Tilillä on 0.21€ ja seuraavat tuet maksetaan 1.9, miten selviän kuukauden ilman rahaa ja ruokaa? 😭
Kela mokasi ja sen takia en saa ensi kuussa kuin asumistuen joka menee suoraan vuokranantajalle.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhelihakuningas hallitsee palstaa 👑🥸🥩
SINÄ ET SAATANA HALLITSE MITÄÄN VAAN MINÄ YH ÄIPPÄ HEITÄNKÖ SAATANA X TRA NAKILLA !
🍑+🍆= Sex time 🍒💋🍷🍓
Oletpas aika tyhmä. Oma vikasi ! Mitäs ostat aina jotakin muuta, esim alkoholia, huumeita, tupakkaa paljon ? Olisiko aika jo lopettaa ne kaikki kokonaan ? Huomaat, että rahaa säästyy monta tonniakin kuussa. Itse en käytä niitä yhtäkään. Ja miksi te hullut tulette tänne aina määkimään tästä asiasta ?????? Luuletteko, että se kiinnostaap ketään ??????? Ja oletko kuullut, että voisit myös mennä TÖIHIN ? Siitä saa näes palkkaa ! Kukaan ei ole täysin työkyvytön ihminen. Me vammaisetkin olemme töissä ja saamme pientä palkkaa. Emmekä me valita !!!!!!!!!!! Vaikka aihetta olisikin................
Ap on tylsä kermaperse joka pitää näitä aloituksia hauskoina. Niin todella hauskaa huumoria hänen mielestään.
Onhan se kiva kun kun asuu kotona tai vahempien omistamasda kämpässä. Viikot räkii kattoon ja viikonloput juhlii.
Saa kuukausirahaa vanhemmita.
Kermaperseloinen keksi jo vihdoin uusi aloitus. Tätä kela tuki juttua olet jauhanut jo kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankiloissakim tosiaan on 3x kertaa päivässä ruokailur, mutta muille vähäosaisille ei riitä rahaa minimitukiin tai elintasoon. Tässä kiteytyy hyvin nykyinen äärioikeisto suomi.
Kyllä tukia saa, jos ei itse sössi asioitaan.
Mitä esimerkkejä tälläisestä sössomisestä löytyy.
Esim vapaaehtoistyö tai kevytyrittäjyys josta et tienaa mitään
Ei kun nämä ääliöt ei osaa vastata puhelimeen kun työkkäri soittaa, eivät osaa kerran kuukaudessa ilmoittaa niitä työpaikkoja mitä ovat hakeneet jne. Sitten märistään että muiden syy.
Itse työssäkäyvä ja ihan itse tienatuilla rahoilla ostan Telegrammista huumeita tänäkin viikonloppuna. Minulla on oikeus, olen veronmaksaja
Vierailija kirjoitti:
Ap on tylsä kermaperse joka pitää näitä aloituksia hauskoina. Niin todella hauskaa huumoria hänen mielestään.
Onhan se kiva kun kun asuu kotona tai vahempien omistamasda kämpässä. Viikot räkii kattoon ja viikonloput juhlii.
Kermaperseloinen keksi jo vihdoin uusi aloitus. Tätä kela tuki juttua olet jauhanut jo kuukausia.
Ette kai usko tuon pupan aloittamaan paska spämmiin usko ?
Ap on loisinut koko ikänsä työkyvyttömyyseläkkeellä. Ihan hyvin voisi tehdä jotain työtä, kun täällä jaksaa suoltaa sontaa kaikki päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukot hullunkiilto silmissä vastailee Pupalle ja aloituksen teki ylilaudan teinipoika Ai saatana että olette tyhmiä !
Miten olet selvinnyt kaikki ne aiemmat kuukaudet jolloin olet valittanut että rahaa on vain 20 senttiä tilillä ja tuet tulevat vasta kuukauden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukot hullunkiilto silmissä vastailee Pupalle ja aloituksen teki ylilaudan teinipoika Ai saatana että olette tyhmiä !
Älä Henna yritä. Raahaa se läski perseesi mustikkametsään.
Ihan samalla lailla kuin tähänkin asti: trollaamalla ja jankkaamalla trollaustasi maailman tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja otetaan vastaan.
Ap
Köysi ja painovoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja otetaan vastaan.
Ap
Köysi ja painovoima.
Suksi suohon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja otetaan vastaan.
Ap
Köysi ja painovoima.
Suksi suohon
Sinä mielisairas tukielätti voisit sinne suohon suksiakin jo. Kenellekään ei tule edes ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä Henna yritä. Raahaa se läski perseesi mustikkametsään.
Sori mut mä oon Jessetys ylilaudalta Hyvin muuten vedit tän Ipe :) Mitäs muuta ideoita keksittäs kiusata näitä akkoja :D
Jaa