Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm
Jep jep.
Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.
Kommentit (3059)
Koskettava tuo Pmmpn biisi tapauksesta.
Joo ei varmaan olla yhtään parempia kuin otto aleksi martikainen. Ollaanhan, minä en ainakaan ole mhannut yhtääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen aleksin vaimon ja hän on oikeasti maailman kiltein ja ihanin ihminen ja maailman paras äiti. Ei ansitse tätä paskaa mitenkään päin ja psyykeltään ei oo mikään vahvin. On ottanut hyvin raskaastk tän tän asian, voitte uskoa. Haukkukaa Aleksia syystäkin mutta älkää vaimoa. Mä pyydän.
0/5
Meni naimisiin kylmäverinen murhaajan kanssa. Täytyy olla pahasti mielenterveyden haasteita. Miten se ilkesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen aleksin vaimon ja hän on oikeasti maailman kiltein ja ihanin ihminen ja maailman paras äiti. Ei ansitse tätä paskaa mitenkään päin ja psyykeltään ei oo mikään vahvin. On ottanut hyvin raskaastk tän tän asian, voitte uskoa. Haukkukaa Aleksia syystäkin mutta älkää vaimoa. Mä pyydän.
Eipä sen vaimon oloa yhtään helpota noi vihakommentit, raskasta aikaa elää ja sit ihmiset vielä heittää lisää vettä myllyyn ei se tunnu mukavalta kuulla ja lukea vaikka mitä Aleksista varsinkin kun on toista rakastanut
Miten voi rakastaa psykopaatti ellei itse ole samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän tekee työkseen?
3.8.2026 alkaen työtön 🤩
Ulkona huutavat hälytysajoneuvojen sireenit.
EI!
Mies hakkaa halkoja, huutaa, ähisee. Kun pelkkä sisu ei riitä.
Oot sä huolissas Maijasta?
Tämä on hullua. En tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Haluan keittää riisiä. En halua aiheuttaa lisää vainoharhaa. Kukaan ei puhu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei varmaan olla yhtään parempia kuin otto aleksi martikainen. Ollaanhan, minä en ainakaan ole mhannut yhtääkään.
Tässä meillä on kaksi valittavana.
Vierailija kirjoitti:
Koskettava tuo Pmmpn biisi tapauksesta.
Mä en pähkäile sitä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen vaimon oloa yhtään helpota noi vihakommentit, raskasta aikaa elää ja sit ihmiset vielä heittää lisää vettä myllyyn ei se tunnu mukavalta kuulla ja lukea vaikka mitä Aleksista varsinkin kun on toista rakastanut
Miten voi rakastaa psykopaatti ellei itse ole samanlainen?
Vai oliko? Hän avasi onnenkeksin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän tekee työkseen?
Päähän alkaa sattua kun mietin tätä.
Lisää harmaita pilviä tulossa. Kuningas on palannut. Väki soihtujensa kanssa. Sytytän tulet katseellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen elokuva poikani Kevin jolla oli pahoja ongelmia persoonallisuudessa, äiti yritti parhaansa pärjätäkseen poikansa kanssa vaikka tekikin hänen elämästään yhtä hlvettiä kuin myös siskonsa jota kiusasi, isä oli tavattoman lepsu ja pyöritti isäänsä ihan 100-0. Lopulta päätyi teloitustyylillä murhaamaan isänsä ja siskonsa (äiti ei ollut kotona silloin) ja joukon opiskelukavereitaan. Sitä äitiä syytettiin tuosta teosta kokoajan vaikka oli itse menettånyt koko perheen, sivulliset sylki, haukku ja autoa ja taloa ulkopuolelta tärvättiin, olikohan ainoastaan 1 tai 2 ihmistä jotka symppas ja tajusi miten se äiti kärsi aivan hirvittävästi poikansa teoista.
Eli miettikää kun pilaatte sivullisten ja syyttömien elåmän, oisko teistä kivaa että teitä kiusattais, halveerattais ja tehtäis elämästä vaikeaa sen takia että oma sukulaisenne ois tehnyt jotakin aivan hirvittävää johon ette ole syyllisiä mut kuitenkin ihmiset syyttäis teitä?
Onko joku täällä yrittänyt pilata sivullisten ja syyttömien elämää? En ole kyllä huomannut.
Onpa hyvinkin yritetty pilata sivullisten elämää. Vaikka se yritys jossa tyyppi on työssä on uhattu laittaa ja kehotettu boikottiin tms. Ei ne työtekijät oliko heitä 20 ole millään tavalla syyllisiä. Täyttä mielivaltaa.
Ihan mielenkiinnosta miten ajattelit että boikotti toimii? Jätänpä teräspalkit tilaamatta rakennusliikkeelleni? Itsekin ajattelin boikotoida paria telakkaa, ikinä tilaa risteilijää niiltä!
Eihän tässä ole mitään järkeä! Et ehkä edes ajattele sitä. Olemme taas vastakkain. Voi hitto. Hitto.
Hemmetti!
Olen shokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaimo tienny!! Saati ne lapset! Armoa nyt heille edes
No nyt tietävät ja se on hyvä. Murhaaja joutuu kantamaan tekonsa seuraukset
Ja niin joutuu ne syytttömätkin, mietittekö hetkeäkään sitä
Olisiko vaimon ja lasten pitänyt elää tietämättömyydessä? Hyvä että totuus selvisi heillekin. Ainoa syyllinen tässä on Otto jonka takia perheensä nyt kärsii, voimia heille! Toivottavasti vaimo ottaa eron
Parempi tietämättömyyskin kuin tää julkinen lynkkays ihan puskista, ei voi ihmisen psyyke käsitellä
Täällä olevat oikein mässäilee tällä tragedialla, ihan kuin vaimo ja lapset sormia napsauttamalla nyt jättäisivät perheenisän, tää oli niille kova shokki ja sitten vielä vaimo sä lukea täältä vaikka mitä paskaa mm Oton olis pitänyt tap"paa itsensä, ulkonäön haukkumiskommenttia, verikoston suunnittelua yms, psyyke todellakin romahtanut mutta sakaalit vaan oikein lietsoo tätä juttu suu vaahdoten ajattelematta yhtään näitä syyttömiä raukkoja.
Tottahan se on mitä Otto Aleksista täällä puhutaan. Ehkä me olemme shakaaleja mutta Otto on ainoa syyllinen, sori siitä 😘
Miettisitte vähän Oton vaimoa ja lapsia ihan kamalia kommentteja täällä ja varsinkin rikokseen ja väkivaltaan yllyttämistä, ette ole mieleltänne yhtään sen parempia kuin Otto
Tottakai olemme. Martikainen on saastaa, murhaaja vailla sielua. Psykopaatti
Miettisit vähän Eveliinaa ja hänen omaisiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen elokuva poikani Kevin jolla oli pahoja ongelmia persoonallisuudessa, äiti yritti parhaansa pärjätäkseen poikansa kanssa vaikka tekikin hänen elämästään yhtä hlvettiä kuin myös siskonsa jota kiusasi, isä oli tavattoman lepsu ja pyöritti isäänsä ihan 100-0. Lopulta päätyi teloitustyylillä murhaamaan isänsä ja siskonsa (äiti ei ollut kotona silloin) ja joukon opiskelukavereitaan. Sitä äitiä syytettiin tuosta teosta kokoajan vaikka oli itse menettånyt koko perheen, sivulliset sylki, haukku ja autoa ja taloa ulkopuolelta tärvättiin, olikohan ainoastaan 1 tai 2 ihmistä jotka symppas ja tajusi miten se äiti kärsi aivan hirvittävästi poikansa teoista.
Eli miettikää kun pilaatte sivullisten ja syyttömien elåmän, oisko teistä kivaa että teitä kiusattais, halveerattais ja tehtäis elämästä vaikeaa sen takia että oma sukulaisenne ois tehnyt jotakin aivan hirvittävää johon ette ole syyllisiä mut kuitenkin ihmiset syyttäis teitä?
Onko joku täällä yrittänyt pilata sivullisten ja syyttömien elämää? En ole kyllä huomannut.
Onpa hyvinkin yritetty pilata sivullisten elämää. Vaikka se yritys jossa tyyppi on työssä on uhattu laittaa ja kehotettu boikottiin tms. Ei ne työtekijät oliko heitä 20 ole millään tavalla syyllisiä. Täyttä mielivaltaa.
Ihan mielenkiinnosta miten ajattelit että boikotti toimii? Jätänpä teräspalkit tilaamatta rakennusliikkeelleni? Itsekin ajattelin boikotoida paria telakkaa, ikinä tilaa risteilijää niiltä!
Nyt sitä täytyy hoivata. Ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe ja lapset säälittää mutta tekijä ei pätkääkään. Toivottavasti Otto Aleksin perhe saa tarvitsemansa tuen. Surullista että tappajan takia kärsii nyt myös hänen oma perheensä 😔
Ei sitten säälitä veronmaksajat ja yhteiskunta jotka saavat koko perheen elätettäväkseen ja yhden palaamaan yhteiskuntakelvottomaksi?
Kiitos vaan IS ja tämä korppikotkaparvi jotka särkivät toimivan koneen!
"Kiitos vaan IS ja tämä korppikotkaparvi jotka särkivät toimivan koneen!"
Tarkoitatko toimivaa m u r h a konetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaimo tienny!! Saati ne lapset! Armoa nyt heille edes
No nyt tietävät ja se on hyvä. Murhaaja joutuu kantamaan tekonsa seuraukset
Ja niin joutuu ne syytttömätkin, mietittekö hetkeäkään sitä
Olisiko vaimon ja lasten pitänyt elää tietämättömyydessä? Hyvä että totuus selvisi heillekin. Ainoa syyllinen tässä on Otto jonka takia perheensä nyt kärsii, voimia heille! Toivottavasti vaimo ottaa eron
Parempi tietämättömyyskin kuin tää julkinen lynkkays ihan puskista, ei voi ihmisen psyyke käsitellä
Täällä olevat oikein mässäilee tällä tragedialla, ihan kuin vaimo ja lapset sormia napsauttamalla nyt jättäisivät perheenisän, tää oli niille kova shokki ja sitten vielä vaimo sä lukea täältä vaikka mitä paskaa mm Oton olis pitänyt tap"paa itsensä, ulkonäön haukkumiskommenttia, verikoston suunnittelua yms, psyyke todellakin romahtanut mutta sakaalit vaan oikein lietsoo tätä juttu suu vaahdoten ajattelematta yhtään näitä syyttömiä raukkoja.
Tottahan se on mitä Otto Aleksista täällä puhutaan. Ehkä me olemme shakaaleja mutta Otto on ainoa syyllinen, sori siitä 😘
Miettisitte vähän Oton vaimoa ja lapsia ihan kamalia kommentteja täällä ja varsinkin rikokseen ja väkivaltaan yllyttämistä, ette ole mieleltänne yhtään sen parempia kuin Otto
Miettisit vähän Eveliinaa ja hänen omaisiaan!
Onko heillä pieniä tikkuja?