Äitini luuli että voi isotella. Kävi luonani raivomassa keväällä ja sanoi että emme ole tekemisissä. Nyt hän ei sitten tiedä lapsenlapsestaa
Kannattaa teidänkin miettiä että raivoaako jollekin hetken huumassa. Nyt hän ei sitten tiedä lapsenlapsestaan. Jos luulee että käyttäytymällä kuin mitään ei tapahtunutkaan kaikki olisi OK, niin hän on väärässä.
Mietin vain reaktiotaan kun hänelle jossain vaiheessa selviää että minulla on vauva. Hahhah, siinäpäs kärvistelee sitten
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jo keväällä huomannut pömpöttävää vatsaa tai muita raskaana olevien naisten maneereita, esim. vatsan silitystä?
Olen ollut kaksi kertaa raskaana, enkä ole vastaani silitellyt kummallakaan kerralla. Miksi joku niin tekisi?
vatsaani*
Vierailija kirjoitti:
Kasva pentu jo aikuiseksi. Vanhemmat ei ole vain sinua varten. Tunnen monia äitejä joiden olisi aika raivota pennuille. Pilalle lellityt narsistit ojennukseen.
Näin on. Näitä kaiken kestäviä äitejä, joilla täysikäisiä mutta kakaratasolle jääneitä lapsia on paljon.
Kuppi nurin vois mennä useammallakin!
Vierailija kirjoitti:
Kasva pentu jo aikuiseksi. Vanhemmat ei ole vain sinua varten. Tunnen monia äitejä joiden olisi aika raivota pennuille. Pilalle lellityt narsistit ojennukseen.
Monien lasten olisi syytä raivota vanhemmilleen. Aikuisiällä viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä!
Mikä sun ongelma on kun joka ketjussa käyt vikisemässä samaa? Etsit huomiota koko ajan mutta et uskalla sanoa mitään muuta.
Minkä ikäisiä olette?