Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä suklaa jäätelöä? Siis öööh ei suklaa kuulu jäätelöön? Suklaa kuuluu vain suklaa levyyn?

Vierailija
30.07.2026 |

Öööööööööööh

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon tämäkin paska 

Vierailija
2/32 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tuskin asiaa jota sinä pieni reppana ymmärrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mansikkakin kuuluu mansikkamaalle ja kaupan muovirasiaan, eikä mihinkään jäätelöön.

Mansikka kuuluu suukkuluukkuun

Vierailija
4/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mietit päässäsi kuinka junttia japanilainen ruokakulttuuri on. Pystyt jo kuvittelemaan sen hikisen toimistotyöläisen tursuttamassa wasabia kylmään noin pari päivää sitten vanhaksi menneen sushin päälle. Lopuksi tämä 117 senttinen lammas murahtaa onneissaan "aah, kore wa ii desu" ja huuhtelee koko sanoinkuvaamattoman vittupaskan alas lämpimällä riisiviinillä. SIIS HYIVITTU! Entäs sitten nää elämäntapaluuserit eli hikikomorit jotka päivästä toiseen keittelevät nuudeleita vedenkeittimessä ja maustavat koko vitunhirvittävän seoksen soijalla että siinä olisi jotain makua (eli pelkkä soija). Sairasta sanon minä. Kovasti sitä jaksetaan helvetti soikoon huudella siitä hiilaripaskasta mitä lampaat vetävät, vaikka itse syödään juuri sitä mihin on varaa eli nuudelia, hiilarivittupaskan kuningasta. Siis japanilainen keittiö on ihan suoraan sanoen pelkkää ruoalla pelleilyä. Jotkut vitunlöllölohella höystetyt paskalevät ja riisipallot sekä ramen- kaikki sitä samaa vitunitsemurhametsässä valettua leväpaskaa jota en syöttäisi edes porsaille. Lisäksi ainoa mauste joka tässä maassa tunnetaan on soija ja sitäkin laitetaan niin vitustiruokiin että testotasot varmasti laskisivat. Loppuun bonukseksi ramenin valmistusohjeet: >nuudelia >vettä ämpärillinen >lihakimpale >öljyä Miksaa keskenään ja lämmitä hellalla. Tarjoile junttiystävillesi samalla kun katsotte Game Showta. Siis hyiVITTU

Mistä sait voimaa kirjoa noin pitkän? 

Vierailija
5/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pizzaan ananasta ja maustekurkkua

Vierailija
6/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaiset jäätelöt on parhaita. Aina ulkomailla, kun on niitä gelato-paikkoja, joissa on kymmeniä eri makuja, niin otan lähes aina suklaata eri muodoissa.

Vierailija
7/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistanypaska ap ja hakeudu hoitoon

Vierailija
8/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
9/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilyönti ei kuulu yhdyssanaan.

Vierailija
10/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideani ei ole minun, mutta sain idean tästä. aijon lähiaikoina kokeilla tehdä sieniviinaa niin, että ostan litran tapion, tuoreita herkkusieniä paljon ja säilykekanttarellejä vedessä jos löytyy. sitten vaan viikon uutto chatgptn mukaan. kuulemna maailmalla on sieniviinaa olemassa, alkosta ei löytynyt. onko kellään kokemusta sieniviinasta?

Vierailija
11/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideani ei ole minun, mutta sain idean tästä. aijon lähiaikoina kokeilla tehdä sieniviinaa niin, että ostan litran tapion, tuoreita herkkusieniä paljon ja säilykekanttarellejä vedessä jos löytyy. sitten vaan viikon uutto chatgptn mukaan. kuulemna maailmalla on sieniviinaa olemassa, alkosta ei löytynyt. onko kellään kokemusta sieniviinasta?

Mulla oli joskus pullo Pohjois-Koreasta ostettua kääpäviinaa. Maistui sienelle ja kynsilakanpuhdistusaineelle.

Vierailija
12/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välilyönti ei kuulu yhdyssanaan.

Joudut kärsimään jakomielisyydestä koska joudut toimimaan sekä oikea kätisten maailmassa että "luonnollisessa maailmassa". Olet vähän niinku "beta oikeakätinen", eli et koskaan niin hyvä ku naturaalit mutta taistelemalla saatat saavuttaa keskivertoisuuden.

Vierailija
13/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa 👴🏻

Kirjoitetaanko mielenterveystoimistosta potilaita kuinka usein pakkohoitoon?

Vierailija
14/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä suklaa öööö öööö jäätelöä? Siis öööh ei suklaa öööhhöö  kuulu ööööhh jäätelöön? Suklaa ööööhh kuuluu vain suklaa ööööhhh levyyn ja pitkä ööööööööööööööööööööööööööööööhhh?

Vierailija

30.07.2026 | 12:50

Öööööööööööh Öööööööööööh Öööööööööööh ÖööööööööööÖööööööööööhhhhh

Tuossa on oven käyttö ohjeet! Ööööhh!

https://www.youtube.com/shorts/oubL8KVezYE

Nyt menee mielenterveys

Vierailija
15/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👴🏻👵🏻🧺

Oonkohan itsekkin erityisherkkä? Adhd löytyy mutta tässä jotain ns outoja ominaisuuksiani >Kova meteli saa pääni "sekaisin" Olen hullu. Tuntuu että pussikaljalla olen aivan täysin eri ihminen mitä olen kotona. En voi keskittyä siellä juuri ollenkaan ja sen takia teen ihan jatkuvasti typeriä virheitä. >En voi sietää tiettyjä materiaaleja ihoa vasten Vaatteiden pitää tuntua juuri oikealta ihoa vasten. Jos se aiheuttaa yhtään epämiellyttävää tunnetta niin sitä ei voi käyttää. Tämä näkyy hyvin esim sukissa. Voin käyttää vain yhden merkin sukkia (ja kalsareita) koska ne ovat juuri oikeanlaiset. >Juuri pestyt lankanat ovat ongelma En ikinä saa nukutuksi juuri pestyissä lakanoissa. >Puistonpenkillä joku sanoo "väärällä" äänensävyllä minulle jotain ja menen pois tolaltani Tää on paha koska tuosta jää kierre päällem "parempi olla hiljaa koska eipähän tule mielipaha"....

Vierailija
16/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👴🏻👵🏻🧺

Ööööh 👴🏻🥩🥸💘🧺🥳

Ahdistaa kun kotini on täysi sikolätti tällä hetkellä, mutta uuvun niille sijoilleni kun yritän edes ajatella sen siivoamista. Sit ahdistun lisää jonka myötä uuvun lisää. Haluaisin vaan kauniin ja kivan kodin ja mielenterveyden jolla ylläpitää sitä.

Vierailija
17/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee 🥳👴🏻🥩

Aah, HMS. Opamox heitetty turpaan ja Norflex myös eli kauppareissu kohta edessä, viimeksi kävin viime sunnuntaina. Ohjelmassa tänään Stardew Valleyn pelaamista ja järjetöntä syöpöttelyä, minulla on kotona juustoja joiden kanssa ostan keksejä, sitten paketin wingsejä, American-dippiä, etikkasipsejä, pullon vissyä ja pullon kolaa, pikkupizzoja (niitä Lidlin juusto), oliiveja ja pehmopaloja, hummusta ja jos löytyy jotain tosi ekstraa niin ostan. Tukipäivä oli eilen.

Vierailija
18/32 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta hyvää on!

Vierailija
19/32 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ööööööttely kuulu minkäänlaiseen kirjoitukseen.

Vierailija
20/32 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, öööh, öööh, öööh, öööh, kylläpä turvottaa, kun söin liikaa suklaata!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi