Petolliset 6 official
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu TV-opas
Kommentit (89)
Kun osallistujat julkistettiin, ainoa toiveeni oli ettei Inasta tule petollista. Hän on jotekin persoonana minulle liikaa. Heti kävi niin kuin ajattelin, Ina kuvittelee olevansa johtajapetollinen ja päsmäröi kammiossa. Samoin yrittää esittää niin uskollista, harmi kun Arttu putosi joka tuohon kiinnitti huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kun osallistujat julkistettiin, ainoa toiveeni oli ettei Inasta tule petollista. Hän on jotekin persoonana minulle liikaa. Heti kävi niin kuin ajattelin, Ina kuvittelee olevansa johtajapetollinen ja päsmäröi kammiossa. Samoin yrittää esittää niin uskollista, harmi kun Arttu putosi joka tuohon kiinnitti huomiota.
Joo!
Täällä on enemmän keskustelua
https://www.vauva.fi/keskustelu/6604407/uudet-petolliset-2026
Voisko tässä keskustelussa jutella tv:n tahtiin? Tuossa toisessa kommentoidaan Ruudussa näkyviä jaksoja, ja ei ole kivaa kun tapahtumat spoilaantuu kun itse katson tv:n tahtiin. Kuitenkin haluaisin keskustella sarjasta.
Kyllä nuo osallistujat on hölmöjä. Analysoivat jotain hengitysääniä ja katseita edelleen. Ja se klassikko "kun sä et ole tullut juttelemaan mulle", miksi et ole itse mennyt? Heti kun joku ottaa aktiivisen asenteen ja virittelee keskustelua se äänestetään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tällä kaudella pelaajat pitävät kilvet ym. muut edut omana tietonaan, eivätkä heti ole kertomassa niistä varsinkin sille keneen luottavat 100% 🙈
Minä toivon, että tällä kaudella pelaajat viimein tajuavat olla luottamatta kehenkään 100%. Jos on yhtään edellisiä kausia katsonut, niin on varmaan nähnyt miten moni uskollinen on tehnyt itsestään hyvän apulaisen ja pelinappulan jollekin petolliselle, kun on saanut päähänsä luottaa tähän 100%. Se pitäisi muutenkin ymmärtää, jos pelistä tajuaa yhtään mitään, että kuka tahansa voi petollinen olla, kun rooleja ei valita itse, eivätkä ne perustu mihinkään luonteenpiirteisiin tai siihen, miten kemiat kolahtaa yksiin.
Johan tuolla nähtiin kun Aleksi(?) jo valitsi itselleen pari luottohenkilöä jotka ovat hänen mielestään uskollisia...
Vierailija kirjoitti:
Johan tuolla nähtiin kun Aleksi(?) jo valitsi itselleen pari luottohenkilöä jotka ovat hänen mielestään uskollisia...
Hän ei sentään tainnut sanoa, että luotan 100%, mutta luottohenkilökseen mainitsi Joalinin ainakin. Eikös hän kuitenkin siihen perään sanonut tietävänsä, ettei kehenkään voi täysin luottaa, mutta joku täällä on pakko ottaa luottohenkilöksi..
Joalin alkaa heti suunnitella toisen petollisen ilmiantamista. Ei mitään tajua oikeasta taktiikasta.