Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm
Jep jep.
Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.
Kommentit (246)
Tuomio lusittu, eli oikeiden määräämä rangaistus suoritettu. Mikäs siinä että elämä jatkuu.
Minä tunnen yhden tyypin joka oli linnassa nuorena tehdystä murhasta, mutta kun uhri oli myös nuori mies niin eipä kiinnosta ketään. Nyt elää onnellisesti perheineen omakotitalossa, keskiluokkaista elämää.
Mikä noista nuorista naisista tekee niin suunnattoman arvokkaan kaikkien silmissä ja miehet saa kuolla ihan rauhassa toisten miesten käsissä tai vanhemmat naiset?
Harkittu murha 12-15 vuotta vankeutta ,se on ihan naurettavaa tuomiota ihmisen hengenriistämisestä, miekalla pää irti tekijältä.Itänaapurissa putiinin halveksunta 25 vuotta vankeutta ja luultavasti henki pois kun se järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Harkittu murha 12-15 vuotta vankeutta ,se on ihan naurettavaa tuomiota ihmisen hengenriistämisestä, miekalla pää irti tekijältä.Itänaapurissa putiinin halveksunta 25 vuotta vankeutta ja luultavasti henki pois kun se järjestetään.
Itänaapurissa on aika moni taitanut päästä linnasta pois ja rintamalle. Siellä voi jatkaa pahojen tekemistä niin pitkään kuin on hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Otto on varmaan suorittanut velkansa yhteiskunnalle, ja nykyään ihan toinen mies? Mä en tiedä, mikä muhun silloin meni? Tilittää Otto. Jumalan käsi. Se se varmaan oli? Mut jos kuulet mua, Eveliina nyt, niin mä oon hei ihan tosi pahoillani sun puolestasi. Ja myös mun itseni puolesta. Mut ei muistella pahalla, ja hymyillään kun treffataan.
Voi vit tu täähän on ihan sairas vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se voi vihaksi pistää, jos joku kauhean rikoksen tehnyt saa lopulta elämänsä järjestykseen, ja itse ei ole pystynyt siihen ilman rikostakaan. On niin paljon kateuden aiheita.
Kuinkahan kateellinen sinä olet kun sun lapsi tapetaan ja tappaja jatkaa iloisena elämää?
Olisin tietenkin raivoissani ja haluaisin tappaa tekijän. Se on luonnollinen reaktio. Siksi on hyvä, että sivistysvalitioissa ei hyväksytä oman käden oikeutta.
Miksi sitten väität kateudella sitä ettei joku hyväksy hänen mitätöntä tuomiotaan ja sitä että hän jatkaa menestynyttä elämää, kun Eveliinan läheiset kärsivät koko elämänsä, Eveliinasta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä tossa artikkelissa nyt sitten sanotaan muuta kuin että ilmeisesti on perheellinen ja elää normaalia elämää??? Eikö yhtään tarkempia tietoja.
Onkohan hänellä tytärtä? Mitähän tytär ajattelee jos saa joskus tietää isänsä teosta? Ei se pojallekaan varmaan kovin mukavaa kuultavaa ole.
Miksi lasten pitäisi kärsiä siitä, mitä heidän isänsä on nuoruudessaan tehnyt? Eikö olisi parempi, että tytär ei saisi koskaan tietää, mutta varmaan asiasta jossakin vaiheessa kerrotaan tai on jo kerrottu lapsille.
Karma is Bitch.
Turha puhua inhimillysyydestä tuomioissa jos tyyppi on todettu olevan syyntakeinen, tietää mitä tekee no miksi teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KKO:n mielestä teko ei täyttänyt murhan tunnusmerkistöä. Se oli kyllä tahallinen, mutta ei vakaasti harkittu. Sitä ei myöskään voi oikeuden mukaan pitää rikoslaissa tarkoitetulla tavalla erityisen raakana ja julmana.
Jep. Hukuttaminen ei ole raakaa touhua. Jep.
Jos kohteena olisi tuomari itse, tulkinta voisi olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä tossa artikkelissa nyt sitten sanotaan muuta kuin että ilmeisesti on perheellinen ja elää normaalia elämää??? Eikö yhtään tarkempia tietoja.
Onkohan hänellä tytärtä? Mitähän tytär ajattelee jos saa joskus tietää isänsä teosta? Ei se pojallekaan varmaan kovin mukavaa kuultavaa ole.
Miksi lasten pitäisi kärsiä siitä, mitä heidän isänsä on nuoruudessaan tehnyt? Eikö olisi parempi, että tytär ei saisi koskaan tietää, mutta varmaan asiasta jossakin vaiheessa kerrotaan tai on jo kerrottu lapsille.
Karma is Bitch.
Sellaista kuin karma ei ole olemassakaan. Ihmiset vaan yrittää lohduttaa sillä itseään jos mielsään kokevat että tekijä pääsi kuin koira veräjästä ja pärjääkin yhteisknnassa. Oikeassa elämässä mitään karmaa ei ole.
Täytyy tunnustaa, kirjoitin kirjeen vankilaan. Vastausta ei tullut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se voi vihaksi pistää, jos joku kauhean rikoksen tehnyt saa lopulta elämänsä järjestykseen, ja itse ei ole pystynyt siihen ilman rikostakaan. On niin paljon kateuden aiheita.
Kuinkahan kateellinen sinä olet kun sun lapsi tapetaan ja tappaja jatkaa iloisena elämää?
Olisin tietenkin raivoissani ja haluaisin tappaa tekijän. Se on luonnollinen reaktio. Siksi on hyvä, että sivistysvalitioissa ei hyväksytä oman käden oikeutta.
Miksi sitten väität kateudella sitä ettei joku hyväksy hänen mitätöntä tuomiotaan ja sitä että hän jatkaa menestynyttä elämää, kun Eveliinan läheiset kärsivät koko elämänsä, Eveliinasta nyt puhumattakaan.
Ei kuollut kärsi kyllä yhtään.
No onko tuo nyt ihme kun on ihan tutkittukin että tunnetut rikolliset on monen naisen makuun juuri sen rikoksen takia?
Ei mene montaakaan vuotta, kun pari vuotta sitten 15v Vendin raiskannut ja kuristanut Tuomas Salminen pääsee vapaaksi ja jatkamaan eloaan.
Kys ihmissaastan kännykän hakuhistoria juuri ennen Vendiä sellaista luettavaa, että ei mene vapautumisensa jälkeen kauaakaan, kun tulee uusi uhri hänen tekemänään.
Näin toimii oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene montaakaan vuotta, kun pari vuotta sitten 15v Vendin raiskannut ja kuristanut Tuomas Salminen pääsee vapaaksi ja jatkamaan eloaan.
Kys ihmissaastan kännykän hakuhistoria juuri ennen Vendiä sellaista luettavaa, että ei mene vapautumisensa jälkeen kauaakaan, kun tulee uusi uhri hänen tekemänään.
Ihmispaskat ne porskuttaa nössöyhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin että jatkaisi rikoksia.
Oikea ratkaisu olisi, että hän makaisi jossain pimeässä vankisellissä sidottuna ja vartijat kävisivät kerran tunnissa kiduttamassa sitä.
Te tällaiset väkivallalla fantasioivat olette huolestuttavaa porukkaa. Tiedäthän, että tämän kaltaisia väkivaltafantasioita tämänkin henkilön hirvittävän rikoksen taustalla oli? Sinun erosi häneen on se, että et ole tällaisia fantasioita toteuttanut.
Tasapainoiset ihmiset eivät pyöritttele mielessään ihmisten kiduttamista ja murhaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmispaskat ne porskuttaa nössöyhteiskunnassa.
Siksi ainoa lääke on 9.mm niskaan.
Onko tällä sontaläjällä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa, kirjoitin kirjeen vankilaan. Vastausta ei tullut koskaan.
Mitä kirjoitit?
Ettekö itse ole yhtään muuttuneet siitä millaisia olitte 15v versus 40v? Voi olla että Otto on nykyään aivan erilainen ihmisenä.