Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä on 0.21€ ja seuraavat tuet maksetaan 1.9, miten selviän kuukauden ilman rahaa ja ruokaa? 😭

Vierailija
30.07.2026 |

Kela mokasi ja sen takia en saa ensi kuussa kuin asumistuen joka menee suoraan vuokranantajalle.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se Kela nyt sitten mokas, että et saa kuukauteen rahaa? Ainakin toimeentulotukea saa, jos rahat on vähissä? 

AP SPÄMMÄÄ PROVOJA.

Vierailija
122/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän samantapainen murhe. Tilillä enää 23 704,23e ja seuraava palkka tulee vasta 15.8. Miten ikinä pärjään siihen asti? Tsemppiä, ap!!

Minulla noin 60000egee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppailijat jankuttaa vaikka keskellä yötä 🥩🥸👴🏻👻

Vierailija
124/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se Kela nyt sitten mokas, että et saa kuukauteen rahaa? Ainakin toimeentulotukea saa, jos rahat on vähissä? 

AP SPÄMMÄÄ PROVOJA.

Suksi suohon, miksi kiusaat köyhiä?

Vierailija
125/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ei auta muu kuin nälkiintyä ja kuolla pois. Ympäristö ja ihmiset kiittävät.

Vierailija
126/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ruokajonoon muitten haisevien köyhien kanssa

Vierailija
127/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
128/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppailijat jankuttaa vaikka keskellä yötä 🥩🥸👴🏻👻

Autistina kiusaamista vaikka yliopistolla tai työpaikalla ei pysty estämään mitenkään, voit yrittää olla mahdollisimman piilossa ja puhumatta mitään mutta silti muut pyrkii häiritsemään ja vetämään mukaan erilaisiin nöyryytystempauksiin joihin kukaan muu ei koskaan joudu. Tätä jaksaa kestää jonkun aikaa mutta yleensä kiinnostus normaaliin elämään häviää lopullisesti pidemmän päälle.

Vierailija
129/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela maksoi minulle vahingossa liikaa tukia tässä kuussa ja nyt ne peritään takaisin ensi kuun tuista

Ap

Joo no mulla tapahtuu aika herkästi sitä. Joskus kerran myös oma hengityksen ääni muuntautui unessa meren pauhuksi. Mulle tapahtuu toisinaan myös räjähtävän pään oireyhtymää (exploding head syndrome), joka saa minut kuulemaan kolahduksia, räjähdyksiä ym. ääniä. Nekin monesti muuntuvat unessa aseen laukauksiksi, oveen koputteluksi ja niin edelleen. On itse asiassa hyvin mielenkiintoista, miten mieli pystyy keksimään "syyn" näille äänille käytännössä reaaliajassa

Vierailija
130/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki palstalaiset ootte niin fucking retardeja kun aina lankeette mun provoihin. Oikeasti mä syön paremmin kuin te kusiset lampaat jotka raadatte 60 tunnin työviikkoja univelkaisina ja kiitoksena teilä on yhtä suuri ostovoima kuten minulla joka vaan kotona makoilee. Kannattiko alkaa babylonin lampaaksi? Kaikki asuntovelat, penskat ja loputon inflaatio, nautitteko? Joo mutta kiitos vaan teille typerille runkkareille kun maksatta tukeni. Te maksatte kaiken ettekä voi asialle yhtään mitään. Ette vaikka kertoisin tämän ihan henkilökohtaisesti, koska ootte pelkureita. Ja se armeija lammaskoulu ei sitten ole teistä mitään kovia tyyppejä tehnyt, vaan ultralampaita. Bääbää fucking retards gtfo kys.

Nyt voisi aloittaa tän korkkailun. Nukkumaan vasta sitten kun olen ikkunasta vähän aikaa seurannut miten lampaat menee vittuuntuneena töihin sillä paskalla autollansa.

Vierailija
131/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööööööööhööööööööööööööö

Vierailija
132/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ruokajonoon muitten haisevien köyhien kanssa

CPTSD gearit enkä muista 90% elämästäni, mutta nyt menee ensimmäistä kertaa elämässä todella hyvin. Elin aiemmin ympäristön aiheuttaman jatkuvan pelon ja ahdistuksen kourissa, mutta nyt minulla onkin sen sijaan vaikeuksia luottaa sisäiseen rauhan tunteeseen. Ahdistaa ihan perkeleesti voiko kaiken menettää ja osaanko koskaan nauttia mistään, kun en ole tähän normaaliin olotilaan ikinä tottunut. Entä jos olenkin pysyvästi rikki enkä kykene tuntemaan positiivisia tunteita. Samaistujia?

Vierailija
133/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki palstalaiset ootte niin fucking retardeja kun aina lankeette mun provoihin. Oikeasti mä syön paremmin kuin te kusiset lampaat jotka raadatte 60 tunnin työviikkoja univelkaisina ja kiitoksena teilä on yhtä suuri ostovoima kuten minulla joka vaan kotona makoilee. Kannattiko alkaa babylonin lampaaksi? Kaikki asuntovelat, penskat ja loputon inflaatio, nautitteko? Joo mutta kiitos vaan teille typerille runkkareille kun maksatta tukeni. Te maksatte kaiken ettekä voi asialle yhtään mitään. Ette vaikka kertoisin tämän ihan henkilökohtaisesti, koska ootte pelkureita. Ja se armeija lammaskoulu ei sitten ole teistä mitään kovia tyyppejä tehnyt, vaan ultralampaita. Bääbää fucking retards gtfo kys.

Nyt voisi aloittaa tän korkkailun. Nukkumaan vasta sitten kun olen ikkunasta vähän aikaa seurannut miten lampaat menee vittuuntuneena töihin sillä paskalla autollansa.

Siinäpä näitte.

Moderaattori, ole hyvä ja poista aloitus.

Vierailija
134/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuminen on maksettu eikä huollettavia, pärjäät hyvin. Ihme itkua. Moni pienituloinen maksaa asumisensa itse ja käyttöön ei saa yhtään ap:ta enemmän. Käyttävät säästöjäänkin päästäkseen samaan. Syöt nyt ne kaapit tyhjiksi ja keräät tölkkejä.  Ei päivittäisen energian saantiin montaa euroa mene. Paastokin on terveellistä.

Vierailija
135/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin k kauppasi takana

Vierailija
136/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuminen on maksettu eikä huollettavia, pärjäät hyvin. Ihme itkua. Moni pienituloinen maksaa asumisensa itse ja käyttöön ei saa yhtään ap:ta enemmän. Käyttävät säästöjäänkin päästäkseen samaan. Syöt nyt ne kaapit tyhjiksi ja keräät tölkkejä.  Ei päivittäisen energian saantiin montaa euroa mene. Paastokin on terveellistä.

Asumista ei ole maksettu, vuokrasta jää noin puolet eli 450€ maksamatta

Ap

Vierailija
137/137 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kayeudelta ja katkeruudelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi