Miksi Emmerdalessa 2026
Edellinen Ketju lukittu joten tästä jatketaan.
Edellinen ketju https://www.vauva.fi/keskustelu/6282904/miksi-emmerdalessa-2025?page=0
Tämä on sitten yleiskeskusteluketju. Eli täällä saa sitten keskustella yleisesti sarjasta, sen tapahtumista Suomen tai Brittitahtiin, näyttelijöiden antamista haastatteluista ja sen semmoisista.
Ja kuten edellisessä aloituksessa oli: Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Kommentit (1178)
Eriin 40v sarjassa ei huomioitu kuten ei Robert 40viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan Joea vainoaa? En kaipaa juonipaljastuksia vaan spekulaatioita.
Mä oon miettinyt, että voiko olla Clemmie? Tuskin tytöllä on kovin lämpimiä ajatuksia Joesta, ja helppo tehdä kaikenlaista, kun talossa asuu.
Clemmie ei kirjoittele kirjeitä.
Minulla jäi joku jakso välistä näkemättä. Oon nähnyt vaan sen, kun Joe sanoi jollekin, että hänestä tuntuu, että joku on koskenut hänen tavaroihinsa ja kävi sitten Billyä uhkailemassa huonolla menestyksellä. Kävi siis itselläkin mielessä, että miksei tavaroiden koskija tulisi talon sisältä. Mutta siis, joku kirjoitti hänelle kirjeen? Mitä muuta?
En muista sanoja, mutta uhkailua leikellyistä kirjaimista. Mihin Bear mennee? Ei ole kutsua Irlantiin.
Celia on täysin epäuskottava. Oudot juonet nykyään.
Mites Mac selviää? Jokohan Sarah pääsi kotiin?
Kim vaan myhäilee...
Vierailija kirjoitti:
Täh??
Yhtä sekavat on kommentit täällä kuin on juonet sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelvannut rahat bartonpojille. . Heh. Celia on inhottava. Ray näyttelijä on tuttu kasvo Doc Martin ym. Mieluiten katson John ym juttuja ha Robertin tuloon liittyviä kuin näitä uusia pahoja.
Hei, kiitos. Mä mietinkin, että missähän sarjassa mä oon nähnyt sen Rayn ennenkin. Se oli näköjään sitten Doc Martinissa.
Siö on varmaan tuotantoyhtiöllä rahat vähussä kun tarvii korvata parempipalkkaset vanhat näyttelijät uusilla.
Kuka mahtaa olla Celia? Olen katsonut sarjaa muttei tule heti mieleen.
Hän on se mv nainen joka heiluu vartoimassa koiran kanssa lampaitaan. Koira puri muuten Padya käsivarteen sillä seurauksella että hän joutui sairaalaan ja alkoi pelätä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mahtaa olla Celia? Olen katsonut sarjaa muttei tule heti mieleen.
Moiran naapurifarmiin juuri muuttanut emäntä. Ollut vasta kolmessa normitv:n jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan Joea vainoaa? En kaipaa juonipaljastuksia vaan spekulaatioita.
Mä oon miettinyt, että voiko olla Clemmie? Tuskin tytöllä on kovin lämpimiä ajatuksia Joesta, ja helppo tehdä kaikenlaista, kun talossa asuu.
Clemmie ei kirjoittele kirjeitä.
Minulla jäi joku jakso välistä näkemättä. Oon nähnyt vaan sen, kun Joe sanoi jollekin, että hänestä tuntuu, että joku on koskenut hänen tavaroihinsa ja kävi sitten Billyä uhkailemassa huonolla menestyksellä. Kävi siis itselläkin mielessä, että miksei tavaroiden koskija tulisi talon sisältä. Mutta siis, joku kirjoitti hänelle kirjeen? Mitä muuta?
En muista sanoja, mutta uhkailua leikellyistä kirjaimista. Mihin Bear mennee? Ei ole kutsua Irlantiin.
Celia on täysin epäuskottava. Oudot juonet nykyään.
Mites Mac selviää? Jokohan Sarah pääsi kotiin?
Kim vaan myhäilee...
Bear "menee" Celian farmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelvannut rahat bartonpojille. . Heh. Celia on inhottava. Ray näyttelijä on tuttu kasvo Doc Martin ym. Mieluiten katson John ym juttuja ha Robertin tuloon liittyviä kuin näitä uusia pahoja.
Kuka on Ray?
Ray Walters, tämä eilinen tyyppi joka halusi ostaa huumeita.
Jää sarjaan tovin. Tuttu monesta sarjasta, oli söpö nuorena.
No pysyy sarjassa kuukauden pitempään kuin kumppani Celia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ray?
Lyökö Celia päänbsä kiveen?
Vierailija kirjoitti:
Siö on varmaan tuotantoyhtiöllä rahat vähussä kun tarvii korvata parempipalkkaset vanhat näyttelijät uusilla.
Nyt se korkki kiinni!
Kim rakastuu Karhuun, joka on pitkään jo viestitellyt hälle valenimellä Eddie.
Vic ja Lewis löytävät yhteisen sävelen, hetero&bi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ray?
Vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ray?
Vaimo?
Rikoskimppani.
ROBERT hyvä hyvä! Ansaitsit rahat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ray?
Lyökö Celia päänbsä kiveen?
Eikun poliisin pamppuun.
Marylle tulossa uusi juoni, näyttelijä jertoi hiljan. Ettei ne taas jotain sairautta. Faihi näyttelijä olisi halunnut jatkaa mutta tuottaja halusi sen syöpäjutun jotta löntystelijä Dingle saivat taas olla esillä siskonsa kanssa.