Mitä syöt kun ei jaksa kokata?
Kommentit (518)
Voileipiä, raejuustopurkin tai jotakin valmista pakastimesta. Tai tilaan ruokaa lounasedulla.
Kylmää lättypitsaa tai lihapiirakoita. Ovat yllättävän hyviä kunhan niitä ei syö joka kuukausi. Kerran söin lättypitsoja joulupäivänä. Sen etuoikeuden saa vasta, kun on lähettänyt maailmalle muutaman tekemänsä aikuisen ihmisen. Soittelivat ja kerroin syöväni kyyylmää kinkkupitsaa, heh.
Jalostajan hernekeitto kylmänä suoraan purkista lusikalla.
Syön leipää ja jugurtti, siemeniä nakkaan sekaan.
Miksei kukaan vastaa aloittajan kysymykseen?
Lihapullapaketin kylmänä sellaisenaan.
Ei ole ikinä tullut sellaista tilannetta ettei jaksaisi.
Ostan pakastepizzan ja laitan uuniin n 10 minuutiksi.
Korppuja, ruumismakkaraa (lauantai) ja pillimehua.
Mustapapuja, fetajuustoa, kirsikkatomaatteja, kananmunaa ja avokadoa. Nam! Mulla on aina munia keitettynä jääkaapissa.
Voileipiä, joihin tulee runsaat täytteet. Voita, juustoa, kinkkuleikettä, kananmunaa (paistettuna), salaattia ja tomaattia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan vastaa aloittajan kysymykseen?
Miksi et itse vastaa aloittajan kysymykseen?
Minä vastasin jo. PURKKIHERNEKEITTOA.
Valmiita Kivikylän lihapullia ja kaupan perunasalaattia.
Pähkinöitä ja hedelmiä marjoja puuroa
Jäätyneitä kalapuikkopakastepaloja. Nytkin syön kun en jaksa laittaa mitään. Otin kymmenkunta ja tässä hampaillani puren. Käytin minuutin mikrossa, että vähän pehmenee eikä riko hanmpaita.
hei, valmistan herkullista munakasta, viisi kananmunaa, ei yhtään suolaa, vähän valkopippuria, pannulle avokadoöljyä paistamiseen ja se on siinä, muutama minuutti ja lautaselle itse kerättyjä puolukoita + sokeria, aivan ihana makuyhdistelmä, lisäksi rasvatonta maitoa. Pohjois-Karjalasta saa ostettua Kiihtelysvaaran tilan omalla viljalla ruokittuja kanoja, ja kananmunat ovat superherkullisia. Olen syönyt koko ikäni kananmunia, ja tehty myös sydämen verisuonten angiografia ja täysin puhtaat sepelvaltimot. Kananmuna pitää koko päivän todella hyvin nälkää ja munakas tällä tavalla ilman suolaa, verenpaine tykkää, (suolarajoitus minulla pitkään alle 5 g päivässä). Kananmuna sisältää paljon rautaa, mutta myös paljon A-vitamiinia eli kannattaa seurata aika ajoin verikokeella fs-A-Vit omia veriarvoja.