Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso riita seksistä. Mies uhkaa nyt mennä vieraisiin

Vierailija
02.08.2026 |

Minulla alkaa olla perimenopaussi ja s*ksi ei oikein enää niin sytytä. Miehen mieliksi kuitenkin koitan kerran tai kaksi kuussa suostua siihen ja mies saa ensin hieroa minua sitten viedä sen loppuun kun makaan mahallani. No viimeksi mies lopetti kesken ja sanoi, että minun pitäisi kääntyä ympäri. Sanoin, että en todellakaan, tee loppuun asti. No hän siinä koitti, mutta lopulta sanoi, että ole järkeä jatkaa. En ollut kostunut kyllä yhtään enkä enää kostukaan oikein ollenkaan. Ihmettelin, että miksi mies noin lopetti ja sanoin sitten ehkä vähän ajattelemattomasti, että en tarvitse enää mitään seksiä, ei ole kiinnostanut vähään aikaan. Mies sanoi vain jaa ja alkoi nukkua. Nyt sitten mies avautui, että jos en kerran enää halua niin hän ei kuitenkaan aio lopettaa ja seksiä saa kuulemma myös muualta. Aikoo siis pettää? Miten tästä nyt eteenpäin?

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulle ikävää olla hinkattavana kuivana ja takuulla epämiellyttävää. Seksi muuttuu yhä inhottavammaksi asiaksi sinulle.

On sinulta väärin antautua vaan passiivisesti jyystettäväksi ja olla viestimättä inhottavuudesta ja toiveistasi selkeästi alusta asti. Sitten keräät kaunaa ja vihaa sisääsi jyystö jyystöltä, vaikka olet itse antautunut käytettäväksi.

Miehet ovat oikeasti vähän yksioikoisia. Niille pitää sanoa suoraan, mistä kenkä puristaa, ja reilusti eikä niin että ensin haudotaan kaunaa vuosikaudet. Miehesi sentään ymmärsi että tämä ei nyt oo ok, kun ei halunnut viedä loppuun. Mutta miksi ihmeessä jätät omasta hyvinvoinnistasi huolehtimisen täysin miehen vastuulle?! Jos hän ei ole ajatustenlukija ja erityisen empaattinen / herkkävaistoinen, hän väkisinkin epäonnistuu, ja tulee satuttaneeksi sinua. Sitten voitkin heittäytyä marttyyriksi asiassa, ja se on tosi epäreilua miestäsi kohtaan.

Voi kun ihmiset  osaisivat puhua seksistä ja omista toiveista suoraan ja reilusti, mutta eihän se helppoa ole.

Vierailija
102/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole pettämisestä kyse, kun tiedät että mies ahkee seksin muualta kun sinä jätät oman osasi hoitamatta. Hyvä näin, sitä korjaat mitä olet kylvänyt.

Se on ero. Sitten mies voi uittaa munaa muissa naisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa lauantaina saunan jälkeen peiton alla ilman valoja ja joka kerta samalla tavalla. Ei ihmekään, että miestä tympeää.

Vierailija
104/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kamoon tyypit, kamoon!

Jotain (toivottavasti) hyödyllistä pohdintaa AP:lle:

+ Okei, teillä on nyt suhteessa iso konflikti käsillä. Istukaa ja puhukaa se läpi. Jos menee vaikeaksi, opetelkaa paremmat kommunikaatiotaidot tai hankkikaa ammattilaisen apua. Konflikti on ratkaistavissa, mutta jos sitä ei ratkaista hyvin on olemassa riski että suhde päättyy.
+ Hakeudu lääkäriin, hanki paikallinen hormonikorvausvalmiste, Vagifem tai vastaava, auttaa jossain määrin  kuiviin limakalvoihin. Systeeminen hormonikorvaushoito voi auttaa yleisesti vointiin myös.
+ Liukuvoide on hyvä ajatus.

Jotain "kotitehtäviä", oppimateriaalia parisuhdenvaikeuksien ratkomiseen:

Kommunikaatiotaidoista:

Vierailija
105/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa lauantaina saunan jälkeen peiton alla ilman valoja ja joka kerta samalla tavalla. Ei ihmekään, että miestä tympeää.

Kyllä naista tympeää varmasti vielä enemmän, mies sentään laukeaa aina, mutta saako nainen samoin ? EI SAA 

Vierailija
106/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oma suunnitelmasi? Lopettaa kahden ihmisen seksielämä kun itseä ei enää huvita?

Niin no ei kiikkustuolissa vanhana enää sen kautta eletä. Kyllä se parisuhde lähtee muista asioista.

Joo, mutta ennen niitä kiikkutuoli aikoja on monellekkin seksi aika tärkeä osa parisuhdetta, vaikka ei pääasiana ehkä olisikaan.

Pakkoko se on tehdä niin, että toiseen sattuu??

Missähän nyt puhuttiin sattumisesta? 

Kuiviltaan vedeltiin. Ei voi olla mukavaa.

Ap ei osaa itse hommata liukkaria ja/tai paikallisestrogeenia?

Samassa iässä, kropasta huomaa, seksiä on silti runsaasti ja molemmat näkee vaivaa sen eteen, kuten muutenkin toisen eteen elämässä ylipäätään. Minä hoidan kehoani niin, että on parhaat mahdollisuudet, mies kyselee mistä pidän, on varovainen ja jos sanon että tänään ei taida onnistua niin on vaan että ok, katsotaanko vaikka leffaa. 

Tämä. Minä laitan myös säännöllisesti maitohappobakteeri tuubin yöksi. On tietysti ap:n asia jos ei kiinnosta seksi ollenkaan, niin kannattaa sopia molemmille sopiva ratkaisu. Mihinkään ei tarvitse suostua vastentahtoisesti. 

Vierailija
107/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naista tympeää varmasti vielä enemmän, mies sentään laukeaa aina, mutta saako nainen samoin ? EI SAA 

Miksi ei saisi? Vai onko miehellä minuutin muna?

Vierailija
108/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olisin jo lähtenyt

Vierailija
109/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toisinpäin. Miehellä on lääkitys joka estää välillä laukeamisen, mutta hän pitää aina huolen minun nautinnostani. 

Vierailija
110/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos toista ei koko homma edes kiinnosta niin mitäs sitten.

Vierailija
111/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse saadakaan. Naisen nautinto on nähdä miehensä nautinto kun tekee jotain pyyteettä hänen hyväkseen. Ap toiminta on puhdasta henkistä väkivaltaa.

Vierailija
112/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musliminaiset on ympärileikattu eivätkä he edes voi saada orgasmia ja yhdyntäkin saattaa aiheuttaa kipua. Silti minun on hyvin vaikea kuvitella musliminaisen kieltäytyvän seksistä miehensä kanssa.

No harvoin koko klitoris on poistettu, se ei ole vain se  huippu, joka näkee . Se on  y.n muotoinen, Y alaspäin

Vierailija
113/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse saadakaan. Naisen nautinto on nähdä miehensä nautinto kun tekee jotain pyyteettä hänen hyväkseen. Ap toiminta on puhdasta henkistä väkivaltaa.

Henkistä ja fyysistä vakivaltaa on jos joutuu toimimaan vain toisen  tahdosta

Vierailija
114/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit samanikäisen miehen. Olisit valinnut itseäsi vanhemman niin halunne olisivat hiipuneet yhtäaikaisesti  Oma vikasi.

Vierailija
115/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi? Vai onko miehellä minuutin muna?

Samanlainen jyystö, samassa asennossa, samaan aikaan  ? Kiitos  mutta riitti !

Vierailija
116/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvittiin tätä yksityiskohtaista kuvausta seksiaktistanne?

Vierailija
117/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suosittelisin paikallista hormonihoitoa kuten Vagifem tai Vagidonna.

Muutoin olen sitä mieltä, että aloittajan parisuhde vetelee kyllä henkiselläkin tasolla viimeisiään. Ei menopaussin kuulu aiheuttaa haluttomuutta terveelle naiselle.

Vierailija
118/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole pettämistä. Mies rakastaa sinua edelleen ja tyydyttää seksuaalisen tarpeen toisen kanssa. Nämä muualta haetut ovat vain pelkkkiä panoaukkoja miehellesi, samalla tavalla kuin tekopimperot.

Ei mun muija leikkaa minun hiuksiakaan. Täytyy käyttää ammattilaisen palveluja kun itse tekemällä ei tulisi niin hyvä.

Vierailija
119/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät ei uhkaile.

Voi kyllä uhkailee. Ja kiukuttelee ja vonkaa.

Ei pettäjät ole mitään timantteja.

Vierailija
120/217 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhumalla tuo asia pitää hoitaa joka tapauksessa ja yhdessä. Vaikea juttu mutta teidän se on hoidettava. Mikä ratkaisu sitten onkaan.

Normaalille miehelle seksuaalisuus on osa jokapäiväistä elämää, näin se vaan menee, jos terveenä pysyy. Itse olen 35v mies ja heräsin juuri tänäänkin siihen kun koko yön oli jäätävä seisokki niin että herätessä pisteli oikein ympäri kroppaa kun panettaa niin maksitäböllä. Yleensä edellisen päivän voimatreeni saa tän aikaan että on jotenkin testot tapissa aamulla, mutta tää on ihan normaalia. 

Siis ihan oikeasti ainakin näin tän ikäisenä (ja hyväkuntoisena, jos se on oleellista) on kyllä ainakin 24/7/365 seksi mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan