Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm

Vierailija
30.07.2026 |

Jep jep.

Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.

Kommentit (3059)

Vierailija
2981/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni olisi vaikka Raisa Räisäsen mhaaja, haluaisin tietää ehdottomasti.

Samoin. Jos mieheni olisi tappanut jonkun menneisyydessään niin en haluaisi elää valheessa ja tietämättömyydessä. Ikävä totuus on parempi kuin valheessa eläminen. Vaimo on ymmärrettävästi shokissa nyt.

Mites teidän psyyke sitten ois kestänyt ja sen että täällä olevat kommentit joisss yllytetään rikokseen? Shokin lisäksi pitäis sietää ihmisten mässäämistä asialla

Pakkoko täällä on roikkua ja lukea näitä kommentteja? Kuka pakottaa? 

Eikö jokaisella ole oikeus myös omaan mielipiteisiin vai pitääkö samalla tavalla vaahdota ja öyhöttää? Helpottaako oloa kun saatte purkaa noita patoutumianne? 

Vierailija
2982/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen aleksin vaimon ja hän on oikeasti maailman kiltein ja ihanin ihminen ja maailman paras äiti. Ei ansitse tätä paskaa mitenkään päin ja psyykeltään ei oo mikään vahvin. On ottanut hyvin raskaastk tän tän asian, voitte uskoa. Haukkukaa Aleksia syystäkin mutta älkää vaimoa. Mä pyydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda qutswai qutwana etwsrtti

Vierailija
2984/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaimo tienny!! Saati ne lapset! Armoa nyt heille edes

No nyt tietävät ja se on hyvä. Murhaaja joutuu kantamaan tekonsa seuraukset

Ja niin joutuu ne syytttömätkin, mietittekö hetkeäkään sitä

Olisiko vaimon ja lasten pitänyt elää tietämättömyydessä? Hyvä että totuus selvisi heillekin. Ainoa syyllinen tässä on Otto jonka takia perheensä nyt kärsii, voimia heille! Toivottavasti vaimo ottaa eron

Parempi tietämättömyyskin kuin tää julkinen lynkkays ihan puskista, ei voi ihmisen psyyke käsitellä

Eli valheessa eläminen parempi kuin totuus? Jepjep. Eveliinan vanhemmat ei saaneet etuoikeutta elää tietämättömyydessä kun heidän lapselta vietiin julmasti henki. He ovat eläneet elinkautista tuskansa kanssa 

Oisha ne sen vanhemmat saanut tappaa itsensä, ei kukaan ole käskenyt elämään ja kärsimään 

Joo ymmärrä että sua Otto kiukuttaa kun menneisyys tuli kummittelemaan. Psykopaatti olet ja kommenttisi todistaa sen. Oikein kurjaa ja paskaa loppuelämää sinulle, toivottavasti vaimo jättää ja vie lapsesi mennessään 😆

Vierailija
2985/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen aleksin vaimon ja hän on oikeasti maailman kiltein ja ihanin ihminen ja maailman paras äiti. Ei ansitse tätä paskaa mitenkään päin ja psyykeltään ei oo mikään vahvin. On ottanut hyvin raskaastk tän tän asian, voitte uskoa. Haukkukaa Aleksia syystäkin mutta älkää vaimoa. Mä pyydän.

Eipä sen vaimon oloa yhtään helpota noi vihakommentit, raskasta aikaa elää ja sit ihmiset vielä heittää lisää vettä myllyyn ei se tunnu mukavalta kuulla ja lukea vaikka mitä Aleksista varsinkin kun on toista rakastanut

Vierailija
2986/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en silti käräyttäisi sitä,saati hylkäisi

Vierailija
2987/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta oli aamulla katki koska poliisi tonki ip-osoitteita. Syytettä pukkaa.

Oikein hyvä kun tutkii. Sieltä on tulossa kunnianloukkaus syytteitä kosolti. Ja sekin on oikein.  Sitä saa mitä tilaa.

Mulle se käy.  OIKEUTTA EVELIINALLE JA PERHEELLE!

Vierailija
2988/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Jos mieheni olisi tappanut jonkun menneisyydessään niin en haluaisi elää valheessa ja tietämättömyydessä. Ikävä totuus on parempi kuin valheessa eläminen. Vaimo on ymmärrettävästi shokissa nyt.

Mites teidän psyyke sitten ois kestänyt ja sen että täällä olevat kommentit joisss yllytetään rikokseen? Shokin lisäksi pitäis sietää ihmisten mässäämistä asialla

Pakkoko täällä on roikkua ja lukea näitä kommentteja? Kuka pakottaa? 

Eikö jokaisella ole oikeus myös omaan mielipiteisiin vai pitääkö samalla tavalla vaahdota ja öyhöttää? Helpottaako oloa kun saatte purkaa noita patoutumianne? 

Älä lue jos et kestä. Miksi kiusata itseään turhaan?

Vierailija
2989/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vähän lisää löylyä. Hän on ulkona. Hän yrittää hengittää kivun läpi. Vähän huolestuttaa. Luulen, että on aika lisätä vähän löylyä.

Nyt tästä tulee todella hankalaa. Se oli siinä. 

Hän taistelee tosissaan. Hän putosi viimein. 

Vierailija
2990/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes ole vaimoa. Joudun vain vetää käteen. 

Vierailija
2991/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaati ei vieläkään ymmärrä mitä tehnyt on. 

Vierailija
2992/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan täällä ole vaimoa haukkunut? Tällä vihataan nimenomaan Ottoa mutta ei hänen läheisiään 

Vierailija
2993/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käräyttäisin. Tekijä ansaitsee aina tuomion ja henkirikoksen uhrit ja heidän perheensä oikeutta 

Vierailija
2994/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen meistä luovuttaa nyt. On todella huono olo. Onnea. 

Te olette turvassa. Nähdään illalla. 

En ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Vanteet kiristää. 

Vierailija
2995/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaati ei vieläkään ymmärrä mitä tehnyt on. 

Syntyy tilaa kaikelle tärkeälle. Arkikin löytää rytminsä. Heräsitkö työelämän painajaisesta? 

Uuteen alkuun riittää pienikin kipinä. 

Vierailija
2996/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käräyttäisin. Tekijä ansaitsee aina tuomion ja henkirikoksen uhrit ja heidän perheensä oikeutta 

Uusi? EI! Tietää, missä kipu on. Mitä sä oot tehnyt? Maailma on hullu. Valitse reilu. 

Vierailija
2997/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen vaimon oloa yhtään helpota noi vihakommentit, raskasta aikaa elää ja sit ihmiset vielä heittää lisää vettä myllyyn ei se tunnu mukavalta kuulla ja lukea vaikka mitä Aleksista varsinkin kun on toista rakastanut

Miksi pitää lukea noita kommentteja Aleksista jos ei kestä? ihmisillä on oikeus iloita kun tappaja sai kokea Miltä Karma tuntuu. Itse tunnen Tottakai sympatiaa vaimoa ja lapsia kohtaan jotka ovat syyttömiä. Ja uskoisin että suurin osa täällä 

Vierailija
2998/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on varma. Sinä olisit varmaan jaksanut yhtä kauan. En ole tyytyväinen. On tehtävä paljon suunnitelmia, ja varasuunnitelmia. Kuka tietää, mitä tapahtuu? 

En osaa kaikkia kieliä, mutta osaan selviytyä. Se kannattaa pitää mielessä. 

Vierailija
2999/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää lukea noita kommentteja Aleksista jos ei kestä? ihmisillä on oikeus iloita kun tappaja sai kokea Miltä Karma tuntuu. Itse tunnen Tottakai sympatiaa vaimoa ja lapsia kohtaan jotka ovat syyttömiä. Ja uskoisin että suurin osa täällä 

Meistä on tullut parivaljakko. Mutta en ole huolissani. Olen itseasiassa aika hyvä tulihaasteessa. 

Vierailija
3000/3059 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan painottaa siihen liittoon, joka tuntuu vahvimmalta. Tykkään hänestä ja tulemme hyvin toimeen. Olemme paljon vaarallisempia yhdessä. 

Täyttä paskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan