Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisko ton miehen vaihtaa?

Vierailija
23.05.2007 |

Taas oli unohtanut ladata videokameran akun, ja niin jäi kevätjuhlasta puolet kuvaamatta. Aina sama homma. Itte pitäis kaikki tehdä.

Aina jotain mokaa. Oisko kellään vaihtaria?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes miestä syyttää...

Vierailija
2/3 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ehkä kuuakuden, vähän yli, sanonut miehelle että tuo autosta tullessaan lapsen turvaistuimen (pitää säätää vöitä isompaan kokoon, helpompi tehdä kotosalla kun siinä autossa yrittää säätää). ei vaan tuo. oon kysynyt että pitäiskö sen ottaa joku muistilappu että muistaa, ei kuulemma pidä. oon laittanut tekstiviestiä sellaiseen aikaan kun tiedän miehen jo lähteneen töistä, että periaatteessa istuinasian ei tarvisi pysyä siellä muistissa kuin ehkä 20 min, mutta eipä pysy.

kai mä voin itse hakea sen istuimen, mutta kun ei huvittaisi rv39 raskausmahan kanssa könyillä penkin alla irrottamassa niitä vöitä. eikä mulla oo muuten asiaa sinne autolle (ei oo ajokorttia), kun mies tosiaan päivittäin kulkee sillä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa: Unohtelee joka ikinen päivä asioita, ihan naama peruslukemilla lupaa viedä roskat, kylvettää lapset ja muita arkisia asioita mutta illalla kysyy ihmeissään että pitikö hänen..?

Vaihtaa puhtaat kalsarit joka päivä, juo lähes joka päivä kaljan muttei koskaan känniin asti, hoitaa lapsia hyvässä lykyssä kerran vuodessa ja tulee toimeen appivanhempen kanssa.