Haluaisin perustaa puolueen joka aidosti ajattelisi Suomen parasta
Siihen vain liittyy eräs ongelma; vasemmisto ja oikeisto änkyrät. Molemmissa on toki omat hyvät puolensa, mutta myös niitä huonojakin. Haluaisin molemmista ne hyvät puolet, mutta sitten tulee paskaa molemmin puolin, kun vasemmistolaisten mielestä olen vaarallista äärioikeistoa ja oikeistolaisten mielestä vaarallista äärivasemmistoa... Juu ei oo helppoo tavallisen ihmisen elämä poliitikkojen sekoiluiden vuoksi
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Keskusta on molemmat parhaat mutta ketään ei kiinnosta järkevät puolueet.
Keskustalla kääntyy takki aina tilanteen mukaan, ei luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks SDP ole hyvä keskitie?
Ei, sdp:n johdolla edellinen hallitus nimenomaan tuhosi Suomea.
Eikä pelkästään rahallisesti, se kaamea muu tuho mitä tekivät lisäksi oli ällöttävää ja karmeeta katseltavaa.
Suomen suurin ongelma on talouskasvun puute. Kaksi vuosikymmentä on kulunut ilman kasvua eikä Suomella ole varaa ylläpitää maailman suurinta julkisektoria. Miten ajattelit korjata asian?
Senkus perustat. Mä tykkään, että PS on aika hyvä. Olen enimmäkseen samaa mieltä niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset. Kaikki arvot ja tavoitteet kohdillaan.
Saisivat työmarkkinakysymyksissä olla enemmän vasemmalla, ettei kaikkia töitä annettaisi mm afrikkalaisille, sitten puolue olisi täydellinen.
Vasemmisto on tuhonnut suomalaisten työpaikat ja antaneet ne kehitysmaalaisille.
Ok, minkä työpaikan olet menettänyt kouluttamattomalle kielitaidottomalle ulkomaalaiselle? Miksi seikkailet tuolla tasolla, jos olet syntynyt täällä ja sinulla on ollut mahdollisuus kouluttautua?
Erikoista kuvitella että jokainen Suomessa syntynyt voisi kouluttautua "parempiin" ammatteihin. Isolla osalla ei riitä kapasiteetti vaan joutuvat tyytymään siihen työhön minkä kouluttamaton pystyy saamaan. Näihin töihin on nyt palkattu ulkomaalaisia ja suomalainen rukka istuu työttömänä vaikka olisi useita ammatteja hänellekin sopivia.
Mä en päässyt aikoinaan kauppaan töihin vaikka hain ja hain. Kielitaidottomat venäläiset ja virolaiset sen sijaan kyllä pääsivät. Niitä oli meidän lähikaupat pullollaan mutta mulle ei riittänyt työpaikkaa millään.
Taidat olla aika nuori tietämätön kun noin lapsellista juttua kirjoitat. No, jos se ikä toisi sitten sitä viisauttakin ajatuksiin jossain vaiheessa.