Mitä syöt kun ei jaksa kokata?
Kommentit (518)
Munakas. Lämpimät voileivät airfryerissä. Tortillapizza airfryerissä
Kaurapuuro
Voita ruisleivälle ja piimää suoraan purkista.
Hernari toimii aina. Sit Boltseja ja nuudeleita ja joku cheddar-juustoviipale sekaan. Yllättävän hyvää!
eineslasagnen syön ja röyhtäisen päälle
Vierailija kirjoitti:
Hernari toimii aina. Sit Boltseja ja nuudeleita ja joku cheddar-juustoviipale sekaan. Yllättävän hyvää!
Nuudelit on hyvä. Mulla aina kaapissa jemmassa nuudelipusseja. Jollei ole mitään muuta etätyöruokiksella niin keitän nuudelit ja laitan lisäksi jotain tonnikalaa tai tomaattisardiinia siihen. Kaapista löytyy yleensä aina myös omatekoista pikkelöityä punasipulia niin sitä sitten lisäksi.
Kääräisen Saarioisten jauhelihapizzaan 2-3 nakkia. Näitä kun vetää muutaman kylmänä, niin AWOT!
Lämpimiä voileipiä uunissa. Leikkaan kurkkua tai tomaattia kaveriksi.
Muija kokkaa meillä aina ja iankaikkisesti tai kunnes vaihdan hänet
Tofua suoraan purkista tai nuudeleiden kanssa. Tai eineksiä.
Keitän pastaa ja lisään päälle pestoa ja parmesania tai teen lohkoperunoita ja paistan kalapuikkoja, niitä on yleensä pakastimessa varalla tällaisia hetkiä varten. Jos ei jaksa tehdä muuta niin sitten keitän puuroa tai syön voileipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt sitä virhettä tehkö niinku minä, en jaksanu kokata, no ravintolaan sitte, siellä listaa tutkiessa otin oluen,,,,, jos kolmannenkin, perseethän siinä rytkähti olalle ja nakit silmille ,yöllä hoipuin kotiin karvarannekebu taskussa.Aamulla heräsin eteisen mattoon kääriyteneenä kebu löyty kenkien seasta syömättömänä, mutta olinhan itse kun rullakebu, kastikkeet oli maton sisällä, ol kai yöllä päässy märkäpieru. Ett kantsis kokkailla kotona.
Veli hyvä. Kalsarikännikin on kehitetty. Tosi ottopoika ei ruokaa tarvitse. Viikon ruokapaussin perästä märkäpierukin on kuivaa kuin mummon muusi. Kaikki selviää ja huomenna on paremmin.
Enhän mä sinne baariin dokaamaan mennykään, mä vaan ajauduin siihen tilanteeseen, heikko luonne nääs. Ps. matto pesty.
Omaa räkääni.
T: ekoaktivistlarppaajatar
Lihapiirakoita. Väliin ketsuppi, sinappi ja aamupalajuusto.
Jaksan aina kokata. Ei kai kukaan voi olla iin laiska ettei jaksa kokata.
Patonkeja, oivariinia, pullaa ja piimää
Täysjyvä ("tummaa") riisiä (ehdottomasti ei valkoista, vaan kuitupitoista, joka sekä pitää nälkää että on hyvinvointille, verensokerin tasapainolle elintärkeää), keittoaika 35 minuuttia (digivaaka on lyömätön apu: tietysti voi mitata desilitramitallakin: 240 g riisiä, 7 dl vettä, joka imeytyy tuolla suhteella riisiin. Kaksi tai kolme ateriaa yhdelle). Lautasella siihen sekoitettuna makumajoneesia, kuten paahdettua valkosipulimajoneesia, oman maun mukaan. Kyllä taas jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Patonkeja, oivariinia, pullaa ja piimää
Pullaa voisi kastaa vanhan kansan tapaan kahviin, voisiko mitään herkullisempaa olla (kuin sellaisenaan tai kirjaimellinen pullamössö). Ellei jaksa keittää kahvia, niinmuru-/pikakahvia. Jos jaksaisi keittää vedenkeittimellä vettä: ei ainakaan voisi unohtua päälle, ellei jaksaisi sammuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihapiirakoita. Väliin ketsuppi, sinappi ja aamupalajuusto.
Tuohan olikin hyvä vihje, ettei ketsuppia ja sinappia päälle, vaan väliin, niin pysyy paremmin matkassa mukana eikä sotke ellei jaksaisi varoa ketsuppia lihapiirakan pinnalla. Tietysti ellei aloittaja jaksa edes leikata lihapiirakkaa auki, sitten onkin pahempi ongelma. Kenties lihapiirakan voisi päällystää juustolla, jos lämmittää sen siten.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä voileipiä uunissa. Leikkaan kurkkua tai tomaattia kaveriksi.
Toivottavasti tomaattiveitsellä, jossa on se taika, että tomaatti ei lyyhähdä. Jos aloittaja jaksaa valita laatikosta sopivan veitsen.
Tuo on juuri ja juuri ruoanlaittoa, hyvin nopeaa ja helppoa tehdä.