Lopettakaa, te aikuiset naiset, VÄLITTÖMÄSTI nämä kirjoitukset, jotka alkavat sanoin
Äitini . . . tai Anoppi . ,
Meitä muita ei voi kiinnostaa, koska taustaa emme tunne. Ja kun selvästi on kyse epäitsenäisen naisen vali-vali-kirjoitus, johon parhaat vastaukset kuuluvat aina: Ota etäisyyttä. Älä sitten mene sinne. Käske miehesi selvittää asia. Älä kutsu heitä.. . niin MIKSI VASN AINA NÄITÄ ALOITUKSIA????
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mutta Puppa on sallittu, jes!
Kyllä! Varsinkin jos puppa vehtaa vosun kanssa ja kurmottaa mummaa, koska se nyt vain on oikein ja luonnollista.
Laitan harvoin aloituksia tänne. Noita sanoja en koskaan. Mulla ei ole ollut anoppia. :D
Oikein! Mulla on ollut kivat ja kiltit anopit ja tympii täältä lukea loputonta anoppi-vihapuhetta. Katsoisivat peiliin ja miettisivät sitä, että millaisia miniöitä ne itse on.
Sä et määrää ketään. Täytyy jatkossa tehdä noita aloituksia enemmän
Vierailija kirjoitti:
Typerys 🙄
Setänne anoppi on kuuma kuten Sirpa. Jos Sirpa sammuu, anoppi odottaa hytissä.
Älä lue aloituksia, jotka eivät kiinnosta.
Taidat itse olla vali vali tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerys 🙄
Se itse on joka muita haukkuu!
Jos on ihan mahdoton vaikea anoppi tai vanhempi, niin vaikea sanoa muuta kuin pysy etäällä. Ei ne yleensä muutu helpommaksi, elleivät itse havahdu siihen.
Valitsit taistelun tuulimyllyjä vastaan, etkä voi voittaa. Paljon helpommalla pääsisit jos vain lopettaisit palstailun ja alkaisit vaikka neuloa villakalsareita hyväntekeväisyysjärjestöjen lahjoitettavaksi. Vaan miksipä tehdä mitään hyödyllistä ja järkevää kun voi hakata omaa päätä seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerys 🙄
Ja lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerys 🙄
Ja lapsellinen.
Ai sitäkin olet? Voi sinua parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Varsinkin jos puppa vehtaa vosun kanssa ja kurmottaa mummaa, koska se nyt vain on oikein ja luonnollista.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minä naisena olen vahvasti sitä mieltä, että saan kirjoitella ihan mitä huvittaa, vaikka se sinua ärsyttäisi. En tosin kirjoittele anoppi- tai äitijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Setänne anoppi on kuuma kuten Sirpa. Jos Sirpa sammuu, anoppi odottaa hytissä.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣
Äitini mielestä saan kirjoittaa mitä haluan
N60