Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisko kenelläkään vinkkejä miten oppisin elämään tätä hetkeä ?

Vierailija
23.05.2007 |

murehdin jatkuvasti asioita tulevaisuuksien päähän . . . on todella raskasta henkisesti kun huolehdit ja murehdit kaikesta etukäteen . tuntuu etten kohta jaksa enää tätä murehtimista . . .miten oppisin nauttiman tästä mitä elämä on nyt ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo, ettet luota pärjääväsi tilanteissa, ettet luota asioiden järjestymiseen.

Se on siis ennenkaikkea itsetuntoon ja -varmuuteen liittyvä asia. Miten voisit kehittyä niissä?

Vierailija
2/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanlainen kuin sinä, mutta yritän muistaa tuon kohdan vuorisaarnasta, niin vähän helpottaa. Yritän myös nauttia ihan arjen pienistä asioista, kuten lasten oivalluksista, leikeistä ja riemunkiljahduksista, luonnon kauneudesta ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheiseni joka sairastaa parantumatonta sairautta . murehdin jo nyt että jos ja kun hän joutuu sairaalaan , miten kestän ne käynti kerrat siellä . mietin todelakin tuollaisia asioita jo nyt , hautajaisia . . . olen todella huono näyttämään tunteeni läheisilleni , juuri eilen lapsuusystäväni sanoi ettei ole nähnyt minun koskaan itkevän , kun taas kaksi työkaveriani sanovat että olen äärettömän herkkä , itken todella helposti heidän seurassaan . muutoin olen kova puhumaan ja aina keskipisteenä , mutta sitten minusta löytyy tämä piirre joka on ihan " syvältä" eli itken ja murehdin KAIKKEA etukäteen . haluaisin itsestäni , voisiko sanoa kärjistetysti , että haluaisin olla " tunteeton paska " joka osaisi hallita ja hillitä tunteensa . . . harva ihminen tietää tämän tulevaisuudessa elämis luonteeni . tuntuu että puolet elämästäni menee pika vauhtia ohi tällä menolla .

Vierailija
4/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpotti ihan valtavasti kun sain tänne kirjoitettua . t : ap

Vierailija
5/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha murehtia huomista tai tulevia asioita. Kannattaa lopettaa suurten odotusten ja haaveiden puoliväkinäinen harrastaminen, koska useinkaan ei käy niin, kuin luulee tai toivoo.

Vaikka huomenna ei välttämättä enää aamulla herää, niin ei kannata silti elää edesvastuuttomasti, ts. säästäminen ja järkevä rahankäyttö kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi