut käyttämään sitä valtaansa.
No minähän puhuin juuri artistin päätäntävallasta musiikkivideoidensa suhteen. Ja totuus on se että me emme tiedä kuka niistä kenenkin kohdalla päättää. En puhunut yleisön tulkinnasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän alkoi laihtumaan sen pommi-iskun jälkeen. Varmasti järkytti häntä kovasti.
Moni muukin järkyttyi ja meni terapiaan. Mutta tuo kiukutteleva draama queen Ariana Grande ei mene traumaterapiaan, ravitsemusterapiaan eikä edes syömishäiriöklinikalle, vaikka hän on miljonääri.
Prioriteetit paljastavat hänen toksisen luonteensa.
Itse vaikutat toksiselta.
Toivottavasti veljensä puhuu tuolle järkeä. Sydän hänellä kohta pettää tai jos ei heti, niin muutaman vuoden päästä. Kamala sairaus, joka saa ihmisen tuhoamaan itsensä. Olen välillä kadullakin nähnyt näitä käveleviä luurankoja, jokainen luu ja jänne töröttää ihosta näkyvillä. Silloin on pakko kääntää katse pois, tekee niin pahaa. Miksei ihmiset saa hoitoa?
Läskit hiosti pois julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea alkaa olla niin laiha, että tarvii kohta sairaalahoitoa. Toivottavasti joku hänen lähipiiristään toimittaa naisen hoitoon, jos ei itse ymmärrä olevansa sairas.
Taitaa tarvita nyt sairaalahoitoa. Kotona ei varmasti ala syömään normaalisti, kun nyt kertoo olevansa elämänsä kunnossa… Minulla fossiililla oli luokkakaverityttö, jota kiusattiin rankasti ja haukuttiin läskiksi. Silloin kaikki olivat hoikkia niinkun tuo tyttöraasukin. Sairaalaan joutui ja parani.
Minä olin nuorena reilusti alipainoinen ja melkoinen heinäsirkka pitkine raajoineni. Silti en missään vaiheessa näyttänyt tuolta. Lähellekään. Kipeää tekee katsoa hänen rintakehää. Näyttää nälkämaan lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tapahtui sen Wizard of Oz leffan kuvauksissa, monet näyttelijät laihtui sairaalloisesti. Myös Grande.
Arianan ja Cynthian haastattelut oli outoja, tosi creepy vaibi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti veljensä puhuu tuolle järkeä. Sydän hänellä kohta pettää tai jos ei heti, niin muutaman vuoden päästä. Kamala sairaus, joka saa ihmisen tuhoamaan itsensä. Olen välillä kadullakin nähnyt näitä käveleviä luurankoja, jokainen luu ja jänne töröttää ihosta näkyvillä. Silloin on pakko kääntää katse pois, tekee niin pahaa. Miksei ihmiset saa hoitoa?
Täytyisi myöntää, että on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi jos kuolee pois. Ei halua hoitoa. Väittää kivenkovaan, että hän on terve, vahva ja tyytyväinen elämäänsä.
Ymmärrätkö että hän on sairas? Että hän tarvitsee apua ja tukea ei haukkumista.
Toisaalta hän tavallaan valitsi sen sairauden. Koska tuli sillä tavalla kuuluisaksi ja rikkaaksi. Kun ei terveys ole kovin korkealla tärkeysjärjestyksessä.
Sairaudellaan Tuli kuuluisaksi ja rikkaaksi?
Minä kun luulin, että hän osaa laulaa ja sen takia Kuuluisa 🤔
Aika vahvasti sanottu, että osaisi laulaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö pro-anailu saanut mielen täyteen mustia ajatuksia? Eihän näillä terve ajatusmaailma ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi jos kuolee pois. Ei halua hoitoa. Väittää kivenkovaan, että hän on terve, vahva ja tyytyväinen elämäänsä.
Ymmärrätkö että hän on sairas? Että hän tarvitsee apua ja tukea ei haukkumista.
Toisaalta hän tavallaan valitsi sen sairauden. Koska tuli sillä tavalla kuuluisaksi ja rikkaaksi. Kun ei terveys ole kovin korkealla tärkeysjärjestyksessä.
Hän sairastui Manchesterin iskun jälkeen/vuoksi.
Hän sairastui ihan siksi, että on superjulkkis joka haluaa pysyä superjulkkiksena - vaikka sitten terveytensä kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta vaikka kuinka laihduttais kun on ruma muutenkin. EVVK. Seuraava!
No niin nyt kokovartalo kuvasi tänne kiiitos, että saamme arvostella !
Mielipiteitä ei tarvitse perustella. Kenenkään ei tarvitse julkaista valokuvia itsestään. Mutta tuo julkisuudenkipeä luuviulu tunkee itseään joka paikkaan. Sitten uhriutuu kun hänen sairaalloisen laiha vartalonsa ei miellytä yleisöä. Yleisöllä on oikeus boikotoida artistia joka näyttää luurangolta.
Miten täällä ihmiset luulee, että Ariana ITSE päättää omista asioistaan ja julkaisemisistaan?
Anorexia nervosa on mielensairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta vaikka kuinka laihduttais kun on ruma muutenkin. EVVK. Seuraava!
No niin nyt kokovartalo kuvasi tänne kiiitos, että saamme arvostella !
Mielipiteitä ei tarvitse perustella. Kenenkään ei tarvitse julkaista valokuvia itsestään. Mutta tuo julkisuudenkipeä luuviulu tunkee itseään joka paikkaan. Sitten uhriutuu kun hänen sairaalloisen laiha vartalonsa ei miellytä yleisöä. Yleisöllä on oikeus boikotoida artistia joka näyttää luurangolta.
Miten täällä ihmiset luulee, että Ariana ITSE päättää omista asioistaan ja julkaisemisistaan?
Miksi yksikään ihminen menisi tekemään sopparin, jolla antaa pois vallan päättää omista asioistaan?
Paljon hän painaa? Pituutta on 152cm. Luulis että jotain kolmosella alkavaa
Karen Carpenter kuoli anoreksian heikentämänä sydänkohtaukseen 1983. Oli pahimmillaan laihuudeltaan grandentyyppinen, mutta pitempi. Ja parempi laulamaan.