Veronpalautukset eivät vielä tulleet tilille. Missähän vika?
Tietääkö joku, tuleeko ne heti aamulla vai miten? Koko viime viikko on ollut ihan hirveä ja nyt vielä tämäkin...
Kommentit (154)
Valtion ei tarvi maksaa tikitilleen kansalaisille heille kuuluvia rahoja, mutta päinvastoin tarvii?
Op ja just tuli palautukset tilille.
Vierailija kirjoitti:
Valtion ei tarvi maksaa tikitilleen kansalaisille heille kuuluvia rahoja, mutta päinvastoin tarvii?
Näin se vitsi on aina ollutkin. Arvostus toimii vain toiseen suuntaan.
Oletteko te kaikki jotain persaukisia?
Kyllähän ne aina ennen ovat olleet jo varhain aamulla käytettävissä ne palautusrahat. Todella outoa kämmäilyä valtion puolella. Mahdollisesti pankkienkin.
Vierailija kirjoitti:
En jatkossa kyllä laske tämän päivän varaan sitten enää mitään. Ennen tullut aamusta.
Älä muuta sano. Itsekin olen uskaltanut ostaa, koska tiesin, että veronpalautuspäivä on tänään. Ja sitten ei näy euron euroa missään.
OP:n tili täälläkin eikä palautuksia näy, omaverossa kaikki kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja korko alkaa heti juosta, jos ei maksa valtion suuntaan.
Onko vika vain op:ssa? Mulle tuli S-pankkiin yhdentoista aikaan. Outoa, jos ei vieläkään näy joillekin, 16.30 on yleensä se raja, mihin mennessä tilisiirrot siirtyvät saman pvän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Onko vika vain op:ssa? Mulle tuli S-pankkiin yhdentoista aikaan. Outoa, jos ei vieläkään näy joillekin, 16.30 on yleensä se raja, mihin mennessä tilisiirrot siirtyvät saman pvän aikana.
Palautukset ei noudata tavanomaisia pankkiajoaikatauluja.
Ei näy vielä. Voikohan mennä huomiseen?
Kuinka monessa ketjussa tätä samaa asiaa pitää jankuttaa? Kyllä ne tulee, uskokaa jo, niitä maksetaan erissä ihan iltaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy vielä. Voikohan mennä huomiseen?
Ei voi.
Taitaa tulla tyyliin 23:55 :D Joten taidan itse katsella vasta huomenna
Minä oon vihainen, itkuinen, tuskainen, vittuuntunut... Koko iltapäivä ja ilta ja yökin varmaan saatana pilalla.
Kello yli 6 ja ei näy rahoja. Mihinkäs asti niitä muka maksetaan?