Miksi persulla on keskimäärin niin huono yleissivistys?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa muita miehiä, kuin persuja? Eiku hetkinen, ethän sä saakaan, koska persu ottaa aasialaisen tai latinan, ja sehän sua kiukuttaa.
Tarkoitatko minua (AP)? Me heterot emme ole Tynkkysen ja Vigeliuksen tapaan kiinnostuneet toisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
viherpunikeilla on hyvä tahallaan väärinymmärtämisen taito.
Hyvä tahallaan? Sinulla on melkein yhtä hyvä suomen kielen osaaminen kuin pietarilaisella trollilla. 🤡
Itse olen suorittanut lääketieteen lisensiaatin tutkinnon ja äänestänyt aina perussuomalaisia. Jatkossa aion kuitenkin äänestää kokoomusta.
Suomi tarvitsee tulevaisuudessa satoja tuhansia maahanmuuttajia: sairaanhoitajia, kirvesmiehiä jne., koska syntyvyys on niin alhaisella tasolla.
Olen ollut siinä luulossa, että juuri vasemmisto arvostaa duunareita ja pitää heikoimpien puolta, mutta oppia ikä kaikki...
Se huono yleissivistys ei ole seurausta persuudesta, vaan persuus on seurausta siitä huonosta yleissivistyksestä.
ei niitä koulu eikä työnteko ole ikinä kiinnostanut
Ajatella! Vieläpä julistavat suureen ääneen omaa puutteellista ymmärrystään käyttämällä termejä, kuten esimerkiksi keskimäärin, täysin virheellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää yli kaiken kaiken maailman kehitysmaalaiset, jotka eivät osaa käyttää oikeaoppisesti suomen kielen possessiivisuffiksia, vaikka ovat Suomen kansalaisia. Todella raivostuttava asia.
Onneksi tulee väestönvaihto ja suomen kieli katoaa. Samalla siihen liittyvät, verovaroin ylläpidetyt julkisen puolen suojatyöpaikat. Thaimaalainen siivooja on arvokkaampi ja hyödyllisempi kuin suomalainen tusinamaisterifeministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa muita miehiä, kuin persuja? Eiku hetkinen, ethän sä saakaan, koska persu ottaa aasialaisen tai latinan, ja sehän sua kiukuttaa.
Tarkoitatko minua (AP)? Me heterot emme ole Tynkkysen ja Vigeliuksen tapaan kiinnostuneet toisista miehistä.
Denialismi ja itsepetos kantaa monen yksinäisen yön yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää yli kaiken kaiken maailman kehitysmaalaiset, jotka eivät osaa käyttää oikeaoppisesti suomen kielen possessiivisuffiksia, vaikka ovat Suomen kansalaisia. Todella raivostuttava asia.
Onneksi tulee väestönvaihto ja suomen kieli katoaa. Samalla siihen liittyvät, verovaroin ylläpidetyt julkisen puolen suojatyöpaikat. Thaimaalainen siivooja on arvokkaampi ja hyödyllisempi kuin suomalainen tusinamaisterifeministi.
Kun katsoo Helsingin katukuvaa, niin suomen kieli näkyy parhaiten ulkomaalaisten perustamissa kebuloissa, mutta sen sijaan kotimaiset liikkeet, kahvilat ja ravintolat ovat täynnä pelkkää englantia.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on aivan yhtä relevantti, kuin miksi vihreiden kannattajat ovat keskimäärin niin huumeriippuvaisia?
Sanotaan nimellä narratiivinen stereotypia. Eli tässä tapauksessa poliittisten vastustajien luomaksi olkiukoksi.
Sellaista, mitä voidaan empiirisesti tutkia, ei tule kutsua narratiiviseksi stereotypiaksi.
Yleissivistys liittyy koulutustasoon ja tilastokeskus on tutkinut eduskuntavaaliehdokkaiden koulutustasoa.
Kokoomus, RKP ja vihreät: Yli 50% ehdokkailla oli korkeakoulututkinto.
Vasemmistoliitto, perussuomalaiset: Noin 25% ehdokkailla oli korkeakoulututkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuuteen kuuluu olennaisena osana sivistysvastaisuus. Se koetaan herrojen kotkotuksena, ja siihen liittyy liikaa ulkomailta tulleita asioita.
Mutta sen sijaan kannattavat talouseliittiä vaikka oma sosioekonominen asema on siitä yhtä kaukana kuin sivistyseliitistä.
Persuja äänestää myös osa diplomi-insinöörimiehistä, heillä on hyvät tulot. Se nais- ja vähemmistövastaisuus vetoaa heihin.
Hyvät tulot mutta matala yleissivistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekniikan tohtorina ja persuna en tiedä.
Tekniikan alalla on usein järkyttävän huono yleissivistys. Eräs DI ei esimerkiksi tiennyt minä vuonna Suomi siirtyi pois Ruotsin vallan alta tai erottanut mehiläistä ampiaisesta.
Anekdootilla et voi tehdä koko ammattikuntaa koskevia yleistyksiä.
Parsut on rasisteja, kokoomus on korruptoitunut samalla tavalla kuin keskusta. RKP hyväksyy kaiken kunhan pääsee ylläpitämään pakkoruotsia ja ruotsalaisten säätiöiden verovapautta. Vihreät ja vasemmistoliitto ovat tunteellisia joilla ei ole oikeaa järkeä ja heidän kannattajat on tuilla eläviä mieleterveyspotilaita suurimmista kaupungeista ja heidän koko toiminta perustuu suurimpien kauounkien naisten etujen kasvattamiseen miesten kustannuksella. SDP ajaa eläkeläisten ja maahan muuttajien etua suomalaisten kustannuksella. KD ja heidän kannattajat tekee kaiken uskomusten ja satuolennon kautta.
Käytännössä ihan kaikille puolueille tavoite on ajaa vain hyvin pienen etupiirin etuja suuren enemmistön kustannuksella ja samaan aikaan kaikki ouolueet itkee että miksi suomalaiset ei enää äänestä vaikka tietää varsin hyvin että se äänestyspäätös tarkoittaa suurelle enemmistölle sitä että valitse telottajasi. Toiset haluaa oitkittää ja maksimoida suuren enemmistön kärsimyksen ja osa haluaa vqin lynkata mahdollisimman nopeasti että pääsee nopemminen etsimään uuden telotettavan
Vierailija kirjoitti:
Itse olen suorittanut lääketieteen lisensiaatin tutkinnon ja äänestänyt aina perussuomalaisia. Jatkossa aion kuitenkin äänestää kokoomusta.
Suomi tarvitsee tulevaisuudessa satoja tuhansia maahanmuuttajia: sairaanhoitajia, kirvesmiehiä jne., koska syntyvyys on niin alhaisella tasolla.
Eli tämäkin on teidän naisten syytä kun olette niin itsekeskeisiä, omahyväisiä jotka tavoittelee vain omaa etua kaikessa muodossa ettekä te näiden takia suostu lapsia (työläisiä ja veronmaksajia) tekemään
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on aivan yhtä relevantti, kuin miksi vihreiden kannattajat ovat keskimäärin niin huumeriippuvaisia?
Sanotaan nimellä narratiivinen stereotypia. Eli tässä tapauksessa poliittisten vastustajien luomaksi olkiukoksi.
Suosittelen kertaamaan suomen kielen pilkkusäännöt tai joku vielä luulee, että olet persu. Niillä kun on tunnetusti huono suomen kielen taito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kertaamaan suomen kielen pilkkusäännöt tai joku vielä luulee, että olet persu. Niillä kun on tunnetusti huono suomen kielen taito.
Tai-sanan eteen tulee pilkku. Toki virke on tökerö pilkullisenakin. Ihmisiin viitataan sanalla heillä, ei niillä.
Yleissivistys, käytöstavat ja älykkyys ovat persujen mielestä siis niiiiiiiiiiin vihervassaria...mitä ne toki ovatkin, mutta pois sellaiset ominaisuudet persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai-sanan eteen tulee pilkku. Toki virke on tökerö pilkullisenakin. Ihmisiin viitataan sanalla heillä, ei niillä.
Persuista on tapana käyttää muotoa se/ne.
viherpunikeilla on hyvä tahallaan väärinymmärtämisen taito.