Iso riita seksistä. Mies uhkaa nyt mennä vieraisiin
Minulla alkaa olla perimenopaussi ja s*ksi ei oikein enää niin sytytä. Miehen mieliksi kuitenkin koitan kerran tai kaksi kuussa suostua siihen ja mies saa ensin hieroa minua sitten viedä sen loppuun kun makaan mahallani. No viimeksi mies lopetti kesken ja sanoi, että minun pitäisi kääntyä ympäri. Sanoin, että en todellakaan, tee loppuun asti. No hän siinä koitti, mutta lopulta sanoi, että ole järkeä jatkaa. En ollut kostunut kyllä yhtään enkä enää kostukaan oikein ollenkaan. Ihmettelin, että miksi mies noin lopetti ja sanoin sitten ehkä vähän ajattelemattomasti, että en tarvitse enää mitään seksiä, ei ole kiinnostanut vähään aikaan. Mies sanoi vain jaa ja alkoi nukkua. Nyt sitten mies avautui, että jos en kerran enää halua niin hän ei kuitenkaan aio lopettaa ja seksiä saa kuulemma myös muualta. Aikoo siis pettää? Miten tästä nyt eteenpäin?
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvittiin tätä yksityiskohtaista kuvausta seksiaktistanne?
Tämä oli jonkun pettämään haluavan, naisvihamielisen miehen trollaus. Tai sitten vain trollaus. Muistakaa, että elämme Euroopassa sota-aikoja, ja joidenkin tahojen etu on saada lietsottua vastakkainasettelua, epäluottamusta ja vihaa erilaisten ihmisryhmien kutn naisten ja miesten välille.
Kuulin muuten hyvän jutun, että Espanjassa naiset ovat kuulemma käyttäneet kylmäpuristettua Oliiviöljyä liukas….. voisiko olla totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musliminaiset on ympärileikattu eivätkä he edes voi saada orgasmia ja yhdyntäkin saattaa aiheuttaa kipua. Silti minun on hyvin vaikea kuvitella musliminaisen kieltäytyvän seksistä miehensä kanssa.
No harvoin koko klitoris on poistettu, se ei ole vain se huippu, joka näkee . Se on y.n muotoinen, Y alaspäin
Ympärileikkaus varmistaa ettei naisesta tule sylistä syliin hyppääjä. Leikkaamaton nainen ei saa hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin muuten hyvän jutun, että Espanjassa naiset ovat kuulemma käyttäneet kylmäpuristettua Oliiviöljyä liukas….. voisiko olla totta?
Meillä oli jätkäporukalla mökki vuokrattuna Levillä. Aamupalalla ihmeteltiin kun margariinissa oli selvät sormenjäljet, yks kaveri sitten tunnusti, että oli yöllä vähän kuivakka nainen. Auttaakohan nuo omegat kolestroliin alakautta otettuna?
Vierailija kirjoitti:
Seksin lopettajat: mitä muita asioita päätätte yksin toisenkin puolesta? Asuinpaikan? Yhteiset velat? Lapsien määrän? Entä millä muilla tavoin pidätte puolisonne hyvinvoinnista huolta ja osoitatte rakkautta? Yritän ymmärtää, mikä se logiikka on, jolla joku ajattelisi suhteen voivan pysyä hyvänä noin, näinkö voi hyvä suhde ollakaan vaan enemmän rahojen tms vuoksi yhdessä olemista ..
Seksin loppuminen avioliitossa on harvoin päätös. En ole ikinä kuullut yhdestäkään naisesta, joka olisi päättänyt lopettaa seksin, naps.
Tässäkin esimerkissä nainen on kuiva. Silti "antaa" miehelle seksiä, vaikka ei selvästikään hyvältä tunnu.
Mikä on se logiikka, että suhde olisi yhtä kuin seksi (tai rahat)? En ole koskaan ymmärtänyt noin pinnallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma suunnitelmasi? Lopettaa kahden ihmisen seksielämä kun itseä ei enää huvita?
116 tyyppiä yläpeukuttaa raiskaamisen puolesta. Arvaan: miehiä, joille naisen suostumuksen ja nautinnon puute ja kipu on ihan ok. Kantiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin lopettajat: mitä muita asioita päätätte yksin toisenkin puolesta? Asuinpaikan? Yhteiset velat? Lapsien määrän? Entä millä muilla tavoin pidätte puolisonne hyvinvoinnista huolta ja osoitatte rakkautta? Yritän ymmärtää, mikä se logiikka on, jolla joku ajattelisi suhteen voivan pysyä hyvänä noin, näinkö voi hyvä suhde ollakaan vaan enemmän rahojen tms vuoksi yhdessä olemista ..
Seksin loppuminen avioliitossa on harvoin päätös. En ole ikinä kuullut yhdestäkään naisesta, joka olisi päättänyt lopettaa seksin, naps.
Tässäkin esimerkissä nainen on kuiva. Silti "antaa" miehelle seksiä, vaikka ei selvästikään hyvältä tunnu.
Mikä on se logiikka, että suhde olisi yhtä kuin seksi (tai rahat)? En ole koskaan ymmärtänyt noin pinnallisia ihmisiä.
Muehistä yli puolet on tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei lopu jos nainen tulee aidosti nähdyksi ja kuulluksi. Jos mies on tottunut saamaan pillua vaik ei laittais tikkua ristiin naisen hyvinvoinnin eteen, on ollut vaan taakkana (ruoka, pyykit, kotityöt, laskut 50/50 + kaikki lapsiin liittyvä jne), niin on jopa hyvin luonnotonta jos nainen edelleen haluaisi jatkaa lisääntymistoimintoja.
Biologiaan usein vedotaan miehen kohdalla. Keski-iän seksielämä onkin miehelle hyvä feedback siitä miten on hoitanut hommansa perheessä edellisten vuosikymmenien aikana.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
No puhumalla tuo asia pitää hoitaa joka tapauksessa ja yhdessä. Vaikea juttu mutta teidän se on hoidettava. Mikä ratkaisu sitten onkaan.
Normaalille miehelle seksuaalisuus on osa jokapäiväistä elämää, näin se vaan menee, jos terveenä pysyy. Itse olen 35v mies ja heräsin juuri tänäänkin siihen kun koko yön oli jäätävä seisokki niin että herätessä pisteli oikein ympäri kroppaa kun panettaa niin maksitäböllä. Yleensä edellisen päivän voimatreeni saa tän aikaan että on jotenkin testot tapissa aamulla, mutta tää on ihan normaalia.
Siis ihan oikeasti ainakin näin tän ikäisenä (ja hyväkuntoisena, jos se on oleellista) on kyllä ainakin 24/7/365 seksi mielessä.
Mun mies on hyväkuntoinen urheileva 71-vuotias ja aamuisin panettaa häntä vieläkin. Seksiä on joka toinen tai kolmas päivä edelleen. Mulla on hormonikorvaushoito, joten muakin panettaa, mutta ei ihan niin usein. Olen saman ikäinen mieheni kanssa. Olemme terveitä eikä ole ylipainoa, olisikohan sillä mekitystä seksihaluihinkin? Ainakin toinen näyttää hyvältä ja häntä on mukava hyväillä.
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä kirjoitus on totta, niin ymmärrän kyllä miestäsi hyvin. Jos tuo kuvaus teidän seksistä, on aidosti tuollaista, niin älyttömän loukkaavaa se on sun miehelle myös. Parisuhteessa haluton on velvoitettu hakemaan siihen apu, eri asia on se, jos se haluttomuus johtuu huonosta parisuhteesta, mutta silloin täytyy erota. Ja olen nainen, jos se jäi epäselväksi.
Miksi pitää erota? Eikö silloin olisi velvollisuus molemmilla yrittää parantaa sitä parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli jätkäporukalla mökki vuokrattuna Levillä. Aamupalalla ihmeteltiin kun margariinissa oli selvät sormenjäljet, yks kaveri sitten tunnusti, että oli yöllä vähän kuivakka nainen. Auttaakohan nuo omegat kolestroliin alakautta otettuna?
Jättäkää ne ruokatarpeet sinne jääkaappiin. Ei se pillu mikään kompostori ole.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pakkomielle seksin saamiseen on maailman ahdistavinta. Nimenomaan saamiseen. Aina pitää saada. Mutta kun pajatsosta ei voi ottaa ulos enemmän kuin sinne on laitettu.
Juuri näin. Itsekkäällä miehellä on haluton vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muehistä yli puolet on tolloja.
Ja kaikki naiset eivät osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma suunnitelmasi? Lopettaa kahden ihmisen seksielämä kun itseä ei enää huvita?
116 tyyppiä yläpeukuttaa raiskaamisen puolesta. Arvaan: miehiä, joille naisen suostumuksen ja nautinnon puute ja kipu on ihan ok. Kantiksia.
Ei kukaan raiskaaminen ole kannustanut, vaan keskusteluun ja ratkaisujen etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pakkomielle seksin saamiseen on maailman ahdistavinta. Nimenomaan saamiseen. Aina pitää saada. Mutta kun pajatsosta ei voi ottaa ulos enemmän kuin sinne on laitettu.
Juuri näin. Itsekkäällä miehellä on haluton vaimo.
Itsekkääällä vaimolla on halukas pettävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap on teksti on miehen kirjoittama, typerä provo ja naisvihamielinen.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Ai pitääkö pakottaa seksiin jos toinen ei halua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No puhumalla tuo asia pitää hoitaa joka tapauksessa ja yhdessä. Vaikea juttu mutta teidän se on hoidettava. Mikä ratkaisu sitten onkaan.
Normaalille miehelle seksuaalisuus on osa jokapäiväistä elämää, näin se vaan menee, jos terveenä pysyy. Itse olen 35v mies ja heräsin juuri tänäänkin siihen kun koko yön oli jäätävä seisokki niin että herätessä pisteli oikein ympäri kroppaa kun panettaa niin maksitäböllä. Yleensä edellisen päivän voimatreeni saa tän aikaan että on jotenkin testot tapissa aamulla, mutta tää on ihan normaalia.
Siis ihan oikeasti ainakin näin tän ikäisenä (ja hyväkuntoisena, jos se on oleellista) on kyllä ainakin 24/7/365 seksi mielessä.
Mun mies on hyväkuntoinen urheileva 71-vuotias ja aamuisin panettaa häntä vieläkin. Seksiä on joka toinen tai kolmas päivä edelleen. Mulla on hormonikorvaushoito, joten muakin panettaa, mutta ei ihan niin usein. Olen saman ikäinen mieheni kanssa. Olemme terveitä eikä ole ylipainoa, olisikohan sillä mekitystä seksihaluihinkin? Ainakin toinen näyttää hyvältä ja häntä on mukava hyväillä.
Mitkään hormonilisät eivät vaikuta mitenkään naisen muutosvuosien aiheuttamaan libidon nollautumiseen.
Erotkaa tai sitten annat miehen hakea seksiä muualta. Eihän se sinulta ole pois, jos sinua ei kiinnosta paneskella.
Eri, mutta etkö tajua, että naista sattuu kuivien limakalvojen takia, mutta on niitä muitakin keinoja ’ilman aviorikosta’ touhuta ihan nätisti! Se aviorikos kyllä sattuu vielä enemmän, siksi vaimo heti ekaksi naispuoliselle gynelle juttelemaan!