Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei lihavat äijät kestä sitä, että kelpuutan vain timmin ja hyvännäköisen miehen?

Vierailija
30.07.2026 |

Olen itsekin hoikka ja huolehdin kunnostani ja ulkonäöstäni. Minua ei kiinnosta olla hetkeäkään ylipainoisten ja hoitamattomien miesten seurassa tai viestitellä. Kun kerron heille suoraan asiasta, minut haukutaan alatyyliin. Miksi?

Ja ymmärrän täysin, jos joku mies ei halua lihavaa, ulkonäöstään huolimatonta naista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole sukupuolikohtaista vaan yksilökohtaista. Eniten tuota varmaan tekevät ihmiset, joilla itsellään ei ole mitään kriteereitä kumppanille.

Vierailija
2/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, mutta myös sen verran käytöstapoja ja empatiaa, etten ikinä sanoisi kenellekään noin julmasti päin naamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta mitä teet.

Vierailija
4/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien äijien henkinen ja fyysinen kestävyys on heikkoa.

Vierailija
5/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta myös sen verran käytöstapoja ja empatiaa, etten ikinä sanoisi kenellekään noin julmasti päin naamaa. 

Mitä julmaa siinä on? Miehet valitsevat kiinnostuksen kohteensa vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella ihan ilman empatiaa ja käytöstapoja. Ei siinä mitään erikoista pitäisi olla kenellekään jos nainen tekee samoin.

Vierailija
6/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Että semmoista.

Vierailija
7/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä julmaa siinä on? Miehet valitsevat kiinnostuksen kohteensa vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella ihan ilman empatiaa ja käytöstapoja. Ei siinä mitään erikoista pitäisi olla kenellekään jos nainen tekee samoin.

Jos kerrot toiselle päin naamaa miksei hän kiinnosta, niin se on minusta aivan turhaa ja helposti myös julmaa. Itse totean vain etten usko meistä olevan pariskunnaksi ja toivotan kaikkea hyvää jatkossa.

Vierailija
8/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän naiset edes halua miestä elämäänsä?

Vierailija
9/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä se, että on hyvässä kunnossa, on niin paljon muutakin kuin ulkonäkökysymys, koska siinä on kyse myös arvomaailmasta ja siitä, miten arvostaa terveyttä. Terveydestään ja kunnostaan huolehtiva ihminen ei välttämättä halua kumppanikseen sellaista, jolle nämä asiat ovat yhdentekeviä, koska silloin kyseessä on jo aivan liian erilainen elämänkatsomus ja elämäntyyli.

Vierailija
10/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän onkin loistava idea, että kaikki alentaa itsensä ja standardinsa vastaamaan kaikkein heikointa ainesta. 

Vierailija
11/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän naiset edes halua miestä elämäänsä?

Eivät varsinkaan ylipainoista ja hoitamatonta AP:n tapauksessa. Miten tämä voi olla jäänyt aloituksesta epäselväksi?

Vierailija
12/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole sukupuolikohtaista vaan yksilökohtaista. Eniten tuota varmaan tekevät ihmiset, joilla itsellään ei ole mitään kriteereitä kumppanille.

Asian voi ilmaista ystävällisestikin, esimerkiksi että: ”Etsin kumppania, joka elää aktiivista ja terveellistä elämäntapaa, koska se on minulle tärkeä osa arkea ja yhteisiä arvoja.” Tai: ”Arvostan kumppania, joka on kiinnostunut muodista ja pitää huolta omasta tyylistään, koska se kertoo minulle persoonallisuudesta ja itsensä ilmaisusta.”

Vierailija
13/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian voi ilmaista ystävällisestikin, esimerkiksi että: ”Etsin kumppania, joka elää aktiivista ja terveellistä elämäntapaa, koska se on minulle tärkeä osa arkea ja yhteisiä arvoja.” Tai: ”Arvostan kumppania, joka on kiinnostunut muodista ja pitää huolta omasta tyylistään, koska se kertoo minulle persoonallisuudesta ja itsensä ilmaisusta.”

Olisipa nolo tuo muotikommentti...

Vierailija
14/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono käytös on aina huonoa käytöstä, sanoivat moukat mitä tahansa. Ei kenellekään, miehelle tai naiselle, tarvitse olla ikävä, voi keskustella myös asiallisesti. Toisaalta kun tätä palstaa lukee niin huomaa että moinen aiheuttaa jopa agressiivisia tunteita monessa. 

Vierailija
15/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hengitys haisee ja hampaat usein hoitamatta.

Vierailija
16/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiinnostunut muodista niin miksi olisi väärin sanoa, että halua kumppanin, joka on myös kiinnostunut samasta asiasta? 

Vierailija
17/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Minä olen lihava mies joka pidän itsestäni erittäin hyvää huolta, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa jokin timmi eukko. Läträät itsesi kemikaaleilla pilalle, joten ihan sama miten luuranko olet.

Vierailija
18/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiinnostunut muodista niin miksi olisi väärin sanoa, että halua kumppanin, joka on myös kiinnostunut samasta asiasta? 

Miksi selitellä mitään? Sinua ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
19/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hengitys haisee ja hampaat usein hoitamatta.

Maksetaanko sinulle peräti kopeekoilla tästä sonnasta?

Vierailija
20/36 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuhansia lihavia miehiä, joilla on hoikka vaimo, koska ovat rikkaita. No kelpuuta sitten vain niitä bodareita. Miksi sitten et niitä saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme