Nirppanokka naiset valittavat, kun mieheltä puuttuu pari hammasta
Miltä nämä deittinaiset itse näyttävät:
LIkaiset, pitkät paksuuntuneet sormien ja varpaitten kynnet, kantapäät kuivat halkeilevat, karstaiset, hautuneet varpaitten välit. Sotkuinen rehottava RYIJY, hiukset. Likaisen rasvainen tai hiutaleina leijuvan kuiva iho. Vaatteista enkä kengistä nyt sano mitään.
Kommentit (5)
Olet siis nähnyt jokaisen deittinaisen alastomana. Jos naisten hiukset, vaatteet ja kengät ovat olleet sinusta vastenmielisiä, niin miten ihmeessä olet päätynyt tuohon alastomuustilanteeseen?
Multa puuttuu monta hammasta. Olen nainen. Mitä siitä sitten ? Niitä lähtee elämän aikana.
En deittaile ketään, mutta hampaiden puuttuminen tarkoittaa mitä todennäköisimmin sitä, että henkilö ei huolehdi hampaistaan, ja niitä pitää siksi poistaa. Hampaiden puhtaudesta huolehtiminen osoittaa keskimäärin sen, että henkilö ei ole kauhean kyvykäs arvioimaan syy-seuraussuhteita. En minä ainakaan haluaisi parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa. Lisäksi siinä toki olisi se, että hänen henkensä todennäköisesti haisisi, ja liekö sitten olisi kykenevä huolehtimaan hygieniastaan muutenkaan.
Jep