YLE kertoo, että laihuudestaan kritiikkiä saanut laulaja Ariana Grande vetäytyy julkisuudesta
Granden ympärillä ovat jo pitkään velloneet huhut niin syömishäiriöstä, Ozempicin käytöstä kuin terveysongelmista. Nyt YLE kertoo, että uusimman musiikkivideon aikaansaamat huhut ovat saaneet laulajan vetäytymään julkisuudesta. Alla kuvia musiikkivideolta, jolla luut paistaa Granden rintakehän läpi:
https://www.yahoo.com/entertainment/music/articles/ariana-grande-sparks…
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Nisti se on eikä anorektikko. Liikkunut huumepiireissä jo vuosia, eikä pirin tai crackin kanssa yksinkertaisesti kiinnosta syödä. Kaikki nistit on samanlaisia luuviuluja mutta muilla ei ole omaa stylistiä tai maskeeraajaa.
Harvoin näkee nistejäkään noin heikossa hapessa kuin varmasti monimiljonääri Grande.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisti se on eikä anorektikko. Liikkunut huumepiireissä jo vuosia, eikä pirin tai crackin kanssa yksinkertaisesti kiinnosta syödä. Kaikki nistit on samanlaisia luuviuluja mutta muilla ei ole omaa stylistiä tai maskeeraajaa.
Harvoin näkee nistejäkään noin heikossa hapessa kuin varmasti monimiljonääri Grande.
Rahalla ei voi ostaa tervettä maalaisjärkeä. Moni artisti (laulajat, näyttelijät) ovat kuolleet omaan kotiinsa, koska he kieltäytyivät ottamasta vastaan ammattiapua sairaanhoitajilta, lääkäreiltä, ravitsemusterapeuteilta, psykoterapeuteilta, psykiatrian erikoislääkäreiltä, päihdekuntoutukseen erikoistuneilta lääkäreiltä ja hoitajilta.
Yksi tapaus tässä viime vuosina jäi mieleen. Gene Hackman ja vaimonsa löytyivät kuolleena kodistaan. Ruumiit olivat lojuneet siellä pari viikkoa. Gene oli dementoitunut ja vaimo kontrollifriikki, joka kieltäytyi palkkaamasta kotiapua (kotisairaanhoitaja) vaikka pariskunnan yhteenlaskettu omaisuus oli miljoonia dollareita.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä mukaan on terveimmässä kunnossa, jossa on ikinä ollut ja on väärin kommentoida naisten kehoja.
Noin se sitten näkyy, kun artistia lapsettaa ja kovasti lisäksi harmittaa. Lopuksi ulinat siitä, kuinka ahdistavaa on olla esiintyjä. Itsepähän valitsi oman urapolkunsa (näyttelijä + laulaja) ja kieltäytyy vaihtamasta suuntaa, vaikka henki menisi. Sairaalloinen laihuus johtaa usein kuolemaan, koska anorektikko kieltää olevansa sairas ja kieltäytyy menemästä hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Paljon hän painaa? Pituutta on 152cm. Luulis että jotain kolmosella alkavaa
Olen suht samanpituinen Arianan kanssa. Joskus 10 vuotta sitten hänen painokseen ilmoitettiin noin 48 kg, ja painoin itse saman verran. Jo silloin en voinut uskoa sitä, koska minä olin sopusuhtainen, ja Ariana selkeästi minua hoikempi. Hän ehkä painaa nyt jotain 30 kg. Minä olen teininä painanut alimmillani 40 kg ja olin hoikka, mutta en missään nimessä niin hoikka kuin Ariana nyt.
Aikooko Minja peesata?...entä Sofia
Tulee mieleen että jotain muuta mukana kuin pelkkä anoreksia, kun näyttää että jokin syö henkisesti hänen elämänvoimaa, ei pelkkä fyysinen laihuus
Anoreksia ei tee kenestäkään viatonta, syytöntä, tai syyntakeetonta. Ariana Grande on yli kolmekymppinen aikuinen. Hän tietää tasan tarkkaan, mitä tekee. Siis patsastelee julkisuudessa (anorektisen laihana), valehtelee koko maailmalle (väittää olevansa terve) ja antaa nuorille faneilleen hengenvaarallista esimerkkiä.
Miksi näitä syömishäiriöisiä, persoonallisuushäiriöisiä, huomionkipeitä, rahanahneita "julkkiksia" ei saada poistettua julkisuudesta? Ariana Grande pitäisi nyt "canceloida" ja panna pakkohoitoon.
Tän päivän nuoret fanittaa k-poppia. Joten ei tartte hirveesti ihmetellä, mistä sitä laihuuden ihannointia tulee, koska siellä se on kulttuuriin jo sidottu.
Ariana Grande on nyt laihempi kuin Karen Carpenter (anorektinen laulaja) joka kuoli syömishäiriöönsä.
Ihmettelen, että levy-yhtiö päätti julkaista tuon musiikkivideon. Ehkä heillä ei ollut tarpeeksi sananvaltaa, tai sitten ajattelivat, että tuon jälkeen Ariana ehkä hakee apua, kun koko maailma huutaa hänen sairauttaan. Mutta eihän tuollainen hyvä roolimalli ole kenellekään, toisaalta hyvä varoittava esimerkki.
Anoreksia on mielitauti. Parasta mitä hän voi tehdä, on vetäytyä julkisuudelta piiloon, omaan rauhaan, ehkä kokonaan uusiin ympyröihin. Sometauko, nettikielto. Vaikka lantaa lapioimaan jollekin ranchille.
Ja olen tosissani, tiedän jopa mistä puhun. Olin anorektikko, josta paranin osin terapian, osin isovanhempieni maatilan takia. Siellä kun polle potkaisi prseeseen ja lehmä tökkäsi kylkeen ja kissa katsoi, että mikäs vttu sä luulet olevasi, mä olen kissa, niin sitä putosi vähitellen maan pinnalle siitä 'siis iha hirveest ahistuksesta, ku oon vielä niin läskikin', ja löysi taas huumoria ja itseironiaa elämäänsä, ja toisenlaisia MITTAsuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että levy-yhtiö päätti julkaista tuon musiikkivideon. Ehkä heillä ei ollut tarpeeksi sananvaltaa, tai sitten ajattelivat, että tuon jälkeen Ariana ehkä hakee apua, kun koko maailma huutaa hänen sairauttaan. Mutta eihän tuollainen hyvä roolimalli ole kenellekään, toisaalta hyvä varoittava esimerkki.
Levy-yhtiön edustajat eivät ole niin sokeita ja tyhmiä kuin mitä Ariana toivoisi heidän olevan.
Yhtiö tietää varmasti, että Ariana on päästään vialla. Siis syömishäiriöinen ja päihdeongelmainen (huumeet). Todennäköisesti myös persoonallisuushäiriö.
Levy-yhtiöllä ei ole mitään lakisääteistä velvollisuutta toimia sekopäisen artistin "terapeuttina" tai "henkilökohtaisena avustajana". Yhtiö voi pestä kätensä koko jutusta. Siis lopettaa yhteistyön artistin kanssa jos artisti ei enää ole esiintymiskunnossa (fyysinen kunto, mielenterveys).
Yhtiön kannalta paras ratkaisu on se, että he antavat "ongelma-artistin" tuhota itse itsensä. Jotkut artistit tuhoavat uransa ja häipyvät julkisuudesta. Jotkut artistit tuhoavat koko elämänsä eli kuolevat "dramaattisesti" päihteidenkäyttöön, anoreksiaan tai muuhun ongelmaan jota he eivät halua hoitaa.
Juuri tuo hoitovastaisuus (anorektikko kieltäytyy menemästä ravitsemusterapiaan ja letkuruokintaan) oli se viimeinen niitti, joka tappoi laulaja Karen Carpenterin.
Toivon hänelle terveyttä, niin fyysistä kuin henkistä, koska henkisesti terve ihminen ei käyttäydy noin kuin hän tekee. Silti En pidä hänestä, koska on kyllä tosi törkeästi kohdellut muita naisia alkaessaan tietoisesti suhteeseen varattujen miesten kanssa. Toki miehissä vikaa myös, paljon.
Viimeisimmässä vaimo-parka oli juuri saanut lapsen miehensä kanssa ja muuttanut eri maahan tukeakseen miehen uraa. EI sen paskemmin oikein voi kellekään tehdä.
Sitä ennen sama kuvio on toistunut monesti ennenkin. Ariana alkanut seurustella toisen naisen poikaystävän tai kihlatun kanssa. Yhdessäkin tyttöystävä luki suhteesta vasta lehdestä ja ero oli tapahtunut edellisenä päivänä? Naisparka kärsi painajaisista ja mietti miten kauan se suhde oli jatkunut heidän vielä yhdessä ollessaan. Häntä nöyryytettiin julkisesti, ja Arianan fanit naureskelivat hänelle julmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiön edustajat eivät ole niin sokeita ja tyhmiä kuin mitä Ariana toivoisi heidän olevan.
Yhtiö tietää varmasti, että Ariana on päästään vialla. Siis syömishäiriöinen ja päihdeongelmainen (huumeet). Todennäköisesti myös persoonallisuushäiriö.
Levy-yhtiöllä ei ole mitään lakisääteistä velvollisuutta toimia sekopäisen artistin "terapeuttina" tai "henkilökohtaisena avustajana". Yhtiö voi pestä kätensä koko jutusta. Siis lopettaa yhteistyön artistin kanssa jos artisti ei enää ole esiintymiskunnossa (fyysinen kunto, mielenterveys).
Yhtiön kannalta paras ratkaisu on se, että he antavat "ongelma-artistin" tuhota itse itsensä. Jotkut artistit tuhoavat uransa ja häipyvät julkisuudesta. Jotkut artistit tuhoavat koko elämänsä eli kuolevat "dramaattisesti" päihteidenkäyttöön, anoreksiaan tai muuhun ongelmaan jota he eivät halua hoitaa.
Juuri tuo hoitovastaisuus (anorektikko kieltäytyy menemästä ravitsemusterapiaan ja letkuruokintaan) oli se viimeinen niitti, joka tappoi laulaja Karen Carpenterin.
Karen Carpenter kylläkin suostui apuun lopulta, ja sai hiukan painoakin lisättyä ennen kuolemaansa. Sydän vain oli kärsinyt liikaa ja liian kauan, eikä toipuminen enää onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon hän painaa? Pituutta on 152cm. Luulis että jotain kolmosella alkavaa
Olen suht samanpituinen Arianan kanssa. Joskus 10 vuotta sitten hänen painokseen ilmoitettiin noin 48 kg, ja painoin itse saman verran. Jo silloin en voinut uskoa sitä, koska minä olin sopusuhtainen, ja Ariana selkeästi minua hoikempi. Hän ehkä painaa nyt jotain 30 kg. Minä olen teininä painanut alimmillani 40 kg ja olin hoikka, mutta en missään nimessä niin hoikka kuin Ariana nyt.
Ariana haluaa olla 11v lapsi, tai ainakin sen kokoinen. Kuvaillut itseään lapsen näköiseksi, ja käyttäytyy hyvin lapsellisesti. Mikä ei sinänsä ole outoa, koska anoreksiaan liittyy halua 'nuorentua' ja palata tiettyyn ikään.
Ruman näköinen, kuva kertoo, että pääkoppa ei ole kunnossa. Kuolemaa odotellessa.
Miehillä on sama Peter Pan -ilmiönä. Kaikkein tunnetuin siitä kärsinyt oli Michael Jackson. Sen puheäänikin oli kuin pikkulapsen kuiskinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Granden yliannostukseen menehtynyt poikaystävä ei ollut laiha ollenkaan.
Se anorektinen valokuvaaja oli Lene Marie Fossen. Häntä kehuttiin kovasti mediassa (lehdistö, televisio, internet) ja sitten tulikin ah-niin-dramaattinen uutinen valokuvaajan kuolemasta. Hänet esitettiin huippulahjakkuutena ja kehuttiin siitä, että hän antoi anoreksialle kasvot.
Anorektikon ottamia valokuvia ei saa arvostella, koska se leimataan vihaksi anorektikoita kohtaan. Siis vaikka valokuvien ottajasta ei ole katsojalla mitään ennakkotietoa.