Tilillä on 0.21€ ja seuraavat tuet maksetaan 1.9, miten selviän kuukauden ilman rahaa ja ruokaa? 😭
Kela mokasi ja sen takia en saa ensi kuussa kuin asumistuen joka menee suoraan vuokranantajalle.
Kommentit (125)
Vedä vammainen vi**u päähäsi ja pakene vuorille.
Voisiko joku tuoda ruokakassin tai parikymppiä Konalan s-market eteen? Minulla on nälkä! :((
Ap
Ruokajono ja Diakonia-apu varmaan. Olen pahoillani.
Tiedätkö ap, mikä ja missä on metsä. Siellä kasvaa maassa rahaa,,,ei siis puussa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap, mikä ja missä on metsä. Siellä kasvaa maassa rahaa,,,ei siis puussa.
Ei ole metsiä täällä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tuoda ruokakassin tai parikymppiä Konalan s-market eteen? Minulla on nälkä! :((
Ap
Varasta kaupasta
Mä pärjään ainakin 😊 pihviravintolassakin kävin eilen ja tänään sushia ja salaattia 😋 kyl maar työssäkäyvän passaa mahtavia herkkuja vaikka joka päivä😋
Vierailija kirjoitti:
Ap
Keskaria ja lällätystä saat😘
Vierailija kirjoitti:
Ap
No haii siee no myöhää tullaakii Meillä on vihree mersun paku T Allan Raikku Pepe ja janekii tulee
Vierailija kirjoitti:
Myyt persettä Amsterdamissa!
Pitäis ap:n kankut leikata että sais myytyä perseensä 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyt persettä Amsterdamissa!
Pitäis ap:n kankut leikata että sais myytyä perseensä 🙃
Myllyyn vaan teurastamolle koko ap niin saa siperian sudet ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Perustuilla elävät saavat yleensä veronpalautuksia. Ne onneksi maksetaan ap:lle elokuun alussa.
Eiku siihenkin on tulossa kohta eikätule-sönkötys .
Eiköhän monet hommaa verokortin etuutta varten. Silloin ei tule työttömälle palautuksia.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole metsiä täällä
Ap
Aavikollako asustat? Täällä Helsingissä ainakin metsää riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole metsiä täällä
ApAavikollako asustat? Täällä Helsingissä ainakin metsää riittää.
Ei ole mustikoita tässä lähimetsässä
.
…………
….
Ap…….,,,.,
Mulla vähän samantapainen murhe. Tilillä enää 23 704,23e ja seuraava palkka tulee vasta 15.8. Miten ikinä pärjään siihen asti? Tsemppiä, ap!!
En tajunnut että niitä pitää säästää
Ap