Kohta 4v. poikani väitti että minun uusi miesystäväni olisi satuttanut häntä jalkoväliin..
Eli olen huomioinut että kohta 4vuotias poikani pitää usein kiinni haaravälistään. Siis käyttää kättään housujen läpi tossa haarovälissä, sillai ns. puristaa pallejaan/pippeliään! Olen aina kysynyt häneltä että sattuuko sinne tai että onko pissahätä ja sanoo vain aina nolona että ei. No tänään asia alkoi minua häiritsemään ja yritin rauhallisesti kysyä että onko siellä joku pipi tai onko sinne joku sattunut tai pissattaako poikaa kun hän teki niin monta kertaa peräkkäin, poika vastasi vaan koko ajan että ei ole mitään ja ei pissata. No kysyin sitten että onko sinne joku sattunut tai onko joku satuttanut häntä sinne, kunnes poika yht äkkiä sanoi että " Heikki" on satuttanut sinne. Kun kysyin asiaa uudestaan niin kielti taas asian.
Miten asiaan tulisi reagoida ja mistä voisi olla kyse?
Kommentit (23)
Minulla on 3-vuotias tyttö ja on kyllä ihan mahdoton, jos häneltä kysyy jotain tuon tapaista. Keksii vastauksia ja nyökyttää kovasti, että joo, näin kävi. Hänen kanssaan täytyy olla tosi varovainen, ettei johdattele kysymyksissä. Minusta se kuuluu tuohon ikään.
Tuli vain mieleen, että meillä olisi voinut mennä tilanne ihan samalla tavalla, tyttö olisi keksinyt ponnekkaasti jonkun nimen ja nyökytellyt, että joo, se oli Heikki.
Ehkä oma vaistosi kertoo kuinka asia on? Sivullisena on vaikea sanoa mitään kun ei tunne ihmisiä eikä tilannetta kunnolla.
Toivottavasti joku pesee kys. pippelin välillä myös esinahan alta. Varsinkin jos esinahka ulottuu vielä erityisen pitkälle.
ja kysyisin miksi hiplaat pippeliä, ehkä lapsi vastaa jotain. Kysyisin vielä onko joku satuttanut pippeliä.
Kuitenkin ensimmäinen toimenpide heti huomenna on kurkata sinne esinahan alle onko tulehdusta. Pissakoe ei tekisi pahaa niin onhan sekin huoli poissa.
Joidenkin kieroutuneiden ihmisten tavoite on päästä lähelle pieniä lapsia ja ehdottoman varma ei voi olla miesystäväsi vaikuttimista tutustua sinuun.