Nuoren rukoilu mökillä aiheutti pahaa mieltä sukulaisissa
Mihin aloitus katosi? Kerroin kuinka 22 vuotias rukoili ennen syömistä hiljaa mielessään muutaman sekunnin ja se aiheutti paljon hämminkiä ja takanapäin puhumista. Niin ei serkkujen sanojen mukaan vaan tehdä seurassa tai on ”gringe”.Tapakristittyjä ovat mutta järkyttyivät kun serkkupoika kiitti mielessään Jumalaa ennen kuin alkoi syömään
Onko tosiaan niin että toiset pitäisi huomioida ja jättää rukous siksi väliin?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
On suoraselkäistä toimia arvojensa mukaan. Miten serkut huomasivat hiljaisen rukouksen?
Pöydän ääressä kaikki niin k6llähän sen huomaa, vaikka hiljaa kiittäisikin mielessään.
Varmasti ovat huolissaan että onko ns hurahtanut johonkin.
Pitäisi hyväksyä sellaisena kuin on eikä puhua seläntakana
Rohkea nuori. Ei ole helppoa uida vastavirtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suoraselkäistä toimia arvojensa mukaan. Miten serkut huomasivat hiljaisen rukouksen?
Pöydän ääressä kaikki niin k6llähän sen huomaa, vaikka hiljaa kiittäisikin mielessään.
No selvästi kun laittaa kädet yhteen, silmät kiinni ja on paikallaan muutaman s3kunnin kun kaikki ympärillä lappavat jo ruokaa lauaselle ja suuhun.
Mistä tiedätte ketä rukoili? Jos vaikka ukko ylijumalaa, olisiko se parempi?
Vierailija kirjoitti:
En usko tarinaa, provoat vain.
Ketään ei kiinnosta uskotko sinä.
Kyllähän se ahdistaa.
Itse törmäsin kans kerran tälläiseen. Pisti ahdistamaan miksi? Onko aivopesty kotona vai muuten sekaisin?
Rukoilla voi vaikka ennen nukkumaanmenoa yksin ollessaan.
Tuollainen on vain hurskaan esittämistä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa näyttää rukoilunsa jos itse niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa näyttää olevansa uskovainen. Yleensä uskovaiset eivät tuo sitä esille, jos muut eivät ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa näyttää olevansa uskovainen. Yleensä uskovaiset eivät tuo sitä esille, jos muut eivät ole samanlaisia.
Mutta sehän on väärin! Tietysti täytyisi olla ylpeästi sellainen kuin on eikä hävetä uskoaan.
no onhan se nyt aika töykeää, eihän se jeesus mitään grillannut.
No onhan se arveluttavaa jos on vaikka lapsia ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ahdistaa.
Itse törmäsin kans kerran tälläiseen. Pisti ahdistamaan miksi? Onko aivopesty kotona vai muuten sekaisin?
Siinä säikähtää että nyt ei saa ryypätä, tupakoida eikä naida kun tuo on uskovainen. Muuten, kiitosrukous on joissain kaunis perinne ilman suurempaa latausta. Sopisi kaikille. Nyt kiitetään vain ruoan laittajaa.
Nuorten kuuluukin rukoilla ja hinkata.