Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette silitä lastenne vaatteita! Mitä järkeä ostaa uusia ja kivoja vaatteita, kun ne on

Vierailija
29.06.2007 |

ryppyisenä päällä? T-paidat yms on paljon paremman näköisiä kun on silitetty. Ihmetyttää vaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atoopikko kutiaa vähemmän, kun on kuidut litistetty. Tällaisen opin olen saanut ja silittäminen on minusta rentouttavaa.

-3 lapsen äiti-

Vierailija
2/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että miksi vaivalla ensin valita vaatteita, jos niitä ei viitsi silittää. Kyllä silitetty vaate on ihan eri näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi silitää sileitä vaatteita? Maalaisjärkeä.

Vierailija
4/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitykseen kuluu hitosti aikaa ja kun on halua tehdä muutakin kuin vaatehuoltoon liittyviä toimia niin ratkaisu on ollut varsin helppo.

Esikoisen vauva-aikana kyllä silitin vauvan vaatteet, kakkosen vauva-aikana en enää jaksanut ja kolmannen vauva-aikana siirryin silittämään vain lakanat ja tietysti kauluspaidat. yms. juhlavaatteet.

Näin on ihan hyvä! Meidän lapset on ihan siistejä ja muutenkin mukavia vaikka paidassa ryppyjä olisikin :-)

Vierailija
5/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita trikoovaatteita rumpuun, paisti yöpuvut ja valmiiksi vanuuntuneet kotiasut yms.

Mielestäni trikoo, ei aikuisten- eikä lastenvaatteissa kestä hyvänä kuivaria.

Mutta myönnetään, haluan vaatteen pysyvän mahdollisimman pitkään juuri ostetun näköisenä. Inhoan kulahtaneita ja kutistuneita t-paitoja.

Laitatko omatkin puserosi kuivariin?

Vierailija
6/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en silitä niitä, mutta kyllä ne vaatteet, joissa liikutaan ihmisten ilmoilla.

Vierailija
7/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä vaihtaisin aina silitetyn tilalle? Enhän mää muuta ehtisikään kun peseen ja silittään. Hullun hommaa.

Vierailija
8/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
9/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei huvita

- Mulla on parempaakin tekemistä, ja paljon! Ja se parempi tekeminen ei tarkoita rätin kanssa ympäri kämppää rymyämistä

- Mitä se ketään kiinnostaa onko lapseni t-paidassa ryppy vai ei, kannattais varmaan itselle hankkia parempaa tekemistä

Vierailija
10/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina vain vaatteita jotka ei kaipaa silittämistä.

Vierailija
11/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kamalan ryppyisiä vaatteista ei tule, jos ne muistaa ottaa kuivausrummusta pois ajoissa.

Vierailija
12/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jaksa silittää, kun ne rypistyvät lapsen leikkiessä kuitenkin heti.

Vierailija
13/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi kun ei ole niin väliä miltä ne vaatteet päällä näyttävät.

Vierailija
14/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä, kun ei se vaate pysy lapsen päällä siistinä kuin hetken.

Vierailija
15/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkinarulle riippumaan, enkä todellakaan tuhlaa aikaa silittämiseen! Taaperoikäisen päällä se vaate kun on korkeintaa 5 min sileä...

Vierailija
16/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siliää ne päälläkin, ja mitä järkeä silittää kamalalla vaivalla,kun se pahimmillaan on päällä pari minuuttia ja taas pyykkiin.

Vierailija
17/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei välttämättä ole samalla tavalla luppoaikaa kuin sulla. Itse hoidan ns. pakolliset askareet, kuten pyykin pesun, imuroinnin, lasten hoidon, ruoan laiton, pullojen pesemiset, lasten kylvetykset.

Ylimääräinen aika jos sitä jää kuluu itsensä hoitamiseen, eli syön ja lepään. Ei tulisi mieleen alkaa siinä vaiheessa silittelemään vaatteita.

En usko että lapseni saavat pysyviä henkisiä traumoja siitä, etteivät arkivaatteet ole silitettyjä!

Vierailija
18/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v pojan päällä paita on sileä ja puhdas n.30min jos hyvin käy

Vierailija
19/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän vain juhlavaatteet.

Vierailija
20/27 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan silittämistä ja joskus silitän ihan vaan silittämisen ilosta, mutta kun eroa ei näe niin en pidä sitä välttämättömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi