Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset 6 official

Vierailija
03.08.2026 |

Mitä mieltä kilpailijoista?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan blaah ekan jakson perusteella.

Vierailija
42/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan blaah ekan jakson perusteella.

Ei ole ollenkaan blaah, kaksi jaksoa katsottu ja musta vaikuttaa oikein lupaavalta. Nyt siellä on tyyppejä, jotka osaa ja haluaa pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anskua kunnolla bebaan, määkisi kuin lammas. 

Vain h omomiehet tuollaisesta pebahommista haaveilee 🤗

Vierailija
44/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei toivottavasti ei Packalen tuu, sitten mä en voi katsoa enää voihan … kele 😭

Vierailija
45/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhia julkkiksia siellä, pska kausi.

Vierailija
46/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina ei edes huomannut että Pirita jätettiin kokonaan huomioimatta ekassa harkkojen keruussa 😠

Vierailija
47/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös petolliset jääneet pohtimaan toisen jakson lopussa että murhataanko Sami vai Kurre? No jos näin on, niin helppo päätellä trailerin perusteella. Vähän liikaa tuntuu nyt tuo traileri paljastavan 🙈 

Vierailija
48/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kaudelta vaikuttaa, kaikki vaikuttavat ymmärtävän peliä 👍🏼

Vierailija
49/60 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jakson perusteella sanoisin että "Piritta, sä et oo antanu mulle niinku yhtään mitään."

Vierailija
50/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhia julkkiksia siellä, pska kausi.

Nyt on kaikki (tai ainakin melkein) sellasia, että vaikuttavat ymmärtävän peliä. Mulle se on pääasia, en niinkään katso tässä "julkkiksia", vaan jännää peliä ja sitä näyttäisi olevan nyt luvassa.

Vierailija
51/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan jakson perusteella sanoisin että "Piritta, sä et oo antanu mulle niinku yhtään mitään."

Podcastissa puhuivat, että Pirita jännitti aluksi älyttömästi ja oli siksi ihan jäätynyt. Jää nähtäväksi vapautuuko siitä vielä, mutta kahdessa ekassa jaksossa on kyllä jäänyt täysin seinäkukkaseksi, joka ei suutaan avaa. 

Vierailija
52/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina vois häipyä samantein

Vierailija
53/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ina vois häipyä samantein

Ei vois, hän on äänekäs ja tilaa vievä persoona, sellaisena tietysti ärsyttäväkin, mutta selvästi erittäin fiksu, hyvä ja kova pelaaja. Sellaisia tässä tarvitaan, niin on kiva seurata.

Vierailija
54/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös petolliset jääneet pohtimaan toisen jakson lopussa että murhataanko Sami vai Kurre? No jos näin on, niin helppo päätellä trailerin perusteella. Vähän liikaa tuntuu nyt tuo traileri paljastavan 🙈 

Pohtivat, mutta emme tainneet nähdä heidän vielä kirjoittavan nimeä lappuun. Voihan olla, että siinä kohtaa tuleekin muuttujia, jos vaikka puuttuva pelaaja marssitetaan siinä kohtaa suoraan murhaajien kammioon.

Vierailija
55/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt yhtä asiaa, onko ihmiset näin tietämättömiä ja ymmärtämättömiä   vai onko tämä käsikirjoitettu ohjelma?

Tuo hymyili aamulla omituisesti, tuo toinen taas ei hymyillyt vaikka yleensä hymyilee, ne ovat molemmat petollisia.

OMG!!

Viime kaudella oli yksi järkevä mies joka sanoi että suurempi todennäköisyyss saada petollinen ulos on randomisti äänestää jotain, ei perustuen typeriin havaintoihin.

Hänet karkotettiin aika nopeasti ja jatekttiin hymyjen etsimistä.

Onko kansa näin typerää?

Vierailija
56/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Podcastissa puhuivat, että Pirita jännitti aluksi älyttömästi ja oli siksi ihan jäätynyt. Jää nähtäväksi vapautuuko siitä vielä, mutta kahdessa ekassa jaksossa on kyllä jäänyt täysin seinäkukkaseksi, joka ei suutaan avaa. 

Sitä vähän mietinkin että jännittikö hän vaan, mutta tuo oli siis viittaus viime kauden toistuvaan (ärsyttävään) lauseeseen "...et oo antanu mulle mitään" :D Toivottavasti hän pian alkaa sanoa ajatuksiaan ääneen kun muuten häntä vastaan käännytään aika nopeasti vain hiljaisuuden vuoksi. Ja ehkä hän ei tykkää puhua muiden päälle ja joku voisi erikseen kysyä "Piritta, mitä mieltä sä oot?" Siinä tilanteessa olisi paras antaa edes jotain mielipiteitä ja fiiliksiä.

Vierailija
57/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähän mietinkin että jännittikö hän vaan, mutta tuo oli siis viittaus viime kauden toistuvaan (ärsyttävään) lauseeseen "...et oo antanu mulle mitään" :D Toivottavasti hän pian alkaa sanoa ajatuksiaan ääneen kun muuten häntä vastaan käännytään aika nopeasti vain hiljaisuuden vuoksi. Ja ehkä hän ei tykkää puhua muiden päälle ja joku voisi erikseen kysyä "Piritta, mitä mieltä sä oot?" Siinä tilanteessa olisi paras antaa edes jotain mielipiteitä ja fiiliksiä.

Tuolla on nyt useampia tosi äänekkäitä ja näkyviä persoonia mukana. Voi hyvin olla, että vähän hiljaisemman sorttinen ei saa ääntään kuulumaan tuossa porukassa.

Vierailija
58/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt yhtä asiaa, onko ihmiset näin tietämättömiä ja ymmärtämättömiä   vai onko tämä käsikirjoitettu ohjelma?

Tuo hymyili aamulla omituisesti, tuo toinen taas ei hymyillyt vaikka yleensä hymyilee, ne ovat molemmat petollisia.

OMG!!

Viime kaudella oli yksi järkevä mies joka sanoi että suurempi todennäköisyyss saada petollinen ulos on randomisti äänestää jotain, ei perustuen typeriin havaintoihin.

Hänet karkotettiin aika nopeasti ja jatekttiin hymyjen etsimistä.

Onko kansa näin typerää?

Se on tietenkin kotihelsohvalta helppo arvostella, mutta veikkaanpa, kun siellä on pelaajana paikanpäällä, eikä varsinkaan alussa ole tietoa mistään ja kenestäkään, niin sitä tietoa yrittää etsiä ihan väkisin - vaikka sitten jostain muka muuttuneesta kaavojen ilmeestä.

Vierailija
59/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti lupaavalta porukalta. Ja Joalin oli selviytyjissä kyllä hyvä pelaaja, luulen että pääsee tässäkin loppuun asti...

Vierailija
60/60 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka/ketkä sai lähtöpassit jaksossa 2?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän